משה חוגג, אוהדי בית"ר ירושלים (צילומים: שרון בוקוב)
משה חוגג, אוהדי בית"ר ירושלים (צילומים: שרון בוקוב)

דעה | יורה בתוך הנגמ"ש – התלונות של משה חוגג נגד האוהדים מוגזמות ומרגיזות

בעל הבית של בית"ר מנגח פעם אחר פעם את הקהל והגיע הזמן לומר - די להשמצות ודי לבכיינות | טור דעה

פורסם בתאריך: 26.2.20 12:49

משה חוגג עשה המון למען בית"ר. על זה אף אחד לא חולק ומערער. אבל בשבועות האחרונים משה חוגג מוציא את דיבתם של אוהדי בית"ר על לא עוול בכפם.

כבר כתבתי כאן בטור הזה לא אחת, ואני אחזור שוב על דבריי – כל מה שייכתב בהמשך כאן למטה הוא לא תירוץ לפינוק של הקהל ולמספרים היחסית נמוכים ביציעים.

יחד עם זאת, יש מילת מפתח אחת שהלוואי ואחד מאנשיו של חוגג היה לוחש על אוזנו – סבלנות.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת11"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


נמאס לחזור על הקלישה השחוקה ש"גם את רומא לא בנו ביום אחד", אבל מישהו כנראה צריך להזכיר לחוגג שבית"ר שברה העונה שיא מועדון במספר המנויים וגם שכ-15 אלף איש הצטרפו למיזם בית"ריסט (וזאת רק ההתחלה).

חוגג, כך על פי הפרסומים השונים, רוטן על כך שמכבי חיפה מביאה יותר קהל למרות הסכומים שהוא משקיע. ואני רק אזכיר לבעל הבית של בית"ר שיענקל׳ה שחר משקיע כבר 30 שנה את הסכומים שהוא משקיע, וסביר להניח שהוא התראיין פחות פעמים באותן 30 שנה מאשר חוגג בשנתיים.

אמשיל את הקהל של בית"ר לאישה מוכה: במהלך העשור האחרון לפחות שלושה בני זוג התייחסו אליה באלימות כזאת או אחרת (ארקדי גאידמק, גומא אגייאר ואלי טביב). כעת, כשהיא מצאה בן זוג מכבד ומכיל (חוגג), ולמרות שהיא בוטחת בו ובכוונותיו הטובות – פצעי העבר עדיין לא הגלידו לחלוטין ולוקח זמן לפתח אמון של 100 אחוזים. בן הזוג לא צריך לדחוף וללחוץ, רק להמשיך להתנהג כמו שהתנהג עד כה ולתת לזמן לעשות את שלו.


יעקב ליפשיץ (צילום: פרטי)

יעקב ליפשיץ (צילום: פרטי)


כ-20 אלף אוהדי בית"ר גדשו את היציעים נגד הפועל תל אביב, וקיבלו כדור שינה בדמות משחק כדורגל משעמם. ואם לא די בכך – הם גם קיבלו מאמן ש"מאשים" את מספר האוהדים הגדול בהפסד ובחוסר היכולת של שחקניו להתמודד עם הלחץ. זה לא טבעי שאותם אוהדים יחושו אכזבה?

בתור אחד שהגיע לכל משחק העונה, מקרית שמונה ועד באר שבע, נמאס לי לשמוע חדשות לבקרים כמה אנחנו כפויי טובה, למרות שהמוצר שאותו אנחנו מקבלים ושעליו אנחנו משלמים הוא לא מוצר טוב.

בהרבה יותר משחקים השנה סבלתי לראות את בית"ר משחקת כדורגל משעמם, אפור וחסר מעוף. המשכתי להגיע גם אחרי שהקבוצה מכרה במהלך העונה את הכוכב הכי גדול שלה בסכום מטורף וגם לאחר שהכסף שנכנס לא הושקע ברכש, המשכתי להגיע גם אחרי חלון העברות שאותו התחלנו עם 2 חלוצים (שלא הספיקו) סיימנו עם חלוץ אחד בלבד בסגל.

אם הייתי רוכש מנוי לחדר כושר והיו מוציאים את המכשיר האהוב עליי – הייתי מבטל את המנוי. לא נעשה זאת בבית"ר כי אנחנו קהל שבוי ומאוהב, אבל היחס שאנחנו מקבלים מצד בעל הבית הוא לא לעניין. בשנתיים שחוגג נמצא בבית וגן, היחידים שתמיד נמצאים ותמיד נותנים עבודה הם האוהדים. לא השחקנים שלא עומדים בלחץ, לא המאמן שמשחק כדורגל אפור, לא מחלקת הסקאוט שמביאה רכש רק מהארץ. רק האוהדים.

לסיכום אגיד לחוגג, המשך בדרכך, תדבוק בכדורגל התקפי ושחקני בית והקהל יגיע. אנא ממך הפסק לירות בתוך הנגמ"ש. אנא ממך הפסק לנגח את אוהדי קבוצתך המסורים שמגיעים בגשם, בשמש, בקור ובסערה – הם לא מקבלים על כך תמורה, הם משלמים כסף, מפסידים שעות עבודה, ממציאים תירוצים למפקד או מבריזים מבית הספר. הם עושים זאת אך ורק מסיבה אחת – הם עושים זאת כי הם אוהבים את בית"ר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר