חסוס רואדה (צילום: ניר קידר)
חסוס רואדה (צילום: ניר קידר)

גורם בבית"ר: "יכול להיות שרואדה ינותח שוב, עדיף לוותר עליו"

הקאמבק של הבלם הספרדי לבית"ר מתרחק בשל מצבו הרפואי. בינתיים, קלינגר בודק אופציות אחרות ובסביבתו מציינים: "הוא עובד שעות נוספות על חיזוק"

פורסם בתאריך: 6.12.18 10:46

האופציה להחזרתו של חסוס רואדה לבית וגן הולכת ומתרחקת, כך נודע השבוע ל"כל העיר". הרצון של בית"ר ירושלים להחזיר את הבלם הספרדי המצוין עדיין קיים, אך מבירור מעמיק שערכו אנשי בית"ר ירושלים בשבוע האחרון עולה כי רואדה עלול לעבור ניתוח נוסף בברכו הפגועה, דבר שיטרפד את הגעתו לארץ, שעוד קודם לכן היתה בסימן שאלה בשל הפציעה הקשה שעבר והעובדה שהבלם לא שיחק בשנה האחרונה.



בבית"ר, כפי שפורסם ב"ספורט כל העיר" בשבועות האחרונים האחרונים, שקלו את החזרתו של רואדה בחוזה לעונה וחצי, זאת בכפוף לבדיקות רפואיות. "נעשתה פניה לחסוס", מאשר גורם בבית"ר בשיחה עם "כל העיר", "אבל הוא לא שיחק כדורגל שנה וחצי, הוא רק התאמן עם הקבוצה בקפריסין – ועכשיו יכול להיות שינותח שוב. חבל על הזמן, עדיף לוותר על האפשרות. הוא גם בן 32. אם הוא לא היה פצוע היו מחתימים אותו, כי הוא שחקן באמת טוב".

חסוס רואדה (צילום: ניר קידר)

חסוס רואדה (צילום: ניר קידר)

בינתיים, בבית"ר מבכים על שחרורו של קרלוס קויאר בתחילת העונה לאחר החתמתו של טל בן חיים, שמאז הגעתו סופג ביקורת קשה על היכולת שהוא מפגין.

"השחרור של קויאר זו הטעות הגדולה של העונה, ועל זה אנחנו משלמים כעת, על הטעויות שעשה כאן המאמן הקודם", טוען גורם בבית"ר. "עד עכשיו אנחנו מנסים לשקם את ההריסות. גיא בנה כאן קבוצה לא מאוזנת, עם מחליפים שלא שווים כלום".

בית"ר ירושלים, כידוע, סופגת העונה בסיטונות ולחובתה ההגנה הגרועה בליגה. במועדון יודעים היטב כי בחלון ההעברות של חודש ינואר החוליה האחורית צריכה לעבור מתיחת פנים רצינית, ועל כן נשקלה האפשרות להחזיר את רואדה למרות הפציעה הקשה שעבר.

ל"כל העיר" נודע כי המאמן ניר קלינגר עובד שעות על גבי שעות מאחורי הקלעים ובוחן כמה שחקנים על ידי צפייה בסרטונים. בשבוע שעבר חשפנו כאן לראשונה שקלינגר בוחן את האפשרות לצרף את לינדסי רוז, בלמה של לוריין מהליגה הצרפתית השנייה. "ניר אמר שהוא בודק את האפשרות להחתים את רוז", מציין מקורב למאמן, ומוסיף: "עובדים כאן שעות נוספות על נושא החיזוק, אבל בצוות המקצועי עדיין לא סגורים את מי הם רוצים להביא".

"אני לא מבין את בית"ר ולמה הם מחכים", אמר אחד ממקורביו של הבלם. "הוא רוצה מאוד להגיע לבית"ר, והם יכולים לפספס אותו. יש קבוצות בכירות שרוצות לצרף אותו לשורותיהן, וטוב יעשו בבית"ר אם ימהרו".

"כל דבר יהיה טוב יותר ממה שיש עכשיו בהגנה", אומר שחקן בקבוצה על אפשרויות החיזוק במרכז החוליה האחורית. "אנחנו חייבים להתחזק בבלם בחודש ינואר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אלירם

    מקווה מאוד שלא יפספסו את השחקן הזה, אם הוא באמת ממש טוב.
    עושים בשכל כשעסוקים ברכש, אבל גם חייבים להתעמק גם באימונים, בלשפר עוד יותר את הקיים.
    אלה 2 דברים שסופר-קריטיים עבור בית"ר!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר