בני בן זקן, אלי טביב (צילומים: אורן בן-חקון, ניר קידר)
בני בן זקן, אלי טביב (צילומים: אורן בן-חקון, ניר קידר)

בן זקן לטביב: "לא אמשיך בבית"ר ללא קשר להחלטת המערכת"

הקדים תרופה למכה: בני בן זקן שוחח עם אלי טביב בסיום ההפסד אמש למכבי תל אביב. "זו היתה חוויה מיוחדת"

פורסם בתאריך: 16.5.18 13:24

הטלטלה בבית"ר נמשכת. פחות מ-12 שעות לאחר מסיבת העיתונאים שכינס אלי טביב, שבה הודיע כי הוא משאיר את ניהול הקבוצה לאלי אוחנה, הודיע המאמן בני בן זקן כי אין בכוונתו להמשיך במועדון בעונה הבאה.

  • הורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

"בשיחה עם אלי טביב שנערכה מיד לאחר המשחק אמש בנתניה, עדכנתי אותו כי בכוונתי לא להמשיך בביתר ירושלים בעונה הבאה ללא קשר להחלטת המערכת", מוסר בן זקן ל"כל העיר". "הודיתי על ההזדמנות והזכות להיות מאמן ביתר ירושלים. תודה לאנשי המועדון, לשחקנים, לצוות ולאוהדי הקבוצה על עונה מלאה בניצחונות וברגעים מיוחדים. לאורך כל הדרך הרגשתי אחריות גדולה לאמן במועדון מפואר וחשוב לכדורגל הישראלי. זו היתה חוויה מיוחדת ועל כך תמיד אומר תודה ואאחל הצלחה למועדון בהמשך".

כזכור, בן זקן הצטרף לבית"ר בסוף חודש ספטמבר, במהלך שהדהים את אוהדי ואנשי המועדון, שטענו כבר מההתחלה כי לא מדובר על דמות סמכותית שמתאימה למועדון גדול כמו בית"ר ירושלים. במהלך העונה, ולמרות הריצה היפה של הקבוצה בצמרת שכללו רצפי ניצחונות מרשימים לצד רצף הבקעות מדהים במשחקי ליגה רצופים, ספג המאמן ביקורת ארסית כמעט מכל עבר. פרשנים רבים כינו אותו בובה על חוט, אוהדי בית"ר קיללו ודרשו את ראשו כמעט מידי משחק, כשלא אחת אף עלו טענות מצד שחקנים וגורמים בבית"ר כי המאמן אינו קובע את ההרכב של הקבוצה ואת החילופים שהיא עושה במהלך המשחקים.

למרות הביקורת הרבה נגדו, בן זקן שמר על שתיקה רועמת במהלך העונה החולפת. הוא שמע את הדברים אך העדיף להמשיך להתרכז בעבודתו. בבית"ר ידעו לספר כי הדברים בהחלט לא היו נעימים לו והוסיפו כי לא ניתנה לו שום הזדמנות אמיתית להוכיח את עצמו.

בן זקן בן ה-35 החל, כידוע, את קריירת האימון שלו כעוזר מאמן בעירוני קריית שמונה, הקבוצה שבה גדל ושיחק ברוב הקריירה שלו ככדורגלן. בנוסף, הוא אימן גם בקבוצת הנוער של קרית שמונה ולאחריו פיטוריו של מוטי איווניר קיבל את המינוי כמאמן הקבוע של הקבוצה הצפונית. לאחר מכן, אימן את הפועל קטמון ואת הפועל עפולה בליגה הלאומית, לפני שקיבל לידיו את בית"ר.

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר