מודי מאור, מאמן הפועל ירושלים (צילום: שרון בוקוב)
מודי מאור, מאמן הפועל ירושלים (צילום: שרון בוקוב)

"מכבי ביצעו נהדר בחצי השני, אנחנו פשוט קפאנו"

אחרי ההפסד הצורם למכבי בקלאסיקו, בהפועל מנסים להתאושש לקראת בודוצ'נוסט ברביעי. בר טימור וקינזי צפויים לשוב לפרקט

פורסם בתאריך: 4.12.17 15:52

אכזבה קשה בהפועל ירושלים לאחר התבוסה אמש ליריבה המושבעת מכבי ת"א  ב'קלאסיקו' הישראלי, 88-71. האדומים החזיקו מעמד מחצית אחת בלבד, ובחצי השני תוכנית המשחק של המאמן מודי מאור קרסה, ושחקני הפועל הובכו וקלעו 24 נקודות בלבד.

בחדר ההלבשה של הפועל שררו הלם מוחלט ושקט מופתי שלא מאפיין את הקבוצה. הכניעה המוקדמת לצהובים, אי שם ברבע השלישי, גרמה לשחקני הפועל להיות כבויים. השחקנים יצאו משם שפופים, מיהרו לברוח לרכביהם ולהיעלם מהשטח מרוב בושה.

 


 


 

 

"לא רצינו להראות כך במחצית השנייה", אמר גורם בהפועל. "לא מתקבל על הדעת שניתן מחצית שניה כל כך רעה אחרי שפתחנו טוב את המשחק. אנחנו פשוט פחות טובים השנה, וזה כבר ברור".  במועדון כבר מסתכלים קדימה אל עבר בודוצ'נוסט, אבל בהחלט חוששים מהדחה מעשית כבר ביום רביעי הקרוב: "ביכולת כזו ברור שלא ננצח", אומרים במועדון, "זה סיפור אחר לגמרי, זה משחק קריטי".

"אני לא מבין מה קרה לנו ברבע השלישי", ניסה שחקן בקבוצה להסביר את הקריסה. "מול מכבי נענשים מהר. מכבי ביצעו נהדר בחצי השני, שמרו אותנו טוב ואנחנו פשוט קפאנו".

 

אוסטין דיי, פורוורד הפועל ירושלים (צילום: ניר קידר)

אוסטין דיי, פורוורד הפועל ירושלים (צילום: ניר קידר)

 

במועדון מאוד מאוכזבים מהזרים בקבוצה, שלא מספקים את הסחורה. ג'רום דייסון סיים את המשחק עם 3 נקודות, עם 1-14 מהשדה, ונראה רע מאוד. גם קיילין לוקאס לא תרם כמעט, וסיים עם שתי נקודות.

מי שמערכת היחסים שלו עם מאור, ועם אנשי המועדון בכלל, יודעת עליות ומורדות, הוא אוסטין דיי. האחרון מחמיץ פנים כמעט בכל פעם שהוא יורד לספסל, ומרבה להתלונן למאור. דיי לא מפסיק להתווכח עם שחקנים ועם שופטים, ובאופן כללי לא מדובר באחד השחקנים האהודים בחדר ההלבשה. "יש כאן שחקנים שאם היינו יכולים, ולא מוגבלים מבחינת חוקי הזרים, הם לא היו כאן", אמר גורם במועדון. ל'ספורט כל העיר' נודע כי אחד מאותם שחקנים הוא אוסטין דיי, שלא רק שמאכזב על הפרקט אחרי פתיחת עונה טובה, הוא פשוט בלתי נסבל ומותח את החבל פעם אחר פעם. אף אחד לא יופתע אם בסופו של דבר הוא ישוחרר, למרות שהדבר יפגע במצבת הזרים.

 

מי שמאוכזב מאוד מכל מה שקורה בקבוצה הוא בעלי הפועל, אורי אלון, שלא נכח אמש במשחק אבל צפה בו מארה"ב, והוא מעודכן במה שקורה בתוך המועדון. ההחלטה של אלון ללכת על מודי מאור כמאמן ראשי, לפי גורמים בסביבת הקבוצה, מסמנת למעשה 'ויתור' על העונה הזאת, למרות ההשקעה. "אף אחד לא חולק על כך שמאור הוא איש מקצוע מוכשר, ושהוא צריך להיות במערכת, אבל זה נראה תמוה", אמר גורם המקורב למועדון. בקבוצה מנסים זה זמן רב למצוא עוזר מאמן כדי לעבות את הצוות המקצועי הדליל, שכולל כרגע רק את גרשון סרולוביץ'. בלית ברירה נעזרים שם גם באנשים אחרים במועדון, על מנת לעזור.

כאמור, ביום רביעי תיסע הקבוצה לפודגוריצה ותפגוש את בודוצ'נוסט למשחק החשוב ביותר עד כה בקמפיין האירופי הלא מוצלח של האדומים, ומאור יקבל לקראת המשחק הזה סגל רחב יותר: בר טימור, שלא שותף אמש כיוון שהוא עדיין סוחב פציעה בברך שמאל, אמור לקבל דקות ראשונות; טרנס קינזי, שסובל כבר תקופה ארוכה מפגיעה בגבו, אמור לחזור לסגל ולעזור לאדומים.

מי שיערוך הופעת בכורה במדי הפועל הוא רונלד רוברטס, שלא נרשם בשלב הזה לליגה וינסה להרשים את מאור.

בשבוע שעבר ערכה הקבוצה משחק אימון נגד מכבי חיפה בארנה, משחק שהיה סגור לתקשורת  ונועד להחזיר את השחקנים לעניינים אחרי תקופה ארוכה שבה לא שיחקו, ובעיקר כדי להכניס לעניינים ולבדוק את יכולתו של רוברטס – שקלע שלוש נקודות במשחק.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר