מתאים לתפקיד המאמן? גיל לבנדה (צילום: שרון בוקוב)
מתאים לתפקיד המאמן? גיל לבנדה (צילום: שרון בוקוב)

האם גיל לבנדה צריך לקבל את המינוי לתפקיד המאמן?

אוחנה מעריך אותו ובבית"ר מציינים כי אפשרות השארתו נשקלת, כשגם האופציה שימונה מעליו מנהל מקצועי עומדת על הפרק. האם זה הצעד הנכון?

פורסם בתאריך: 2.9.17 13:39

ביום ראשון האחרון, יממה לפני המשחק של בית"ר נגד מ.ס. אשדוד, התייחס המאמן הזמני של בית"ר גיל לבנדה למעמדו.

"אני איש של המערכת", אמר לבנדה במסיבת העיתונאים השבועית והוסיף: "התבקשתי על ידי אלי אוחנה להכין את הקבוצה למשחקים, אני מדבר עם השחקנים, משתף את הצוות המקצועי ומכין את הקבוצה הכי טוב שאני יכול. קודם כל אני מאמן, זה המקצוע שלי וברור שאני רוצה לאמן את בית”ר ירושלים. זה חלום של כל מאמן. כרגע אני מתעסק בעבודה שלי".

ולבנדה הוא אכן איש עבודה. במשך עשור, 2016-2006, הוא עבד במחלקת הנוער של מכבי חיפה, ובסוף אותה התקופה הוא מונה לראשונה למאמן קבוצת בוגרים, בהפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית. לבנדה לא סיים את העונה בקבוצה מעיר היין ופוטר.

בפברואר השנה הוא מונה לעוזרו של שרון מימר בבית"ר. מימר, כידוע, פוטר לפני שבועיים ואז הוקפץ לבנדה לתפקיד המאמן, עד למציאת מאמן אחר, או שלא.

במהדיווחים האחרונים סביב בית וגן עולה כי בבית"ר שוקלים ברצינות את האפשרות להשאיר את לבנדה כמאמן ראשי ולמנות מעליו מנהל מקצועי, מהטעם הפשוט שללבנדה אין תעודת פרו, כשהשם החם שעל הפרק הוא אלי כהן השריף, שאף נפגש ביום רביעי האחרון עם אלי אוחנה והשניים קרובים מאוד לסיכום.

בנוסף, בפרסומים שונים בתקשורת הספורט נטען כי הבעלים אלי טביב, שקיבל כידוע עונש הרחקה של שנתיים מניהול בפועל של המועדון, תומך נלהב בהשארתו של לבנדה, מה שמקנה למאמן עוד נקודות זכות לא מעטות.

מעריך את לבנדה - אלי אוחנה (צילום אורן בן־חקון)

מעריך את לבנדה – אלי אוחנה (צילום אורן בן־חקון)

 

"אני מאמין שבמהלך השבוע הקרוב תוכרע סוגיית המאמן", מציין גורם בבית"ר בשיחה עם "כל העיר", ומוסיף: "האפשרות שלבנדה ימשיך עם סמכות מקצועית מעליו בהחלט נלקחת בחשבון".

בקרב שחקני בית"ר, יש לציין, ישנן חילוקי דעות בדבר השארתו של לבנדה בתפקיד המאמן. אחד מהשחקנים שמצדדים בהשארתו אומר כי "לבנדה מאמן טוב, הוא גם ממשיך את הקו של שרון מימר בשיטה ההתקפית ואני חושב שהשחקנים מאוד מעריכים אותו ואוהבים אותו".

מנגד, שחקן אחר טוען כי "לא בטוח שזה צעד נכון. בכל מקרה, רבים בקבוצה מסתובבים עם תחושה שגיל לא באמת קובע משהו. ההרגשה היא שאלי אוחנה הוא זה שמחליט".

כך או כך, אוחנה מעריך מאוד את עבודות של לבנדה ורוצה מאוד שהוא ימשיך להיות חלק מהצוות המקצועי, בין אם בתור מאמן ראשי ובין אם בתור עוזר.

ולבנדה? הוא, כך מספרים גורמים בבית וגן, מרגיש מוכן וראוי לקבל את תפקיד המאמן, אך כפי שהוא אמר במסיבת העיתונאים – הוא איש של המערכת ויעשה את מה שיבקשו ממנו.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר