יוסי בניון, שחקן בית"ר ירושלים (צילום: ניר קידר)
יוסי בניון (צילום: ניר קידר)

"יהיה מאוד נחמד אם יוסי יבקיע מול הקהל של חיפה"

בבית"ר מתמוגגים מבניון, ומתכוננים למפגש הפיקנטי מול מכבי חיפה (שבת, 20:30). "הוא מנהיג שמשפיע המון על הקבוצה"

פורסם בתאריך: 18.10.17 13:24

עד הדקה ה־63 של המשחק נגד מכבי נתניה ביום שני האחרון (16.10)|, ההרגשה באצטדיון טדי היתה שבית"ר שוב עומדת לאבד נקודות יקרות, ולרשום משחק רביעי ללא ניצחון. הצהובים כמעט שלא סיכנו את מכבי נתניה, שנראתה מלאת ביטחון.

ואז הונף שלט החילוף עם המספר 15 ואל כר הדשא נכנס יוסי בניון, שהרעב והמוטיבציה שלו הזכירו יותר ילד שרק עלה מהנוער ולא שחקן בגיל 36 שכבר זכה לשחק באצטדיונים הגדולים ביותר באירופה.

בניון שינה את המשחק של בית"ר ירושלים ב־180 מעלות, כשהוא סוחף אחריו את כל ההתקפה הצהובה. הוא סחט את הפנדל שהחזיר את היתרון לבית"ר, מסר את כדור העומק שגרם לבלבול בהגנת נתניה והוביל לשער השלישי והתכבד בשער הרביעי שקבע את תוצאת המשחק. וכל זה כאמור, בפחות מ־30 דקות. וואו.

"יוסי עובד קשה מאוד באימונים, ורואים את התרומה שלו לקבוצה", מפרגן שחקן בבית"ר בשיחה עם 'ספורט כל העיר'. "הוא בעצם שינה את המשחק לאחר הכניסה שלו".

כן, גם בגיל 36 ולמרות שזכה להיות בחצי גמר ליגת האלופות ולכבוש שער ניצחון בברנבאו, כל אימון וכל משחק הוא כמו גמר גביע עבור בניון. הקשר, שיחגוג בחודש מאי הקרוב 37 אביבים, מתאמן כאילו רק עכשיו עלה מקבוצת הנוער, לא מתבייש לרדת לגליצ'ים כשצריך ונראה כמו ילד הפלא שעלה לקבוצת הבוגרים של הפועל באר שבע לפני 20 שנה.

"שחקנים צעירים צריכים ללמוד מיוסי איך להתאמן ואיך להיות מקצוען, צריך להראות קלטות שלו בכל מחלקות הנוער", מדגיש גורם בבית"ר בשיחה עם "ספורט כל העיר" וממשיך להחמיא לבניון: "הוא מוכיח בכל פעם מחדש שאפשר לסמוך עליו, שהוא מנהיג, ושלמרות גילו הוא יכול למשוך ולשחק את הכדורגל שמצפים ממנו".

 

בינתיים, למרות היכולת הטובה שהוא מפגין ועל אף העבודה הקשה, בניון פותח את המשחקים על הספסל (למעט המשחק נגד מ.ס. אשדוד שבו פתח בהרכב).

"כל שחקן רוצה לשחק, גם אני, אבל הכי חשוב שהקבוצה תנצח", אמר בניון השבוע והוסיף התייחסות גם לגילו: "רק אצלנו במדינה גיל זה לא רק מספר. אני באתי לבית”ר כדי לתרום כמה שיותר, על המגרש ומחוצה לו. נכון שבמשחקים האחרונים עליתי מהספסל, אבל המטרה היא להוכיח שאני צריך לשחק יותר ויותר".

במוצ"ש תשחק בית"ר ירושלים נגד מכבי חיפה (20:30 באצטדיון סמי עופר), שהקהל שלה לא בדיוק זוכר חסד נעורים לבניון. פרט לבניון, כל שחקני ההתקפה המובילים של בית"ר – איתי שכטר, חן עזרא ועידן ורד – שיחקו בשנים האחרונות בחיפה ופרט לורד כולם נכשלו וסבלו מלא מעט קללות מהיציעים, כך שכולם ישמחו ביותר להבקיע ולרוץ לחגוג עם הצהובים-שחורים שמהם הם זוכים לאהבה.

אבל עם כל הכבוד לעבר של ורד, שכטר ועזרא בירוק, תשומת הלב תופנה שוב להגעתו של בניון לסמי עופר ולמפגש מול אוהדי מכבי חיפה, שהפנה לו את הגב כששיחק במדי הקבוצה, והשיא – בחגיגות הזכייה בגביע המדינה לפני שנתיים, אז גידפו אותו ללא הפסקה.

"ליוסי אין שום צורך או רצון להוכיח לאוהדי מכבי חיפה מה הוא שווה", מדגיש גורם בבית"ר ומוסיף: "הוא לא משחק שם מבחירה ובגילו הוא לא צריך להוכיח כלום. אנחנו כמובן הרווחנו. יוסי מנהיג, יש לו ניסיון, יכולת ורעב. הוא מצליח להשפיע מאוד על הקבוצה".

מנגד, אחד משחקני בית"ר אומר כי "אני מקווה בשביל יוסי שהוא ייתן בשבת גול ניצחון. זה יהיה נחמד אם הוא יבקיע מול הקהל של חיפה, שלא נתן לו כבוד".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר