חוגגים עוד הצגה - שחקני בית"ר (צילום: אורן בן חקון)
חוגגים עוד הצגה - שחקני בית"ר (צילום: אורן בן חקון)

"כשציוותי ההרכב יסתדרו נהיה טובים יותר, יש לנו קבוצה לאליפות"

אופוריה בבית"ר אחרי הניצחון הגדול נגד אשדוד: "יש לנו סגל רחב ואיכותי". מחמאות ליוסי בניון ולאנטואן קונט. צפו בחגיגות מסיום המשחק

פורסם בתאריך: 29.8.17 10:30

חגיגה גדולה, כמעט אופוריה, היתה אמש (שני, 28.8) באצטדיון המושבה לאחר הניצחון הגדול נגד אשדוד, שהציב את הקבוצה במקום הראשון בטבלה עם יחסים שערים מצוין של 1:7.

על כר הדשא חגגו השחקנים דקות ארוכות עם אלפי האוהדים, כשגם לאחר מכן, בחדר ההלבשה, היתה שמחה גדולה והרבה מצב רוח טוב.

מחמאות רבות קיבל עוזר המאמן גיל לבנדה, שרשם את ניצחונו השני בתור מאמן ראשי, ואף זכה לחיבוק חם ממחזיק זכויות הניהול אלי אוחנה.

 

"אמנם לא היינו מבריקים אבל הגיע לנו לנצח", מדגיש גורם בבית"ר בשיחה עם "כל העיר". "אנחנו יוצאים לפגרה עם הרגשה טובה, עם שש נקודות מתוך שש, וזה הדבר החשוב באמת. אני מאמין שעם הצירוף של שלומי ארבייטמן ואולי גם של בלם זר, אנחנו יכולים לדבר חזק העונה".

למרות הדברים הללו, בבית"ר ישנם גם מי שטוענים כי הסגל הקיים מספיק טוב להתמודד חזק מאוד בצמרת, כשגורם אחר בבית וגן מציין כי "ברגע שכל ציוותי ההרכב יסתדרו נהיה טובים יותר, יש לנו קבוצה לאליפות".

אריק סאבו, יוסי בניון וגיל לבנדה חוגגים (צילום: שרון בוקוב)

אריק סאבו, יוסי בניון וגיל לבנדה חוגגים (צילום: שרון בוקוב)

 

גורם שלישי מוסיף ואומר כי "השנה, בשונה מהעונה שעברה, יש לנו סגל רחב מאוד ואיכותי. יוסי בניון זו תוספת מצוין, אנתוני וראן נמצא ביכולת נפלאה ועושה עבודה מצוינת גם מהספסל ויש גם את יעקב בריהון ואמיר עגייב שנותנים תרומה מצוינת. זה משהו שלא היה לנו בעונה שעברה וזה עושה הבדל גדול".

אותו גורם מוסיף ומחמיא לבניון ומציין "הוא מקצוען אמיתי שנותן בכל אימון 200 אחוז. הוא עובד קשה, יורד לתאקלים כאילו הוא שחקן נוער שצריך להוכיח את עצמו ואפשר לראות את ההנאה הגדולה במשחק שלו".

למרות היכולת הטובה והמאזן המושלם, בבית"ר מנסים גם לשמור על פרופורציות. "אפשר בהחלט לומר שהאדום שקיבל ניר ברדע מאשדוד שינה את המשחק כי לא תפקדנו בדקות הראשונות, אבל בהמשך הוכחנו שאנחנו קבוצה טובה עם עוצמות. כיף מאוד לצאת בהרגשה טובה לפגרת הנבחרת".

בין כל החיוכים והשמחה, ניתן היה להבחין באכזבה על פניו של חן עזרא, שסופסל ונכנס כמחליף רק בדקה ה־86.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר