מרוצה - פוטיס קציקאריס (צילום מסך מתוך יוטיוב)
מרוצה - פוטיס קציקאריס (צילום מסך מתוך יוטיוב)

פתחה ברגל שמאל: הפועל הפסידה לנהריה והודחה מגביע ווינר

האלופה פתחה את העונה בצורה רעה והודחה ברבע גמר גביע ווינר אחרי 87:84 לנהריה, למרות שכבר הובילה ביתרון דו ספרתי ברבע השני. ג'רלס הוביל את הקלעים עם 16, דייסון תרם 14

פורסם בתאריך: 2.10.17 20:51

לא כך חלמו בהפועל ירושלים לפתוח את עונת 2017/18. האלופה נחלה הערב (שני, 2.10) הפסד מביך נגד הפועל נהריה (87:84) ברבע גמר גביע ווינר וכשלה בניסיון לשמור על התואר הראשון של העונה.

הפועל פתחה בחמישייה עם קרטיס ג'רלס, יוגב אוחיון ג'רום דייסון, אוסטין דיי וריצ'רד האוול. האדומים פתחו היטב את המשחק, כשהאוול חוגג בצבע בזמן שדייסון וג'רלס מספקים נקודות מבחוץ בדרך ל-1:9 אחרי 2 דקות. בהמשך הרבע הראשון נהריה הצליחה לצמק במעט, אבל האוול השאיר את היתרון אצל הפועל, כשסטראטוס פרפרוגלו סוגר את הרבע עם 2 נקודות מהקו בדרך ל-20-26 בסיום עשר הדקות הראשונות.

גם הרבע השני נפתח בצורה טובה על ידי הפועל, כשהפעם היה זה אלן אומיץ' שחגג בצבע של נהריה ונתן להפועל 22:35, אלא שאז האדומים נעצרו במעט ונהריה החלה מצמצת את הפער עד ל-48:40 להפועל בסיום המחצית.

הרבע השלישי נפתח בדומה לשניים שקדמו לו, כשוובסטר מחזיק את נהריה בעניינים ומנגד שחקני הפנים של הפועל תורמים עוד ועוד נקודות. אלא שזה לא הספיק ונהריה חזרה עד 51:54 אחרי נקודות של יפתח זיו. האדומים, כאמור, נתקעו ונהריה אף עלתה ליתרון ראשון שלוש דקות לסיום הרבע – 60:56. פרפרוגלו תפר שלשה שצימקה אבל את הרבע השלישי סיימה נהריה ב-14:22 וביתרון 2 נקודות – 60:62.

פתיחת הרבע הרביעי היתה המשך ישיר לסוף השלישי, כשנהריה חורכת את הפרקט עם נקודות קלות בצבע בתוספת נקודות מבחוץ, כששלה של יאנג נתנה לצפוניים 66:77 שלוש וחצי דקות לסיום.

בר טימור וג'רלס עוד הובילו מיני קאמבק של הפועל והצליחו לצמק את התוצאה עד ל-83:81, אבל החניכים של אריק אלספי שמרו על קור רוח בשניות הסיום וקלעו 4 נקודות עונשין רצופות בדרך לניצחון 87:84.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר