יעקב בוזגלו, מאור בוזגלו (צילומים: מתוך אינסטגרם, דרור ארצי ג'ני)
יעקב בוזגלו, מאור בוזגלו (צילומים: מתוך אינסטגרם, דרור ארצי ג'ני)

יעקב בוזגלו: "העיקר שמאור יהיה בריא"

שיחה עם יעקב בוזגלו, אביו של מאור - הרכש החדש והנוצץ של בית"ר: "אנחנו שואפים הכי גבוה: לא נסתפק בפלייאוף עליון"

פורסם בתאריך: 24.8.18 03:06

דקות ספורות לאחר סיום האימון של בית"ר ירושלים ביום ראשון האחרון, שאליו הגיעו כ-3,500 אוהדי הקבוצה שסימנו מבחינתם את פתיחת העונה הרשמית, הודיעה בית"ר ירושלים על הצטרפותו של מאור בוזגלו לקבוצה.



"אמרתי כל הזמן שזה באוויר", אומר בהתרגשות יעקב בוזגלו, אביו של מאור ובעצמו שחקן עבר של בית"ר ירושלים. "נפגשנו, אלי אוחנה ואני, במוצאי שבת. ידעתי עוד בתקופת אלי טביב שאוחנה רוצה את מאור. הדברים לא הבשילו אז, ועכשיו כן".

איך בעצם מורכב החוזה?
"אנחנו חתומים לשנה אחת, בלי אופציה – לא להם ולא לנו. ברגע שנחשוב שהצדדים צריכים לשבת שוב, נשב ונדבר. הדברים כל כך נזילים בכדורגל, שזה יכול להיות כבר אחרי חודשיים-שלושה. אני לא מאלה שנותנים אופציה אף פעם, אבל אני מקווה שלמאור יהיה הכי טוב בבית"ר ומי יודע – אולי הוא יישאר הרבה מעבר לאופציה. העיקר שיהיה בריא".

לבית"ר יש אופציה לא להאריך את החוזה או לבטל אותו במקרה של פציעה חוזרת, חלילה?
"אני התעקשתי שהסעיף הזה יופיע גם בחוזה מול בית"ר ירושלים, בדיוק כפי שהתעקשתי בחוזה מול מכבי חיפה בקיץ שעבר. זו פריבילגיה שמגיעה למועדון – הוא לוקח שחקן פצוע כביכול, ומטבע הדברים בפציעה חוזרת החוזה בטל ומבוטל. הכי חשוב שמאור יחזור לעצמו".

ובאמת מה הצפי לחזרה שלו למגרשים?
"החל מהשבוע הוא יכול להתאמן באופן שוטף עם השחקנים. הוא כמובן יחזור בהדרגה, כי הוא לא באותו כושר גופני שהיה. אני מאמין שבתוך חודש-חודשיים הוא יוכל לחזור לשחק על כר הדשא, 'במגרש של הגדולים'. אחרי פגרת אוקטובר הוא יחזור לעצמו, כך אנחנו מקווים".

יעקב בוזגלו (צילום: דרור ארצי ג'ני)

יעקב בוזגלו (צילום: דרור ארצי ג'ני)

החתימה של מאור זו הצהרת כוונות מבחינת בית"ר ירושלים?
"אין ספק שזו הצהרת כוונות, כךמו בכל מקום שמאור מגיע אליו. זה לא סוד אנחנו שואפים הכי גבוה: לא נסתפק בפלייאוף עליון, עם כל הכבוד, זו לא המטרה. נעשה הכל כדי להשיג את המקום הכי נחשק".

מקום ראשון ריאלי לדעתך בעונה הראשונה של משה חוגג כבעלים?
"בית"ר ירושלים כרגע בעיצומה של החלפת משמרות ובנייה. שחקן אחד או שניים לא יכולים לעשות קבוצה. אני מעריך שהמחשבות שלהם טובות, ומחשבה יוצרת מציאות".

מספרים על החברוּת בין חוגג למאור עוד מהימים בבאר שבע. עד כמה זה תרם לחתימה בבית"ר?
"הכי כיף להיות קרוב למאור. הוא לא רק שחקן כדורגל, ואני בטוח שעם הזמן כולם יכירו אותו. הוא בחור יוצא מן הכלל שאוהב לעזור לזולת. יש לו חינוך ומנטליות – הוא משהו אחר. אני בטוח שכולם ייהנו ממנו".

שיחקת בבית"ר בעבר, עד כמה משמעותי מבחינתך שמאור חתם במועדון?
"הצהרתי ואני מצהיר כל הזמן – אני תמיד אוהד את הקבוצות של הבנים שלי. אני במקור אוהד הפועל ירושלים, שם שיחקתי רוב הקריירה שלי. תמיד היתה לי ותמיד תהיה לי פינה חמה בלב עבורם".

מאור בוזגלו (צילום: מתוך אינסטגרם)

מאור בוזגלו (צילום: מתוך אינסטגרם)

מה אומר מאור על החתימה?
"זה היה הרבה זמן באוויר. נכון ששמרנו על זה קרוב לחזה, אבל אנחנו לא מופתעים. אנחנו שמחים, חיכינו לזה, וברגע שזה הבשיל ויצא לפועל כולנו מאושרים. אבל זו שמחה מהולה בעצב, עם כל מה שקרה למאור עם הפציעה. זה קצת פוגם בשמחה, אבל כמו שאני מכיר אותנו – נתגבר. הוא יחזור כמו שאנחנו רוצים שהוא יחזור".

היו לך לא מעט שיחות עם אוחנה ועם חוגג – מה שמעת מהם לגבי השאיפות לעונה הקרובה?
"הרושם שלי מההתחלה היה שחוגג ואוחנה רוצים לשנות, ולשנות הרבה. אנחנו מאוד מקווים שנהיה חלק מזה, ונעשה הכל על מנת שבית"ר תצליח. זה תהליך זה לא פשוט, זה לא קורה ביום אחד. אני מאמין שאנחנו בזמן הנכון ובמקום הנכון".

 

אתה חושב שהחתימה של מאור תגרום לאוהדי בית"ר ירושלים לרכוש יותר מנויים?
"אני יכול רק לקוות, אבל אוהדי בית"ר ירושלים לאורך השנים לא אהבו לרכוש מנויים. אולי אם אעלה פוסט בפייסבוק ואקרא להם לעשות מנויים, יהיו כמה כאלה שיעשו זאת. אולי. זה נותן המון תנופה למועדון שיש לו קהל כזה פנאטי – וככה אני מכיר את אוהדי בית"ר. אני זוכר משחקי דרבי, את הקללות שקיללו אותי. נהניתי מכל רגע, כי זה נותן המון אדרנלין. סיפרתי למאור לא מעט על משחקי הדרבי הירושלמיים. תמיד כיף להיות במועדון כמו בית"ר ירושלים, עם קהל אוהדים שאי אפשר לתאר, ואני חושב שזה ייתן הרבה אדרנלין למאור".

בית"ר ירושלים הודיעה שכל עוד אלי אוחנה במועדון אף אחד לא ילבש את הספרה 11. מה יעשה מאור?

"מעולם לא התנינו את ההגעה שלנו במספר חולצה מסוים. מי שעושה את המספר שעל החולצה זה השחקן עצמו. כולם יודעים מה אוחנה עשה בקריירה שלו, ואם שומרים לו את החולצה – שיהיו בריאים. שמאור ישחק עם איזה מספר שרק יבחרו, העיקר שיהיה לו אור, שיהיה בריא, ושיחזור למה שהוא היה לפני הפציעה".

איך הוא באמת מרגיש עם הפציעה החוזרת שהוא עבר?
"כל אחד לא מבין וזורק מספרים: שלוש פציעות, 800 פציעות… זו אותה פציעה שהיתה לו בבאר שבע, והניתוח לא הצליח, זה הכל. לא היתה לו בעונה שעברה פציעה נוספת. אני הלכתי ודיברתי עם הרופא, והוא נתן לי להבין שמאור נמצא בכלל בעולם אחר – הרגל שלו בריאה, חזקה. בואו נסתכל קדימה, לא מסתכלים אחורה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר