נוער הפועל קטמון (צילום: גיא יצחקי - באדיבות הפועל קטמון ירושלים)
נוער הפועל קטמון (צילום: גיא יצחקי - באדיבות הפועל קטמון ירושלים)

קבוצות הנוער הירושלמיות – והפעם, גם הנוער של קטמון נאבק על כרטיס לליגת העל

הנוער של הפועל קטמון קרוב לעשות היסטוריה ולעלות לליגה העל. שיהיה בהצלחה

פורסם בתאריך: 4.4.19 12:19

בשבוע שעבר, בטיימינג מופלא, חמישה משחקים לפני תום העונה, תפסה לה קבוצת הנוער של הפועל קטמון את המקום הראשון בטבלת ליגה לאומית דרום, תוך שהיא מציגה לאורך כל התקופה האחרונה יכולת מצוינת וסופרת 13 משחקים ללא הפסד. האם הפועל קטמון תשלים השנה דאבל מופלא ותרשום העפלה היסטורית כפולה לליגת העל?

עומר אגבדיש מקטמון (צילום: גיא יצחקי - באדיבות הפועל קטמון ירושלים)

עומר אגבדיש מקטמון (צילום: גיא יצחקי – באדיבות הפועל קטמון ירושלים)

"בעונה שעברה הפסדנו במבחנים ולא עלינו ליגה, אבל היום אני יודע כמה ההישג שלנו היה אז אדיר, וכשאני אומר שלנו זה קודם כל השחקנים כולם, כפיר בן יעקב, העוזר שלי, מאמן השוערים, אמיר אבוקסיס, המנהל המקצועי ליאור חוג'ה, ומנהל הקבוצה, שמעון רגב", אומר מאמן הקבוצה חיים בן דוד (בנדה).

עמרי רגב מקטמון (צילום: גיא יצחקי - באדיבות הפועל קטמון ירושלים)

עמרי רגב מקטמון (צילום: גיא יצחקי – באדיבות הפועל קטמון ירושלים)

בן דוד מוסיף ומציין כי "השנה פתחנו לא טוב, באנו מלמטה והגענו למקום הראשון, ולכן אי אפשר לומר שהעונה הקודמת היתה הבלחה. ההגנה שלנו מצוינת – ספגה 11 שערים בלבד ב-21 משחקים. השוער אדבאיו אדליי הניגרי הוא שוער מצוין, ברמה גבוהה מאוד. אני רוצה לציין גם את הבלמים, יאיר בן נאים ועמרי רגב, את המגן שקד אמסלם, את המגן השמאלי שחר ברק, את המגן לירון משה (שהתגייס), את הבלם/מגן דניאל כהן ואת המגן השמאלי תום יחזקאל. בהתקפה נמצא מלך השערים שלנו, עומר אגבדיש, עם 9 שערים. אבל זאת קבוצה שלמה שעובדת, עם שחקנים שהגיעו להישגים האלה למרות פציעות והרחקות. זה היופי של הקבוצה השנה: אין שחקן שהוא מעל כולם. השנה אנחנו עמוקים יותר מבחינת הסגל. השקט שלנו זה מה שצריך להוביל אותנו, והמטרה היא לעלות מהמקום הראשון. הנוער של קטמון נבנה על מנת להיות בליגת העל, חד משמעית, וכעת כשאנחנו במקום הראשון, זה תלוי רק בנו. למרות שעם הצפיפות בצמרת זה לא הולך להיות קל".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר