נוער הפועל פסגת זאב
נוער הפועל פסגת זאב (צילום: באדיבות הפועל 'בנק יהב' ירושלים)

קבוצות הנוער הירושלמיות – והפעם: הפועל פסגת זאב ירושלים

הנוער של הפועל פסגת זאב בכדורסל, שמדורג במקום השני בליגה ארצית דרום, חולם על עלייה

פורסם בתאריך: 13.3.19 16:15

המאזן של קבוצת הנוער הפועל פסגת זאב ירושלים, המשחקת בליגה ארצית דרום, הוא פנטסטי – ובהתאם לכך גם המקום. הקבוצה עם מאזן של תשעה ניצחונות והפסד אחד בלבד, ונמצאת במקום השני, עם שאיפות ריאליות מאוד לעלות לליגה הלאומית לנוער בשנה הבאה, אם יסיימו במקום הראשון. הקבוצה, חשוב לציין, פועלת בשיתוף פעולה בין הפועל 'בנק יהב' ירושלים לבין מינהל קהילתי פסגת זאב.

מאמן הקבוצה הוא איציק חזן, שמדריך גם את קבוצת הנערים וסוגר שמונה שנים במחלקת הנוער של הפועל ירושלים.



"בתחילת השנה היה ספק גדול אם בכלל תהיה קבוצה", מציין חזן. "היו מעט שחקנים שבאו מהפסגה, אבל השלושה שהיו לנו, שהיוו את השלד ששיחק אצלנו מכיתה ה' – יוסי לוי, אלון חקשוריאן ועומר חן – הם שלושה מאוד מחויבים, עם הרבה רצון ומוטיבציה. על השלד המקומי צירפנו שחקנים מגילה, מקטמון, מארנונה וממקומות נוספים, והסגל כיום מונה בסך הכל 12 שחקנים, קבוצה קטנה יחסית".

"יש לנו שחקנים שלומדים בכיתות י"א-י"ב, ואני משלב גם יו"דניקים כדי לתת להם במה במטרה לקדם אותם", מוסיף חזן. "החריג גיל שלנו, שנמצא לפני גיוס ובעיניי הוא השחקן הטוב ביותר בכל מחלקת הנוער, הוא אורי בר שמגיע בכלל מנווה אילן. תומר דאר ושחר דנינו הגיעו מקטמון וממשואה, ומחזיקים את הקבוצה מבחינת המספרים והקליעות".

חזן מספר גם על הקשר החם על מחלקת הנוער של הפועל ואומר: "חשוב לי להדגיש שכל השחקנים שלנו מקבלים יחס איש מאוד מבני קובלסקיס, מנהל המחלקה. הוא קשוב מאוד לבעיות של כולם, פותר הכל. אנחנו מתאמנים באפס תקלות, ומקבלים יחס מעל ומעבר. מנהלה המקצועי של מחלקת הנוער, דניאל ששר, תמיד שם בשבילנו עם אוזן כרויה, וחיובי מאוד כלפינו".

ומה קורה בפן המקצועי? הקבוצה כאמור מדורגת במקום השני. "הקבוצה במקום הראשון היא ע.ל.ה הרי ירושלים, שאותה מאמן גדי קידר, אבל אנחנו כמובן רוצים להיות ראשונים", מדגיש חזן. "עם זאת, לא רק המיקום חשוב, אלא גם הדרך שאנחנו עושים וחשוב לי מאוד להבהיר את זה. מלכתחילה הקבוצה לא נבנתה על מנת לעלות ליגה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר