יישאר שחקן בית"ר ירושלים? אריק סאבו (צילום: ניר קידר)
יישאר שחקן בית"ר ירושלים? אריק סאבו (צילום: ניר קידר)

מקורבי סאבו: "יש לו מחשבות ממשיות על עזיבה"

בסביבתו של אריק סאבו טוענים כי ההתנהלות של בית"ר סביב שכירת דירה עבור משפחתו והעיכוב בהעברת התשלום לרכישת כרטיס השחקן שלו "לא רצינית"

פורסם בתאריך: 19.7.18 12:22

שבוע קשה עבר על אריק סאבו. זה החל עם סחבת גדולה בעניין הדירה שאמורה בית"ר ירושלים לשכור עבורו ועבור בני משפחתו – אשתו אליסקה ובנו סבסטיאן – בבת ים, וזאת למרות שבני הזוג מצאו דירה מתאימה וקיבלו אור ירוק מבית"ר בנושא דמי השכירות. בהמשך השבוע, ביום שלישי, היתה אמורה בית"ר ירושלים להעביר לפאוק סלוניקי 250 אלף דולר עבור כרטיס השחקן של סאבו, אולם, כפי שכבר דווח, הקבוצה לא עשתה זאת והפכה את חוסר הוודאות סביב הקשר הסלובקי לגדולה הרבה יותר.

אז נכון, בסופו של דבר ולאחר כעס גדול ואכזבה גדולה שהביעו בסביבתו של סאבו בנושא ההתנהלות של בית"ר ירושלים, נדמה שענייני הדירה בבת ים נסגרו, אבל השורה התחתונה היא שלאור העובדה שבית"ר לא העבירה לפאוק סלוניקי את דמי רכישת הכרטיס, בכל רגע נתון הוא עשוי לקבל הוראה לארוז את המזוודות ולהגיע ליוון.

יש לציין כי מקורביו של סאבו זעמו על ההתנהלות של בית"ר ירושלים, ובתחילת השבוע, עוד בטרם הוסדר נושא הדירה השכורה בבת ים, הם טענו בשיחה עם "ספורט כל העיר" כי "ההתנהלות של בית"ר ירושלים לא רצינית ולא מכבדת. הסחבת בעניין הדירה לא ברורה וגם העובדה שבית"ר לא שילמה את הכסף לפאוק מעוררת תהיות. יש לאריק מחשבות ממשיות על עזיבה וזאת למרות שהוא אוהב מאוד את בית"רירושלים ורוצה להישאר בישראל".

בנושא התשלום לפאוק סלוניקי טוענים מקורבי סאבו כי "הבעיה היא של בית"ר ירושלים ולא של אריק. יש לאריק חוזה בבית"ר והיא מחויבת לכבד אותו. הוא בכלל לא קשור לבעיות שיש בין בית"ר ירושלים לבין פאוק. הקבוצה היוונית יכולה לתבוע את בית"ר באופ"א על הפרת הסכם, אבל היא לא יכולה לדרוש את אריק בחזרה. אריק שייך לבית"ר, הוא תחת חוזה והקבוצה תצטרך לכבד את החוזה".

אריק סאבו (צילום: ניר קידר)

אריק סאבו (צילום: ניר קידר)

הבלגן הזה סביב סאבו, ביחד עם חוסר הוודאות הכללי שישנו בבית"ר בשל הנתק בין הבעלים אלי טביב למחזיק זכויות הניהול אלי אוחנה, מובילים לכך ששמו של סאבו מככב בכותרות אתרי הספורט כמי שעשוי לעזוב את בית"ר ירושלים, כשהמתעניינת הראשית בקשר היא הפועל באר שבע.

בבית"ר, חשוב לציין, מנסים לשדר עסקים כרגיל למרות חוסר הוודאות. במועדון מציינים כי ביום שלישי האחרון נסגרו כמעט סופית כל ענייני השכרת הדירה עבור סאבו ומשפחתו, דבר שלטענת אותם גורמים מעיד על כך שסאבו יישאר בבית"ר.

"כל מה שאריק רצה בנושא הדירה הוא קיבל", מציין גורם בבית"ר בשיחה עם "ספורט כל העיר" ומסביר כי "היה עיכוב אבל הוא הסתדר. בעל הדירה צריך לקנות רהיטים וזה הכל. אישתו של אריק מאוד אוהבת את החיים בישראל והיא לא תרצה לעזוב, וגם זה מעודד מבחינתנו. נושא הדירה ייסגר סופית בימים הקרובים, יש כבר צ'קים מוכנים של המועדון לבעל הדירה, ואריק יישאר".

 

גורם אחר בבית"ר מציין כי "לפי מה שהבנתי, נושא הדירה של אריק ואשתו נסגר. נכון, היו עיכובים ולי לא ברור מה היתה הבעיה, אבל אחרי שזה נסגר הכל הסתדר".

בינתיים, משפחת סאבו ממתינה שאכן נושא הדירה ייסגר על הצד הטוב ביותר, דבר שיעיד מבחינתם כי הקבוצה באמת רוצה שהוא יישאר. "הנהלת בית"ר אמרה לנו שבמוצאי שבת הכל יסתדר עם הדירה", מציינים בסביבתו של הקשר. "אנחנו נמתין ונראה שהכל נסגר על הצד הטוב ביותר".

בינתיים, סאבו ממשיך להתאמן ולהיות חלק משמעותי בפאזל שבונה גיא לוזון לקראת העונה הקרובה, אולם שחקנים בבית"ר טוענים שחוסר הוודאות הזה פוגע משמעותית בקבוצה.

"הקיפאון מתחיל להשפיע על האווירה בקבוצה", טוען שחקן בבית"ר ומוסיף: "יכול להיות שעידן ורד יעזוב, גם אריק סאבו ויאקוב סילבסטרה עשויים לעזוב ואולי אפילו רוצים לעזוב, ונראה שבית"ר מתפרקת".
שחקן אחר בבית"ר מוסיף: "יש בלגן רציני במועדון. אנחנו לא יודעים מה יהיה סגל הקבוצה ואיזה שחקנים יעזבו, ולא פשוט להתנהל ככה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר