זיו אריה, שי אהרון (צילומים: באדיבות הפועל ירושלים - מועדון אוהדים, דאפי ספונר, באדיבות katamon.co.il)
זיו אריה, שי אהרון (צילומים: באדיבות הפועל ירושלים - מועדון אוהדים, דאפי ספונר, באדיבות katamon.co.il)

דעה | הפועל ירושלים החדשה? אם רוצים לעלות ליגה, צריך להצהיר על כך ללא לפחד

"האיחוד" המסתמן מביא עימו ציפיות חדשות - אם יוסי ליפקין, שי אהרון ושאר אנשי הקבוצה רוצים לעלות, עליהם להתחזק ולשים את זה כמטרת העל

פורסם בתאריך: 5.8.20 15:31

תקופה של אכזבות במחלקת הכדורסל ואם ההפסד האכזרי למכבי ראשל"צ לא הספיק, במשרדי הפועל בגבעת רם עובדים לאחרונה קשה בשליחת טפסי השחרור כשהשיא היה בשחרורם של של ג'יימס פלדין ובר טימור. למרות זאת, החלטתי  לחבר משהו אופטימי לאוהדים האדומים בעיר.

הסרת ההצעה של הקבוצה המתחרה לרכישת השם "הפועל ירושלים", נותנת שוב תקוה שאולי סוף סוף תקום לתחייה ותחזור  לחיות בליגה השנייה עם השם הכל כך מחייב.

בכנות, אני לא יודע אם אוכל להתחבר למיזם של הקבוצה מקטמון. אחרי הכל, הזמן עושה את שלו והריחוק החברתי, גרם לריחוק של האוהד שבי ורק העתיד יגרום לי ולרבים שכמותי לחזור הביתה.

בימים אלו, כשהפועל קטמון מתארגנת לשנה הבאה בצל הקורונה, נמכר וויליאם אגדה, השחקן הטוב במועדון ובכסף קטן יחסית. ראשי קטמון היו צריכים לעשות את האקזיט עליו ובכסף גדול במהלך השנה שעברה ומסיבות לא ברורות לי זה לא נעשה .


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת6"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


מקצועית, קטמון החלה לאחרונה את אימוניה וקיימה שני משחקי אימון במתחם הנהדר בעמק הארזים. תיקו רב השערים מול מכבי ת"א נותן לראשי הקבוצה סוג של אופטימיות להמשך.

זיו אריה ושי אהרון החתימו את עידן שמש כמחליפו של אגדה וביחד עם בן מיזן שנשאר, זה יפה ונחמד, אבל לא מספיק.

ההתבססות על בוגרי הנוער זה אומנם יפה, אבל בוודאי לא תספיק לעשות עלייה ואם יוסי ליפקין אומר שהמטרה של הפועל ירושלים החדשה תהיה עליית ליגה, אזי הקבוצה חייבת להתחזק משמעותית בעוד מספר שחקנים איכותיים שיעשו את ההבדל ומכירים את הליגה השנייה.

הקבוצה האדומה צריכה פתיחה טובה של העונה ומאמן אסרטיבי שיעמוד מול כל מיקרופון פתוח ויצהיר שהמטרה השנה היא עלייה לליגת העל. אם זה יחלחל והתוצאות יהיו טובות גם האוהדים האדומים הישנים יוכלו להתחבר לדור החדש שהביא את הפועל עד הלום.

מי שהיה קפטן אדום ומשמש היום כמנהל מקצועי, שי אהרון, חייב להיות יותר דומיננטי, יותר אקטיבי במיוחד מול התקשורת, ולכתוב על הלוח בחדר הלבשה את הכותרת היחידה –  ״עלייה״.


רמי מנדל (צילום: פרטי)

רמי מנדל (צילום: פרטי)


נעבור לבית"ר: השבוע, פרסמה בית"ר הודעה רשמית, שהשחקנים הגיעו להבנות על הפחתת שכר של 30 אחוזים רוחביים לכלל השחקנים. בכך נסללה הדרך  לעונה צנועה וביחד עם רוני לוי  בית"ר תנסה להתברג בצמרת בתקציב נמוך.

התוצאות כבר נראות בשטח ובית"ר בדרך לאבד נכסים. משה חוגג, רוצה לעשות כמה לירות על קונטה שמצידו רוצה שחרור ללא תמורה. בנוסף, בית"ר כבר איבדה את גרצ'קין ובדרך לאבד את פלומה ללא תמורה ואולי אף את עידן ורד ואת שלומי אזולאי שרוצה לעזוב.

מנגד, בית"ר תקבל בחזרה את מיכאל אוחנה לאחר פציעה ותצטרך לשלב אותו בזהירות והחתימה את אורן ביטון ואוראל דגני.

כפי הנראה, לבית"ר מצפה עונה פיננסית, דלת תקציב, בלי לחץ מהקהל – עונה ללא התמודדות על האליפות, סבירה לכל היותר.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר