אוסטיין דיי או ג'ונה בולדן - מי מהם טוב יותר? (צילומים: AP-John Locher, Keith Allison)
אוסטיין דיי או ג'ונה בולדן - מי מהם טוב יותר? (צילומים: AP-John Locher, Keith Allison)

אוסטין דיי או ג'ונה בולדן? מי הביאה מס' 4 איכותי יותר?

אוסטין דיי או ג'ונה בולדן? מי הביאה מספר 4 איכותי יותר - הפועל או מכבי?

פורסם בתאריך: 17.8.17 11:12

אחרי החתמת אוסטין דיי, האדומים מתכננים עוד החתמת זר אחד על מנת להשלים את הסגל. היריבה העיקרית של הפועל לתואר היא כמובן מכבי ת"א וגם היא נמצאת בישורת הסופית של בניית הסגל. אחד המאצ'פים המעניינים שיהיו השנה במגרשי הכדורסל בישראל הוא בעמדה מס' 4  – מהצד האדום אוסטין דיי , 2.11, סטרץ' פור עם קליעה טובה מחוץ לקשת; ומצד שני, המקביל שלו ג'ונה בולדן הצעיר (רק בן 21) 2.08, וגם הוא בעל בקליעה נהדרת מקו השלוש, ואם נוסיף לכך שמדובר בשני אתלטים טובים וקווים דומים בסגנון המשחק, נקבל קרב מעניין בעמדת הפאוור פורוורד.

דיי, אמנם בן 29, אבל באירופה הוא משחק שנתיים בלבד. קודם לכן הוא שיחק שש שנים בליגה הטובה בעולם. בעונה האחרונה הוא קלע 10.5 נק' ולקח 4.3 ריב' במדי גאלטסראיי הטורקית ששיחקה גם ביורוליג ומספריו שם היו 8.7 נק' ו-3 ריב'  ב-45 אחוז מחוץ לקשת. בולדן האוסטרלי שיחק בשנה שעברה בקבוצת FMP  בלגרד, קבוצת הבת של הכוכב האדום שמשחקת ביורוליג, שם היה אמור לשחק עד שנמכר לצהובים. המספרים בקבוצת הבת היו לא רעים בכלל. בולדן קלע 12.9 נק', הוסיף 7.2 ריב', 1.8 אס' וחסם פעם אחת למשחק במסדרת הליגה האדריאטית.

"לבולדן פוטנציאל גבוה יותר", אומר ל"כל העיר" סוכן שחקנים שמכיר היטב את השניים. "בולדן יכול להגיע לאן.בי.איי ומשם אין לדעת איך זה יתפתח. דיי כבר היה שם, יודעים מה הוא נותן ויש לו גם יותר נסיון באירופה. בנקודת הזמן הזו דיי עדיף, אבל אין לדעת איך זה יתפתח, מה שבטוח ששניהם קלעים נהדרים ונותנים לקבוצות את האופציה של קליעה מחוץ לקשת בעמדה מס' 4".

"לכל קבוצה יש מערכת שיקולים שונה", אומר אנטונלו וראלו כתב "יורובאסקט איטליה", שזוכר את דיי עוד מהימים שאביו שיחק בפזארו, "דיי עם סט כשרון מאוד גדול. מוריד כדור לרצפה, וקלעי נהדר. את בולדן אני מכיר מהליגה האדריאטית. הוא הראה שהוא יכול לשחק גם בעמדה חמש, מה שדיי לא אפקטיבי. לבולדן כשרון גדול. אין לי תשובה מי עדיף, אבל מדובר בשני שחקנים מאוד מעניינים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר