איציק אלפסי, מומי דהן (צילומים: הדר אלפסי, אורן בן חקון - באדיבות בית"ר נורדיה)
איציק אלפסי, מומי דהן (צילומים: הדר אלפסי, אורן בן חקון - באדיבות בית"ר נורדיה)

טור דעה: הוועד המנהל; הספונסר; וההפסד שכולו של בית"ר נורדיה

מנקודת המבט של לירן פוקס נורדיה הפסידה אנשים טובים וזהות

פורסם בתאריך: 8.11.17 16:58

מיהו גיבור? איש, אמיץ, ששומר על עקרונותיו והאידאולוגיה שבעקבותיה נכנס לאותו עולם, גם אם במחיר הכבד שלא ימשיך בו, בעקבות הרצון לשמור על עקרונותיו.

עולם הכדורגל כיום הוא עולם של כסף, אך לעתים נכנסים אליו אנשים שלא חושבים על הכסף, אלא על אהבת הענף ואהדתם לקבוצה. קבוצת הכדורגל בית"ר "נורדיה" ירושלים, הוקמה בזכות אנשים שראו כי הקבוצה אותה הם אוהדים צועדת נגד הכיוון של אותם ערכים עליה היא נשענה כל השנים, הערכים של זאב ז'בוטינסקי.

אנשים אלו, התפטרו בתחילת החודש מהתפקיד הניהולי של הקבוצה בעקבות סכסוך עם הספונסר על המשך העסקתם של המאמן ומנהל הקבוצה. הספונסר רצה לפטר רק את המאמן והוועד המנהל רצה לפטר גם את המנהל כי אחד הערכים אשר הם בנו עליו את הקבוצה, הוא "לקיחת אחריות", ובעולם הכדורגל, הכישלון של בית"ר נורדיה בפתיחת העונה בליגה א', הוא לא רק של המאמן אלא גם של המנהל המקצועי שבחר את השחקנים. מכיוון שנורדיה זו עמותה ויש חברי עמותה, הלכו להצבעה, האפשרויות היו או להסכים עם הוועד ואז הספונסר יעזוב או ההפך, וחברי הועד המנהל "הפסידו".

 

בליגה א' בית"ר נורדיה נחשבת לעשירה בין קבוצות הליגה ואין ספק שגם אם הספונסר היה עוזב, הם היו שורדים. בכל זאת, ברזומה שלהם 4 וחצי שנים של ניהול מוצלח בה הקבוצה עלתה שתי ליגות, התקדמה ובנתה לעצמה גרעין אוהדים שלא מבייש קבוצות בליגת העל.

זוכרים את ההתחלה? הגדרה של גיבור? הועד המנהל בראשותו של ד"ר איציק אלפסי, הם גיבורים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר