תמיר עדי, שלום אדרי (צילומים: שרון בוקוב, ניר קידר)

דעה | צמחו מלמטה – תמיר עדי ושלום אדרי הם שיחוק ענק של בית"ר

כשהם הגיעו מרבית האוהדים הרימו גבה, אבל השניים - בדיוק כמו עומר אצילי, יובל אשכנזי ואנתוני וארן - מוכיחים שבליגות הנמוכות יש הרבה מאוד כישרון | טור דעה

פורסם בתאריך: 6.11.19 16:02

להחתים את יובל אשכנזי זה לא החתמה נוצצת.

באמת, תשאלו את יוסי אבוקסיס. אשכנזי הגיע למבחנים בבני יהודה בגלל טובה שהיה חייב ברק אברמוב לקרוב משפחה של הקשר, אז שחקן אלמוני מליגה א' (מכפר שלם אם אתם עדיין לא יודעים – ואי אפשר לא לדעת), זה לא השחקן שהקהל שלך שמח לשמוע שחתם בקבוצה.

בקיץ אוהדי מכבי חיפה כן שמחו, ואותו ילד שהביא גביע לשכונה עבר לכרמל בסכום של למעלה ממיליון שקלים.

להחתים את עומר אצילי זה לא החתמה נוצצת.

נכון, הוא צעיר, אבל עומר אצילי? מי זה עומר אצילי? קשר מהפועל ראשון לציון? תביאו לי איזה זר עם שם נוצץ מהליגה הספרדית שיש לו עבר במילאן, תביאו לי ליגיונר שלא מקבל דקות. אבל אצילי? זה מה שישדרג את בית"ר ירושלים מקצועית?

שלוש שנים אחר כך, כל ילד בטדי ידע כבר לעשות משקפיים אחרי השער, ואצילי הלך לליגה הספרדית.

להחתים את שלום אדרי ותמיר עדי זה לא החתמות נוצצות.

באמת, זה לא. 10 דקות של משהו מתבשל פה, פוטושופ קטן ולא הכי מושקע והכרזה שלא בדיוק ריגשה יותר מדי אוהדי בית"ר. אחד שחקן מליגה א' שמככב בעיקר בליגת החופים, השני קשר שרק אוהדי קטמון מכירים. לא צריך להתרגש. זו לא החתמה נוצצת.

אבל זהו – שצריך.

כי מהרגע שהתחילו לספור את תמיר עדי בית"ר ירושלים מנצחת. מה זה מנצחת? חוגגת. ארבעה ניצחונות רצופים, 0 שערי חובה, מקום רביעי. וכל פעם ששלום אדרי נכנס לדשא לכמה דקות הוא מספק את הסחורה – צמד ענק נגד באר שבע בגביע הטוטו, מעורבות בשער בגמר גביע הטוטו (עם מסירה גאונית) והדובדבן שבקצפת – שער הניצחון על הפועל כפר סבא, בטדי. ושני השחקנים שקיבלו 10 דקות של משהו מתבשל פה וחשבו ש-10 דקות זה גם מה שיקבלו כל העונה פתאום מככבים, וזה לא מפתיע, באמת.


תומר אלקיים (צילום: פרטי)

תומר אלקיים (צילום: פרטי)


זה לא מפתיע כי בכדורגל הישראלי יש לא מעט כישרונות שנדחקו לליגות הנמוכות. חלקם פשוט לא קיבלו צ'אנס בליגת העל, חלקם לא צלחו את המעבר מהנוער לבוגרים בתחילת דרכם ואיבדו את המקום, אבל הם שם. שחקנים מוכשרים שרק מחכים שמישהו ימצא אותם.

ובית"ר חיפשה. היא קיימה מבחנים בתחילת העונה, הביאה שחקנים מהליגות הנמוכות במטרה למצוא את היובל אשכנזי הבא, את העומר האצילי הבא. בליגה שרק מסתכלת מעבר לים בניסיון להבין האם שחקן מסוים יכול להשתלב בכדורגל הישראלי, בית"ר הסתכלה קצת אחורה, מעבר לכתף, ומצאה יהלומים ששווים נקודות.



להשקיע בזרים זה חשוב, להביא כוכבים זה חשוב. אבל משה חוגג הבין את השנה את מה שאלי טביב הבין לפני כמה שנים, יש לנו פה 2 ליגות נהדרות ממש מתחת לאף שלנו, עם שחקנים נהדרים שרק רוצים להוכיח את עצמם. הם מגיעים צנועים, לא מפריע להם להיות שחקנים משלימים, מחליפים. והם עם רעב של שחקן שרק עלה מהנוער, בני יהודה עשתה מזה גביע. מי יודע, אולי גם לבית"ר זה יהיה שווה תואר.

אז בפעם הבאה שאתם רואים שהמשהו מתבשל פה הוא רק 10 דקות, שאת השחקן שעל ה-WELCOME אתם לא מכירים, תזכרו בתמיר עדי ובשלום אדרי, תזכרו באנתוני וארן שאתם שרים לו כל משחק, תזכרו בעומר אצילי שהפך לכוכב ובשלומי אזולאי שנמכר למכבי במיליון יורו, מי יודע, אולי זו תהיה המציאה הבאה, אל תזלזלו, כי אולי זה עוד תהיה החתמה נוצצת.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    היכן העורך הלשוני? אולי גם אותו נחפש הליגה נמוכה.

    רמת העברית ירודה חבל שכך

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר