מרסל הייסטר ואנטואן קונט, שחקני בית"ר ירושלים (צילומים אורן בן־חקון, ניר קידר)
מרסל הייסטר ואנטואן קונט, שחקני בית"ר ירושלים (צילומים אורן בן־חקון, ניר קידר)

דאגה בבית"ר: איך מסתדרים נגד קרית שמונה בלי הייסטר וקונט?

בבית"ר זועמים על המגן, שהורחק לאחר שריקת הסיום נגד הפועל חיפה, ומודאגים מאוד מהחיסרון של קונט נגד הפועל קרית שמונה: "זו באמת מכה"

פורסם בתאריך: 23.9.17 18:57

מלבד איבוד שתי הנקודות החשובות במאבקי הצמרת, ועצירת רצף של שלושה ניצחונות מתחילת העונה, ספגה בית"ר ירושלים מכה לא פשוטה נוספת במשחק נגד הפועל חיפה – הרחקותיהם של אנטואן קונט, שספג צהוב שני לאחר העבירה שהובילה לשער השוויון הדרמטי של עדן בן בסט, ושל מרסל הייסטר, שאיבד את עשתונותיו והורחק לאחר שריקת הסיום, משום שהתיז מים לעבר שופטי המשחק, סינן קללה וירק לעברם, כך לפחות נטען בדו"ח השופט זיו אדלר.

היעדרם של השניים, ובמיוחד של קונט, גורמת לצוות המקצועי של בית"ר ירושלים, בראשות גיל לבנדה, כאב ראש גדול מאוד לקראת המשחק נגד הפועל קרית שמונה ביום שני (20:30 בטדי). בעוד את הייסטר צפוי להחליף שון גולדברג, עדיין לא הוחלט מי ימלא את מקומו של קונט, שכן עדיין לא ברור אם טל כחילה, שנעדר גם מהמשחק האחרון בעקבות שבר באפו, יוכל לעמוד לרשותו של המאמן. אם כחילה לא יימצא כשיר, מי שעשויים לפתוח כבלמים הם דוד קלטינס ומיקי סירושטיין.


מרסל הייסטר (צילום: אורן בן-חקון)

מרסל הייסטר (צילום: אורן בן-חקון)


על פי גורמים במועדון, המגן הגרמני-קרואטי עשוי לעמוד גם בפני ועדת משמעת פנימית, בה הוא צפוי להיענש בחומרה, "למען יראו וייראו", כפי שטוענים אותם גורמים.

"מרסל גמר אותנו גם למשחק הבא", מציין גורם שני בבית"ר. "הוא נמצא בפתיחת עונה מצוינת. הוא לא היה צריך לעשות את מה שעשה, הוא התנהג בחוסר אחריות, במיוחד אחרי הכרטיס האדום של קונט".

אנטואן קונט (צילום: ניר קידר)

אנטואן קונט (צילום: ניר קידר)

אם חוסר הוודאות בנוגע להרכב אינו מספק די דאגות לצוות המקצועי, יש לזכור כי לבית"ר מצפה משחק נגד אחת הקבוצות שנמצאות בכושר הטוב בליגה, אחרי שני ניצחונות רצופים. בבית"ר מודעים לכך שהם חייבים לנצח: "אנחנו מאוד רוצים לחזור לרצף הניצחונות נגד קרית שמונה, ומאוד רוצים לשמח את הקהל, שבטח יבוא בהמוניו", טוען שחקן בקבוצה, ומוסיף: "אנחנו מקווים שלאור היכולת המעולה שהצגנו הקהל לא יאכזב וימשיך לתמוך בנו, כמו שהוא עושה מתחילת העונה".

"החיסרון של קונט הוא הכי משמעותי", טוענים גורמים במועדון, ומוסיפים: הוא סוּפר-משמעותי במהירות ובנוכחות שלו. היעדרותו היא באמת מכה".

בבית וגן מבקרים השבוע בחריפות את הייסטר, כשגורם במועדון מציין כי "הוא חסר אחריות, והוא יחסר לנו מאוד. כבר אחרי פלובדיב היה צריך להעניש אותו, כי אז הוא היה לומד ולא עושה את מה שהוא עשה עכשיו".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר