אביאל זרגרי, משה חוגג (צילומים: דוברות בית"ר ירושלים, אורן בן חקון)
אביאל זרגרי, משה חוגג (צילומים: דוברות בית"ר ירושלים, אורן בן חקון)

דעה | שלוש מי יודע? השאלות שיקבעו את גורלה של בית”ר

האם אביאל זרגרי יקח את המושכות וההזדמנות במרכז השדה? האם הבלם החדש מחיאס הוא חסוס רואדה החדש? האם נראה את מיכאל אוחנה מכניס כדורים לחלוצים? התשובות לשאלות שיקבעו את עתידה של בית”ר העונה | טור דעה

פורסם בתאריך: 29.8.21 19:48

עם כל הרצון לקחת בפרופורציות את משחקי ההכנה במחנה האימון ובגביע הטוטו, לא ניתן להתעלם מהעובדה שבית”ר ירושלים נראית לא טוב. בית”ר סיימה את העונה שעברה עם מגמה ברורה של רצון ללכת לכיוון של “צבא קטן וחכם”, שחרור שחקנים שבעים שלא עבדו על המגרש והחתמת שחקנים רעבים שיעריכו את העובדה שהם בבית וגן.

ההכנה לעונה לא היתה אופטימלית. הסגל החדש של בית”ר משאיר את ארווין קומאן עם כאב ראש לא קטן ואותנו עם שלוש שאלות שהתשובות עליהן יקבעו איך תיראה העונה של בית”ר.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


הראשונה: האם אביאל זרגרי הוא שחקן מספיק גדול כדי להחזיק את הקישור האחורי של בית”ר? זה הקיץ השלישי ברציפות שהצוות המקצועי בבית”ר מוותר ביודעין על צירוף של קשר אחורי זר.

בשנתיים הקודמות קיוותי שעלי מוחמד ימלא את תפקיד. האחרון כבר לא גר כאן יותר וכעת המשימה מוטלת על כתפיו של זרגרי המוכשר. ההצלחה של זרגרי תלויה מאוד בחבריו לקישור האחורי. אם עומר לקאו יזכיר מדוע היה לפני שנתיים שחקן הנבחרת הצעירה, תמיר עדי יישאר בריא ומרקו יאנקוביץ’ ישחזר את היכולת הגבוהה מנבחרת מונטנגרו, זרגרי יוכל לעשות את מה שהוא יודע לעשות מצויין, ואם לא? אז נהיה כאן שוב בקיץ הבא ונדרוש קשר אחורי זר. אולי אפילו בינואר.

השאלה השניה: האם ז’וסואה מחיאס יזכיר את חסוס רואדה? כבר כמה שנים, עוד מעידן טביב, שבית”ר מנחיתה בלם זר ממש רגע לפני תחילת העונה. חסוס רואדה החל לשחק במחזור השלישי, דיוגו ורדאסקה במחזור השני, כשגם הבלם מונצואלה מגיע רגע לפני פתיחת העונה, ויוכל לשחק כנראה רק בדרבי במחזור השני. בית”ר הולכת על בלם צעיר (בן 24) שעושה רושם שיש לו מהירות מעל הממוצע לשחקני הגנה בליגה שלנו. יהיה מעניין לראות את שיתוף הפעולה שלו עם אוראל דגני.

השאלה השלישית: מי יכניס כדורים לחלוצים? בית”ר מטילה את יהבה בהתקפה על החלוץ הגנאי החדש ריצ’מונד בואצ’י, היא מצפה שהוא יהיה זה שיספק לה את המספרים שסיפק אלירן עטר, בשאיפה שגם ירדן שועה לפחות ישחזר את המנה שלו מאשתקד. ניב זריהן שהצטרף לחוד הבית”רי לא הבקיע בצרורות במדי הפועל באר שבע ונותר לתהות מי ימסור להם כדורים למצבי שערים.

אדווין ג’יאסי עושה רושם של שחקן אגף מהיר ומסוכן שקצת לוקה במסירה האחרונה.

מיכאל אוחנה הוא בדיוק האיש שאמור לשחק בתפקיד הזה אך הוא שוב פצוע ומה שיתקבל ממנו כבר יהיה בחזקת בונוס מוחלט. נשארנו עם מתאוסיניו שלדעתי במוקדם או במאוחר יחתום על טופס טיולים, ומי שעשוי להפוך לשחקן המפתיע הוא רועי פדידה הצעיר, המיקום שלו מאחורי החלוצים הוא האופטימלי עבורו, הוא מהיר ומסכן את השער. כפי הנראה קומאן יצטרך לחפש את התשובה אצל שחקן רכש חדש.

בדומה לפאזל, כל חלק ישפיע הל האחר במגרש ובית”ר תושפע מכך ולפי זה העונה של בית”ר תראה. הלוואי ותהיה לנו עונה מרגשת של שירים ביציע והרבה שערים על המגרש.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר