עודד קטש (צילום: אורן בן-חקון)
עודד קטש (צילום: אורן בן-חקון)

דעה | החלטה אחת תמוהה שגמרה להפועל את המשחק

עודד קטש בחר משום מה לפתוח את המחצית השנייה ללא ג'ייקובן בראון, שהצטיין. כשהוא התעורר מכבי הובילה ביתרון 8. וגם - עם 3 נקודות מהישראלים הפועל לא תגיע לשום מקום | טור דעה

פורסם בתאריך: 28.10.19 09:12

החלטה אחת של עודד קטש, זה כל מה שהפריד בין הפועל ירושלים לבין סיכוי לנצח אתמול את מכבי תל אביב ביד אליהו. היתה זו ההחלטה של המאמן האדום לפתוח את המחצית השנייה ללא ג'ייקובן בראון, המצטיין על הפרקט במחצית הראשונה (17 נקודות והרבה הגנה טובה).


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


נכון, בדעיבד הכי קל לנתח, אבל כפי שידעתי לפרגן לקטש על החלטות טובות שקיבל, כך צריך גם לדעת לבקר החלטות תמוהות ולא ברורות. אם יש משהו שאני הכי לא אוהב זה קיבעון מחשבתי, ומזה סבל קטש במשחק אתמול.
המחצית הראשונה, כידוע, הסתיימה ביתרון נקודה של הפועל, ובמחצית הזאת הפועל שמרה מצוין והחזיקה את מכבי על 36 נקודות. אלא שאת הרבע השלישי, עם בראון על הספסל, פתחו הצהובים, בעיקר סקוטי ווילבקין, עם ריצה בכל הזדמנות ועד שקטש התעורר – שלוש וחצי דקות אחרי – הצהובים כבר היו ביתרון 8 (52:44). פסק הזמן של קטש וההכנסה של בראון היו מאוחרים. הפועל קרסה ברבע השלישי, רבע שבו היא בדרך כלל משחקת היטב.


רמי מנדל (צילום: פרטי)

רמי מנדל (צילום: פרטי)


נקודה כואבת נוספת היא תרומתם האפסית של הישראלים, שבלטה מאוד אתמול (3 נקודות משותופת ב-1 מ-12 מהשדה בקצת פחות מ-60 דקות), וכך יהיה קשה לאדומים לנצח את הצהובים בהמשך. להפועל, חייבים להודות, חסר מתאזרח איכותי וגם סנטר אמיתי, בלעדיהם היא תתקשה להתמודד ברצינות על האליפות.



קטש וההנהלה צריכים גם לקבל החלטה מהירה לגבי הזר השישי, כדי שהוא ייתן עוד אופציות בהתקפה. אם בצוות המקצועי מרוצים מקופשאס אז כדאי מאוד לרשום אותו לליגה, ואם הוא לא מספיק טוב אז כדאי לקבל החלטה מהירה ולהחליף, כי ההפסד ביד אליהו היה צורב ובעיקר אותת לכולנו שהסגל הנוכחי לא מספיק טוב כדי לעמוד במטרה המרכזית – להגיע לפיינל פור האירופי (ולארח אותו כמובן).

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אריה

    כמה שטויות…. אם קופשאס יירשם אז יצטרכו לוותר על זר אחר(מותר רק חמישה זרים, זוכר?), על מי נוותר בדיוק? כרם משעור חופשי וניתן להחתים אותו מיידית ולהוריד את הדקות של טימור, שלא ברמה בכלל, אבל בכלל, למינימום.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר