עוד משחק מצוין בשער של בית"ר ירושלים - בוריס קליימן (צילום: אורן בן חקון)
בוריס קליימן (צילום: אורן בן חקון)

לאור היכולת החלשה באחרונה – האם קליימן צריך לפתוח הערב?

הערב, שני, תשחק בית"ר נגד קרית שמונה (20:30 בטדי) וגורמים בבית וגן ממשיכים לטעון כי השוער צריך לרדת לספסל בשל היכולת החלשה. קונט והייסטר המורחקים ייעדרו. כחילה יפתח לראשונה העונה בליגה

פורסם בתאריך: 25.9.17 15:09

הערב (שני, 25.9) תשחק בית"ר ירושלים נגד הפועל קרית שמונה (20:30 בטדי), במשחק שינעל את המחזור החמישי בליגת העל.

בבית"ר ירושלים מקווים לרשום ניצחון בכורה העונה בטדי, זאת לאחר התיקו הדרמטי והמאכזב במחזור הקודם נגד הפועל חיפה, וזאת למרות חסרונם של אנטואן קונט ומרסל הייסטר, שני שחקנים חשובים מאוד בהגנת הקבוצה, שהורחקו במשחק האחרון.

"אנחנו חייבים לנצח", אומר גורם בבית וגן בשיחה עם "כל העיר" ומוסיף ש"אחרי שמכבי תל אביב והפועל באר שבע איבדו נקודות, אנחנו יכולים לפתוח מהן פער של 3 ו־5 נקודות, שזה משמעותי מאוד".

אותו גורם מתייחס גם לחסרונם של הייסטר ובעיקר של קונט ואומר: "אין ספק שנעלה היום למשחק עם הגנה חדשה ולא מתואמת, וזו בעיה, אך אני מאמין שאנחנו נעשה את העבודה וננצח. זה משחק מאוד חשוב עבורנו, אנחנו לא רוצים לאבד נקודות".

מי שיחזור היישר להרכב הפותח הוא הבלם טל כחילה, שזו תהיה עבורו הופעת בכורה בליגה, זאת לאחר שהחלים מהפציעה באפו ועשוי לשחק עם מסיכה מיוחדת. לצד כחילה יפתח במרכז ההגנה מיקי סירושטיין, ששב מעונש הרחקה. בעמדת המגן השמאלי צפוי לפתוח שון גולדברג, כשבעמדת המגן הימני מתלבט המאמן גיל לבנדה בין אריק סאבו, שהיה חלש במשחק האחרון, לבין עופר ורטה, שהצטרף ממש באחרונה.

עמדה נוספת שהיתה תלויה באוויר היא זו של השוער. בבית"ר, כפי שפורסם בשבוע שעבר ב"כל העיר", מאוכזבים מאוד מהיכולת של בוריס קליימן, כשישנם קולות בבית וגן שטוענים כי יש לספסל את השוער. "סתיו שושן צריך לפתוח נגד קרית שמונה", אומר גורם בבית"ר, "בוריס הפגין יכולת לא טובה וכדאי אולי להוריד אותו קצת לספסל".

מנגד, ישנם קולות אחרים שטוענים כי אי אפשר להפיל את כל האחריות על קליימן, כשהם מוסיפים ואומרים כי לאור החוסרים הצפויים בהגנה, עדיף להשאיר את קליימן בהרכב כדי להשרות שקט על החוליה האחורית. "היתה מחשבה לתת לסתיו לשחק", מודה גורם בצוות המקצועי, "אבל בסופו של דבר הוחלט שלא יהיה נכון לתת לו לפתוח בגלל שקונט והייסטר לא משחקים וההגנה לא מתואמת. בוריס יקבל צ'אנס נוסף והוא יודע שהוא צריך לקחת אותו".

כך או כך, בקרב שחקני בית"ר קיים רצון עז לנצח את המשחק. "למרות החוסרים בהגנה אנחנו קבוצה מספיק טובה כדי לנצח את קרית שמונה", מדגיש אחד מהשחקנים.

שחקן שני מוסיף ואומר: "זה הזמן שלנו לברוח למכבי תל אביב והפועל באר שבע. מעבר לכך, אחרי התיקו במחזור הקודם אנחנו חייבים לנצח כדי לא להכניס את עצמנו ללחץ מיותר".

יש לציין כי הנהלת בית"ר הפיקה לקחים מהשבוע שעבר, אז נוצרו עומסים בקופות ובכניסה לאצטדיון, כשלקראת המשחק הערב נפתחו עמדות איסוף ומכירת כרטיסים נוספות, זאת כדי למנוע את המראות של העומסים והתורים שהיו במשחק נגד הפועל חיפה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר