אוהדי הפועל ירושלים(צילום: שרון עזרן)
אוהדי הפועל ירושלים (צילום: שרון עזרן)

קטמון מוכנה לגביע המדינה: "הפנטזיה היא לפגוש את בית"ר"

ביום רביעי תשחק קטמון מול רובי שפירא בגביע ובקבוצה כבר חולמים על דרבי. בינתיים, בשל ריבוי הפציעות בקטמון כבר החלו לבדוק אופציות לרכש בחלון ההעברות של חודש ינואר

פורסם בתאריך: 18.12.17 10:02

הריצה של הפועל קטמון נעצרה קצת בשישי האחרון, כשקבוצת האוהדים האדומה סיימה רק בתיקו מאופס את משחק החוץ שלה נגד נצרת עילית, אך למרות זאת צימקה את הפער מהמקום השני לשתי נקודות, זאת בעקבות ההפסד של הפועל כפר סבא. תוצאה נוספת ששיחקה לטובת הפועל קטמון היא התיקו שבו סיימה המוליכה הפועל תל אביב, כך שהפער של הקבוצה מהמקום הראשון נותר על ארבע נקודות, וקטמון נמצאת חזק מאוד במרוץ על אחד משני הכרטיסים שמוליכים לליגת העל.

ביום שני הבא (25.12) תנסה הפועל קטמון לחזור למסלול הניצחונות, כשתשחק מול הפועל רמת גן (19:00 בטדי), אבל עוד קודם לכן, ביום רביעי הקרוב (20.12) שוב תצפין הקבוצה, הפעם למשחק במסגרת סיבוב ז' של גביע המדינה מול מועדון ספורט רובי שפירא (19:00 באצטדיון בנשר), מוליכת ליגה א' צפון. "מעולם לא הגענו לשלב בגביע של מפגשים מול קבוצות ליגת העל", מציין גורם בקטמון ומוסיף: "הגיע הזמן שנעשה זאת. הפנטזיה היא לפגוש את בית"ר".


סיים כנראה את העונה - בן חמו (צילום: דאפי ספונר - באדיבות katamon.co)

סיים כנראה את העונה – בן חמו (צילום: דאפי ספונר – באדיבות katamon.co)


לצד ההצלחות המקצועיות, ישנן גם חדשות פחות טובות. גל פציעות תוקף בשבועות האחרונים את שחקני קטמון. אריאל הדר, שמושבת כבר תקופה ארוכה נאלץ לעבור ניתוח בקע בשבוע שעבר וייעדר לחודשיים נוספים; נועם חפצדי, מושבת כבר חמישה שבועות; כשגם ז'וליו סזאר לא שיחק בשני המשחקים האחרונים (נצרת עילית ורמת השרון) בשל פציעה. אליהם, כידוע, הצטרף בשבוע שעבר גם הקשר קובי בן חמו, שפציעתו מוגדרת קשה, לאחר שבמשחק האחרון דרך שחקן של רמת השרון על פניו ולסתו נשברה. בן חמו פונה לבית החולים שערי צדק, נותח ובלסתו הושתלו פלטינות. ההערכה היא שהקשר סיים את העונה.

מסדר הפצועים המתארך שם את החותמת הסופית על כך שקטמון חייבת להתחזק בחלון ההעברות של ינואר. על הפרק: בלם, מגן ימני, קשר אחורי וחלוץ. המועמדים לעמדת הבלם הם שניים ששיחקו בעונה שעברה תחת ליאור זדה בהפועל רמת גן, ישראל רואש מהפועל תל אביב או דודי תירם ממכבי נתניה. שם נוסף שעלה כמועמד לעמדה הזו הוא עידו לוי מהפועל רעננה; בקישור מעוניינים בקטמון לראות בחזרה בקבוצה את אור ואקנין, שכרגע נמנה על סגל בית"ר אך לא רואה מגרש ועשוי להיות מושאל בחודש ינואר. שם נוסף מהיריבה העירונית שנמצא על הפרק הוא זה של אמיר עגייב, אך לגבי שניהם בקטמון מחליטים להחלטה של בית"ר בעניינם.

 

בעמדת החלוץ עלו שמותיהם של עדן שרם ממכבי נתניה ושל עידן שמש, ששיחק בקטמון במשך שנתיים וכיום משחק בבני סכנין. בעמדת המגן הימני מפנטזים בקטמון לראות את יובל שפונגין, אך נראה שהדרך להחתמתו תהיה לא קלה, אם בכלל. שם ריאלי יותר הוא ינון אליהו, אקס קטמון, שנמנה העונה עם הסגל של עכו.

כך או כך, בקטמון התנהלו בשבוע שעבר לא מעט שיחות אוהדים סביב הפרסום של "כל העיר" בשבוע שעבר על ביקורו של הספונסר האמריקאי ג'ואל גרינברג, ועל כך שהבהיר כי אין לו כוונות להשתלט על הקבוצה או לבקש את הבעלות.

גורם בקטמון: "קודם כל יש אנחת רווחה גדולה. כולם ידעו שיהיה קשה להעביר בין חברי העמותה רוב לשינוי דרסטי. אבל זו לא הסיבה היחידה שבגללה גרינברג החליט שלא לקחת שליטה: הוא קנאי בטירוף לפרטיות שלו. בכל מקרה, הקשר איתו נמשך, והוא קשר טוב".

אגב, בתו של גרינברג, שרה, הגיעה למשחקה של קטמון בטדי בשישי האחרון. אורח נוסף בטדי היה ראש העיר ניר ברקת.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר