רוני לוי, מרקו בלבול (צילומים: ניר קידר)
רוני לוי, מרקו בלבול (צילומים: ניר קידר)

דעה | קרב המאכזבות: לקראת המשחק בין מכבי חיפה לבית"ר במוצ"ש

איך הפך משחק צמרת בין המקום השני לשלישי לקרב שלא רבים מצפים לו? התשובות אצל רוני לוי ומרקו בלבול | טור דעה

פורסם בתאריך: 11.6.20 09:47

במוצ"ש הקרוב יתקיים בסמי עופר מפגש בין השנייה לשלישית בטבלה. בימים כתיקונם משחק בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים בסמי עופר הוא סולד אאוט. כמעט תמיד במשחקים בין השתיים יש הרבה שערים וכדורגל איכותי, מספיק להיזכר במשחק האחרון ביניהן בטדי שהיה אחד המשחקים הטובים ביותר של בית"ר העונה. ועכשיו? חלק גדול מאוהדי שתי הקבוצות פשוט שמחים שאסור להגיע למגרשים.

מכבי חיפה ובית"ר ירושלים הן שתי הקבוצות המאכזבות של פתיחת הפלייאוף. סיבות לאווירה המנומנמת משהו לא חסרות: כמובן העובדה כי המשחקים מתקיימים ללא קהל ומה לעשות, הבריחה של מכבי ת"א והטיול השנתי שלה לתואר האליפות ובעיקר היכולת המשמימה של החיפאית והירושלמית נקבל פיהוק אחד גדול. חבל.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


סממן אחד משותף תמיד אפיין את הקהלים של שתי הקבוצות, אהבה בלתי מתפשרת לכדורגל התקפי ויפה גם על חשבון התוצאות. ערב המשחק אנו מוצאים בשני המועדונים מאמנים שלא מצליחים לספק את תאוות הקהל לכדורגל התקפי וחוטפים ביקורת קשה מצד האוהדים.

מרקו בלבול לא רווה נחת מאוהדי מכבי חיפה, הם כועסים על סגנון המשחק ההגנתי שלו, רוטנים שאינו משתף צעירים, מתמהמה בחילופים, מייבש שחקנים טובים ומרכיב באופן קבוע חלשים.

נשמע לכם מוכר? אלו בדיוק הטענות שמפנים אוהדי בית"ר כלפי רוני לוי ולאור יכולת הקבוצה לאחרונה הווליום רק הולך ומתגבר. אם את ההדחה המשפילה ברבע גמר הגביע עוד הצליחו איכשהו להדחיק (לקורונה חלק נכבד בכך), הרי שאת הדי התבוסה ליריבה המרה הפועל ת"א שמעו במשך כל השבוע כאשר האיש על הקווים ניצב בעין הסערה.

בצעד נדיר של מחאה כלפי מאמן, הגיעו אוהדים להפגין מחות לביתו של רוני לוי, בעיניי צעד מיותר. אקט מחאה שכזה הוא קלף ששומרים במצבי קיצון כאשר בעל תפקיד כלשהו מזיק במזיד ובמישרין למועדון (ראה מקרה אלי טביב) ולא במקרה של כישלון מקצועי.


משה ארזי (צילום: פרטי)

משה ארזי (צילום: איציק ארזי)


בתוך היציע דינו של רוני לוי נחרץ, הרוב המוחלט של הקהל מאס בו, ונראה כי הבעלים משה חוגג יישר קו עם רחשי הקהל גם הדבר יכלול עימות עם יוסי בניון.

בית"ר שיחקה הרבה יותר טוב נגד מכבי ת"א אך עדיין היתה רחוקה מלהציג את הכדורגל אותו מצפים אוהדיה לראות. לקראת מכבי חיפה צפויים מספר שינויים. בחולית הקישור ישוב כנראה דן איינבינדר להרכב, ואני מאוד מקווה שזה יהיה במקום חנן ממן הכבוי ולא במקום תמיד עדי שהיה מצוין נגד מכבי והוכיח כי הוא ראוי לאשראי רב יותר.

הייתי שמח לראות עד סוף העונה את הצעיר אביאל זרגרי מקבל דקות משחק משמעותיות ולא כמה שניות עלובות כפי שנתן לו רוני לוי נגד מכבי ת"א בחילוף מביש שנועד לבזבז את הזמן ועל הדרך השפיל את השחקן הצעיר.

מכבי חיפה יצאה ממאבק האליפות ותרצה להבטיח לעצמה את המקום השני בליגה, בית"ר תשאף לבסס את מקומה השלישי ולהתקרב צעד נוסף לעבר מכבי חיפה.

בד"כ אומרים בוודאות שמשעמם לא יהיה שם, הפעם נותר רק לקוות…



תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר