ג'ייקובן בראון (צילום: ניר קידר)
ג'ייקובן בראון (צילום: ניר קידר)

דעה | אנושיות ולב לפני כח ותארים: על הפרידה המפתיעה של ג'ייקובן בראון

הפועל הוכיחה, שוב, כמה הלב שלה גדול ואפשרה לאיש המאני טיים באדום לעזוב כדי להיות עם משפחתו. עכשיו צריכים ראשי המועדון להגיב מהר ולהנחית מחליף גדול על הפרקט | טור דעה

פורסם בתאריך: 3.6.20 14:46

אמש (שלישי) הודיע ג'ייקובן בראון על חזרתו לארה"ב, ובכך הוא עזב את הפועל ירושלים בהפתעה גדולה. לא יודע אם להגיד הכוכב של הקבוצה, אבל לבטח איש ה"מאני טיים" של החבורה המופלאה באדום. אז כמו במקרה של טרנט לוקט, גם כאן הפועל ירושלים מוכיחה שלפני כח, כסף ותארים, ישנה אנושיות ולב שמהם למעשה המועדון מונע. ההרגשה שלי היא שהאוהדים עוד יראו את הגארד האהוב על הפרקט בארנה בעונה הבאה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


חרף הבשורה המרה, ראשי הפועל חייבים להגיב מהר ולהנחית ווינר אחר במקומו. שלושה שמות מדוברים וכנראה שאחד מהם יינחת כאן בימים הקרובים.

ג'רמי פארגו – מצד אחד שחקן נהדר ברמה גבוהה ששיחק תחת עודד קטש באליפות עם הגליל, מצד שני לא צעיר ומזוהה עם הצהובים מתל אביב.

קרטיס ג'רלס – מצד אחד ווינר אמיתי שכבר הוכיח זאת בארנה ומאוד מחובר לקהל, מצד שני התבגר מעט מאז ולא בטוח שיתאים למרקם האנושי והקבוצתי הקיימים.

שלווין מאק – מצד אחד היה כאן ממש לפני רגע, מכיר ומחובר לכולם ואפילו זוכר את התרגילים, מצד שני הוא לא איש ה"מאני טיים" המדופלם.


ליאור אליאב (צילום: פרטי)

ליאור אליאב (צילום: פרטי)


יושב סופר את הדקות

אני חייב לתת שאפו ענק לאייל חומסקי וגיא הראל. הצמד שבראש המערכת עבר כמו מיליוני אנשים במדינה פגיעה כלכלית קשה, ירידה פיננסית בצורה כלשהי, קריסת שיגרה – תקראו לזה איך שמתחשק לכם. אני מבטיח לכם שאת הפיצוי מהמדינה הם עדיין לא קיבלו (ממש כמו כולנו), אבל הגדולה שלהם היא שהם הביאו לידי ביטוי ברגעים אלו את האהבה שלהם לקבוצה. לפני כל ויכוח או מחלוקת על החזר כספי כזה או אחר, עמדה לנגד עיניהם טובת המועדון. את מלוא האנרגיה שצברו בתקופה של השבתת המשק והשעמום, הם ניצלו עד תום ברגע שהבינו שהליגה חוזרת.

בתוך 10 ימים הודיעו נציגי הקבוצה האדומה ש-6 מתוך 7 הזרים חוזרים להפועל (ואחרי העזיבה של ג'ייקובן נותרנו עם 5). מעשה גרנדיוזי וענק בהתחשב בעובדה שיש בעיות כלכליות הן העונה והן לקראת העונה הבאה. אין אף קבוצה בליגה שהתקרבה להפועל והחזירה כמעט את כל הסגל שלה. כנראה שבאמת יש כאן צוות ניהולי ומקצועי מיוחד, לצד סגל שחקנים איכותי ולא רק על הפרקט.

אוטוטו יתחיל מרתון של כדורסל במשך חודש וחצי, שבסופו כאמור הפועל ירושלים מכוונת להניף צלחת שלישית. למען הגשמת המטרה זהו הרגע הנכון של מאמני הכושר. בניית תוכנית אימונים מותאמת לכל שחקן ושחקן, ואט אט להגיע ליעד שהם בטח הציבו לעצמם – כושר משחק מלא. עבודה פיזית מתבקשת, אך עבודה פיזית נכונה מתבקשת הרבה יותר. חריגה ממד מאמץ מסוים יכולה לגרום לפציעות כואבות. אני לא חושב שאחד מהשחקנים יודע מה זה לשבת בבית במשך תקופה כל כך ממושכת ללא אף אתגר תחרותי. לשם כך אנשי המקצוע במועדון האדום חייבים להיות בשיאם.

תגידו, כמה פעמים ראיתם את גמר הגביע מול נהריה או את משחק הבית האחרון עם קהל מול מכבי בתקופת הקורונה??? שתפו אותי בעמוד הפייסבוק שלי: @ליאור אליאב . תעקבו – נפרסם את הכמות המטורפת בשבוע הבא.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר