רוני לוי, פרדי פלומיין (צילומים: שרון בוקוב, אילן אסייג)
רוני לוי, פרדי פלומיין (צילומים: שרון בוקוב, אילן אסייג)

דעה | הכדור בידיים שלו: רוני לוי צריך להמשיך להציב גבולות לשחקנים

הספסול של פלומיין מול נתניה החזיר את התדמית של המאמן הקשוח, כעת רוני לוי חייב להמשיך באותו כיוון כי לבית"ר זה עשה רק טוב | טור דעה

פורסם בתאריך: 16.10.19 13:24

השבוע פגשתי חבר שמאוד מקורב למקבלי ההחלטות בבית וגן, שאמר לי שהניצחון מול מכבי נתניה לפני הפגרה הוביל לצפירת הרגעה ארוכה, ויותר מכך נתן לכולם לעבור צום יום הכיפורים בראש שקט ורגוע.

אני בהחלט מבין את הביטחון שחזר למשה חוגג באצטדיון בנתניה. הסיבה היא שרוני לוי החליט לחזור להיות רוני לוי הישן והטוב, זה שמקבל החלטה אמיצה (כנראה בהסכמת חוגג) לא להלביש את פרדי פלומיין, ובכך למעשה משדר לכל השחקנים שנגמרה הקייטנה ושהוא מציב גבולות ברורים. התוצאה, פרט ל-0:3 המרשים, היא שבית"ר נראתה טוב על המגרש, נראתה מאומנת ומחוברת יותר.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת" 

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


אמנם צריך להודות על האמת שבית"ר של היום אינה בנויה כדי להילחם על האליפות, אבל היא בהחלט צריכה וחייבת להילחם על הכרטיס לאירופה.

אחת הבעיות של בית"ר, כפי שאני מבין, היא שהסגל מורכב ברובו משחקנים שהגיעו מקבוצות תחתית או מהליגה השנייה. פרט לעלי מוחמד אין היום בבית"ר אף שחקן שהתנסה במאבקי הצמרת ושהוא כוכב של ממש. זוהי כנראה תפיסת עולמו של המנהל המקצועי יוסי בניון, שבנה את הסגל מאפס. זה השלב הראשוני של הבנייה לטווח ארוך, ובהמשך – אולי כבר בינואר – אני מאמין שינחת בבית וגן שחקן בעל שם.

בכל מקרה, כרגע זה הסגל של רוני לוי ואיתו הוא צריך להסתדר – ושלא יובן, זה לא סגל רע. משחק ההגנה של בית"ר, לדעתי, חייב להתבסס על אנטואן קונטה ואור זהבי (או דיוגו וארדסקה) כבלמים, כך שי קונסטנטין יוכל לצבור ביטחון ולחזור להציג את היכולת המעולה שהוא הציג בשנה שעברה. קונסטנטין הוא שחקן לעוד שנים קדימה ובית"ר חייבת לבנות אותו כבר עכשיו.

בהתקפה אני חושב שלא יהיה מנוס מלהחתים חלוץ תותח בינואר, אך בינתיים רוני לוי יהיה חייב למצוא את הנוסחה שתוביל את שחקני ההתקפה שלו לייצר מספרים.


רמי מנדל

רמי מנדל


במוצ"ש יוצאת בית"ר למשחק קל על הנייר נגד נס ציונה החלשה, וזאת תהיה הזדמנות נהדרת לפתח רצף ניצחונות ומומנטום, ואולי גם לשנות את האטמוספירה בקרב האוהדים. בכל מקרה, שום תוצאה פרט לניצחון לא תספק במשחק הזה – לא את האוהדים, לא את בעל הבית חוגג ולא את התקשורת.



ומחשבה קטנה לקראת ינואר – המלצה שלי לבניון, רוני לוי וחוגג – בהפועל קטמון משחק חלוץ צעיר ומצוין, כזה שיכול להפוך לסקורר אימתני. השם הוא וויליאם אגאדה. אמנם יש לו חוזה בקטמון, אך ממה שאני שומע וגם מדברים שאמר המנהל המקצועי של קטמון שי אהרון ברדיו ירושלים בסוף השבוע – הצעה טובה שתגיע על אגאדה תתקבל על ידי קטמון. אז הנה הזדמנות למצוא את החלוץ שבית"ר משוועת אליו.

***

הפסקת העבודה של חנן אזולאי כמנהל מקצועי במחלקת הנוער של בית"ר די הפתיעה אותי, וזאת מכיוון ששמעתי מרחוק על עבודתו המסורה והרצינית. אבל בית"ר של משה חוגג החליטה ככל הנראה לנסות משהו אחר – להנחית בעל מקצוע מוכח כמו שמואל חנין, שלו רקורד מצוין במכבי חיפה ובהתאחדות לכדורגל. למעשה מדובר פה בהצהרת כוונות של ממש של חוגג, שממשיך להבהיר במעשיו שהוא בבית"ר להרבה שנים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר