עוז בלייזר, אלכסנדר דז'יקיץ' (צילומים: מתוך פייסבוק, אורן בן חקון)
עוז בלייזר, אלכסנדר דז'יקיץ' (צילומים: מתוך פייסבוק, אורן בן חקון)

דעה | להסתער: בלייזר זה אחלה, אבל הפועל חייבת לגלות יותר מעורבות בקיץ הנוכחי

עונת המלפפונים הזו קצת שונה מהרגיל: אפשר להרגיש שברמת האמביציה הפועל נמצאת מאחורי חולון, מכבי והפועל ת"א. החתמתו של בלייזר במקום, אבל זה לא מספיק ויש להגביר הילוך בגזרת הישראלים והזרים | טור דעה

פורסם בתאריך: 30.6.22 14:06

משהו מבעבע בעונת המלפפונים הזו יותר משנים קודמות. לדבר הזה קוראים שוק השחקנים הישראלים. זה התחיל בסדרה המרשימה שהפועל ת"א נתנה מול מכבי בפלייאוף, שכללה הצטיינות די מדהימה של בר טימור והתבססות של עידן זלמנסון כיצרן נקודות יציב, והמשיך בגלורפיקציה המוגזמת סביב התרומה של גיא פניני ורפי מנקו לאליפות של חולון (פניני לא ממש תרם, בתכלס). כך או כך, מאז זה מרגיש שפתאום קול לדבר שוב על כדורסלנים ישראלים ועל החשיבות שלהם. כשהפסטיבל סביב תומר גינת חרך את כל האתרים כבר היה ברור שמדובר בקיץ שונה מהרגיל.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


כל מי שאוהד ועוקב אחרי הפועל חש שהיא מתנהלת עד כה במידה פחותה של אטרף מזו של חולון, מכבי והפועל תל אביב. אני חושב שצריך להפריד במובן הזה בין השוק הישראלי לשוק הזרים, ובשוק הישראלי הפועל אכן מעט רדומה או המומה, לא ברור. הפספוס העיקרי היה שברגע שהעונה נגמרה ההנהלה לא עטה על דיברתולומיאו, ג'ק כהן ובלייזר יחד, אפילו אם לא היתה מתכוונת להחתים את שלושתם. אבל שניים מהשלושה היו צריכים לנחות בארנה, ועדיף שאלה היו בלייזר ודיברתולומאו. במקום זה הפועל גמגמה, לא הציעה לקלעי המתאזרח חבילה מפתה למיטב ידיעתי ונותרה עם בלייזר בלבד, שזה יפה אבל לא מספיק.

החגיגה הנסחפת של הפועל את ההחתמה שלו ברשתות החברתיות (ציטוטי טוויטים של ברוך קרא זה טיפה דלוח) מעידה לדעתי שגם בקבוצה חשים שהם מתנהלים בעצימות נמוכה מדי בכל הקשור להחתמות, ולכן יש לנפח את הצטרפותו של הפורוורד האנרגטי עם קונפטי וזיקוקים וירטואליים.

לגבי שוק הזרים התמונה יותר מורכבת. לא ברור לי האם יש דיבור מול ג'יילן אדאמס ואיפה זה עומד, אבל היעדר הדיווחים מהגזרה הזו מדאיג. עד לפני כמה שבועות בריימו נתפס כסמל בקבוצה והיה נראה טבעי שימשיך, עד שהגיעו דיווחים על הצעה מפתה שקיבל מהליגה היפנית. סיריאסלי? יפנית? קצת מעליב. בנוסף, הפועל לא הסתערה על אף זר ששיחק בליגה וטחן אותה במהלך העונה, וכן – אני מדבר בעיקר על ג'ו רגלנד. אם טרוויס פיטרסון קיבל חוזה בארנה אחרי משחק אחד מלא פוקסים – רגלנד היה חייב לקבל הצעה לחוזה יפה. מה גם שהוא באמת שחקן נהדר.

 

 

ועדיין אחרי שאמרנו את כל זה – עוד עשויה להיבנות פה קבוצה לא רעה בכלל. אם בהפועל יש אנשים שיודעים להתאבד על שחקנים – הגיע הזמן לשסות אותם בגבי צ'אצ'אשווילי, שהחתמה שלו תהיה מוב כפול: גם טוב לנו וגם לא יהיה אותו לחולון. מהלך של 6 נקודות, מה שנקרא. אני לא מכיר את את אלכסנדר דז'יקיץ' כדי לדעת אם הוא מאלה שאוהבים להחתים זרים סולידיים שהוא מכיר מאירופה או שהוא מההרפתקנים שמעדיפים לחכות לפליטי ליגת הקיץ של ה-NBA, אבל מה שבטוח זה שאם הוא מהסוג השני – שלא יעז להביא בסוף בספטמבר סחורות פגומות כמו מייקר ובנט שאיש לא רצה. על הטעות הזו של אורן עמיאל שילמנו בעונה שלמה.


העסקה שחלמתם עליה מחכה כאן. היכנסו לזירת הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר