גיא לוזון (צילום: ניר קידר)
גיא לוזון (צילום: ניר קידר)

שחקנים בבית"ר: “אין לנו דרך ואין לנו שיטה”

סכנת הפיטורים מרחפת מעל לראשו של גיא לוזון, אך הוא עוד מאמן את בית”ר – לפחות עד למשחק הקרוב מול אשדוד. האם הוא צריך להישאר? שחקנים וגורמים בקבוצה חלוקים בסוגיה

פורסם בתאריך: 11.10.18 22:49

ההפסד הכואב למכבי תל אביב ביום ראשון האחרון הביא לנקודת רתיחה את הדיבורים על עתידו של מאמן הבית"ר ירושלים, גיא לוזון. מעמדו של לזון, כידוע, לא היה יציב עוד טרם המשחק , וכעת נשמעים קולות לפיהם גורלו תלוי בתוצאת המשחק הקרוב נגד מ.ס אשדוד, שיתקיים ביום ראשון הבא (21.10, 21:00 באצטדיון הי”א באשדוד).



בתום המשחק נגד מכבי תל אביב ניגשו משה חוגג, בעלי בית”ר ירושלים, והיו”ר אלי אוחנה אל לוזון ושוחחו עימו כמה דקות. הם ציינו בפניו כי נכון לרגע זה הוא נשאר בקבוצה, אך הבהירו כי הם מצפים לשינוי קיצוני נגד אשדוד הן מבחינת התוצאה והן מבחינת היכולת.

ההפסד ביום ראשון האחרון היה הרביעי של הקבוצה העונה בליגה, והשביעי בכל המסגרות. למעשה, בית”ר ירושלים השיגה רק ניצחון אחד בעשרה משחקים בעידן לוזון, כשההפסד האחרון הוביל לכך שבית”ר מוצאת את עצמה במקום האחרון עם 4 נקודות בלבד מ-18 אפשריות.

"קיבלנו בחזרה מנהיג" – בבית"ר מרוצים מאיינבינדר

“בושה, שכונה. אנחנו נראים כמו כלום. בקצב הזה נרד ליגה”, משתף בתחושותיו גורם במועדון בשיחה עם “ספורט כל העיר”. “מישהו פה צריך להפסיק את הביזיון הזה. נראינו פשוט קטסטרופה. יש פה שחקנים שמקבלים דקות לא בגלל שהם טובים”.

“צריך לראות מה גיא יעשה בשבוע הבא נגד אשדוד”, מציין שחקן בקבוצה בשיחה עם “ספורט כל העיר” ומתייחס לשינויים הרבים שנעשים בהרכב של בית"ר ירושלים. “בכל שבוע הוא מוציא מישהו אחר. אנחנו מחכים לראות את מי הוא יוציא הפעם. לפני שבועיים הוא אמר שזהבי מגן חלש, וביום ראשון הוא פתח איתו כמגן ימני. אי אפשר להבין את המהלכים שלו”.

הלחץ, כפי שניתן להבין, נותן את אותותיו, ומשיחות עם שחקנים וגורמים בבית”ר מתקבלת תמונה של חוסר סדר בחדר ההלבשה, שעוד לא מצא את האיזון שלו.

גיא לוזון (צילום: ניר קידר)

“חדר ההלבשה כרגע לא מחובר מספיק, כי באו שחקנים מכל מיני קצוות”, מסביר שחקן אחר בבית”ר. “כאלה שבאו מלמעלה וכאלה שבאו מלמטה, כאלה ששיחקו וכאלה לא שיחקו. בעבר היתה פה קבוצה שרצה, וכאן זו לא אותה סיטואציה”.

אותו שחקן מתייחס לכמות האגו בקבוצה: “מי שיש לו אגו צריך להוריד אותו קצת. בסופו של דבר אנחנו צריכים שהקבוצה תצליח, אנחנו צריכים לשחק בשביל הקבוצה. אסור לשכוח שהיו פה שינויים גדולים, עם בעלים חדש והבאת שחקנים חדשים ממש בסמוך לפתיחת העונה. אני חושב שהמאמן צריך לקבל יותר קרדיט כלפי חוץ”.

“אני יכול להבין את אלו שאומרים שהמאמן איבד את חדר ההלבשה, כי יש שחקנים שבאמת מגיע להם לשחק ובסופו של דבר לא משחקים – והם לא ייתנו הכל בשביל המאמן”, משתף שחקן נוסף בבית”ר. “אני חושב שגיא צריך להישאר, ועושה רושם שכך גם יהיה. אין ספק שלנו, השחקנים, יש חלק במצב: כרגע יש שחקנים שלא מוכיחים את עצמם, ומקבלים קרדיט בהרכב. הם צריכים לתת מעצמם יותר”.

“אני לא חושב שגיא איבד את חדר ההלבשה”, טוען מנגד שחקן אחר. “הפגרה הזאת באה לנו טוב, כדי שנוכל לעבוד על מה שצריך, להתארגן ולתת למחסירים עוד קצת זמן לחזור. אנחנו חייבים להביא נקודות במשחק נגד אשדוד, זה משחק חשוב מאוד. אני יודע שגיא נשאר איתנו, ושכרגע אין שינוי, אז מה שאומרים בתקשורת לא באמת משנה. אני מאמין שכולם מבינים שגם אנחנו צריכים לקחת אחריות ולהיות טובים יותר, כי יש פה מספיק שחקנים איכותיים”.

 

כפי שניתן לראות, הדיבורים על עתידו של לוזון לא נעלמים מאוזניהם של שחקני בית"ר ירושלים, ששומעים אף שמות של מחליפים אפשריים, כדוגמת רוני לוי, אלי כהן ואף אופיר חיים.

“לפי איך שזה נראה, לוזון נשאר”, אומר עוד שחקן בבית”ר, “אבל אני חושב שזו החלטה לא נכונה לתת לו להישאר. אם אתה מפסיד משחקים אבל רואים שיש שיטה ודרך – אפשר להבין את ההחלטה. אבל כאן אין דרך, אז זה לא משנה כמה תנצח”.

“אני חושב שגיא יכול להוציא אותנו מהמצב הזה”, טוען מנגד שחקן אחר בקבוצה. “ברגע שזה יתחבר לנו, במשחק אחד או שניים, לא יוכלו לעצור אותנו. עכשיו יש פגרה, ואנחנו צריכים לעבוד קשה כדי לבוא מוכנים. אני לא יודע אם הוא ילך אחרי אשדוד, אבל אנחנו לא נפסיד שם: אנחנו ננצח”.

למרות כל הביקורות על המאמן ועל כך שבית”ר לא נראית טוב מתחילת העונה, גם השחקנים לא יוצאים נקיים, בשל היכולת הדלה שהם מציגים מתחילת העונה. גורם במועדון מבקר אותם על היכולת הזו, ובעיקר על כך שהם מתחבאים מאחורי המאמן.

“השחקנים שלנו מרשים לעצמם. הם מקבלים את כל התנאים הכי טובים להצליח, אבל לא משחקים כדורגל. אף אחד לא בא לקחת כדור, אף אחד לא לוקח אחריות. אנשים פה בורחים מהכדור. במחצית הראשונה נגד מכבי נראינו פשוט חלש. במחצית השנייה הגענו למצבים, אבל לא ניצלנו אותם. ככה נראית ההתקפה שלנו העונה: אין לנו חלוצים שיעשו שער ממצב נתון, ועל זה משלמים ביוקר. גם מכבי היתה די חלשה ולא עשתה משהו מיוחד. נתנו להם יותר מדי כבוד”.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר