אייזיק רוזפלט (צילום: באדיבות מנהלת הליגה)
אייזיק רוזפלט (צילום: באדיבות מנהלת הליגה)

רוזפלט: "גם הפועל של השנה יכולה לזכות בתארים"

אייזיק רוזפלט, שיגיע עם הפועל אילת לארנה ביום ראשון, מחמיא להפועל למרות היכולת הלא הטובה של הקבוצה. בינתיים, קינזי צפוי לקבל הערב דקות במטרה להכניסו לכושר לקראת חצי הגמר

פורסם בתאריך: 4.2.18 10:02

הפועל ירושלים תארח הערב, ראשון, 4.2.18, במסגרת המחזור ה-16 את הפועל אילת ותרצה לנצח את הקבוצה הדרומית ממש לפני המשחק על הגביע, שבו ייפגשו האדומים עם הפועל חולון. הקבוצה של מודי מאור בכל מקרה תישאר במקום השלישי, גם במקרה של הפסד, לאחר הניצחון של הפועל חולון אמש, מוצ"ש, אבל תרצה להכניס לעניינים את טרנס קינזי שעשוי לקבל דקות ראשונות ונרשם למשחק, לאחר היעדרות של למעלה מחודש ימים, אך הוא לא בכשירות מלאה ועדיין נמצא בספק. כזכור, הסמול פורוורד סובב את הקרסול במשחק מול הפועל ב"ש בגביע המדינה בצורה חזקה, ובעקבות כך נגרם לו קרע קטן ברצועות הקרסול. קינזי התאמן אמש, מוצ"ש, באימון המסכם של הקבוצה ובקבוצה מקווים שיצליח לחזור עוד לפני חצי הגמר.

"רק הערב נדע מה קורה איתו", אמר גורם במועדון , "כולנו רוצים את קינזי חזרה במגרשים ויודעים מה החשיבות שלו לקבוצה. רוצים להיות בטוחים שהוא מרגיש טוב ויוכל לחזור לשחק לפני המשחק מול חולון".

עוד הוסיף הגורם: "אחרי שני הפסדים אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו עוד אחד, ולהגיע במצב מוראלי לא טוב לחצי הגמר".

הפציעה שלו מדאגי את ראשי הפועל ירושלים - קינזי (צילום: ניר קידר)

טרנס קינזי (צילום: ניר קידר)

****

ביחד עם הפועל אילת יגיע לארנה גם אייזיק רוזפלט, ששיחק בהפועל בעונה שעברה אבל מיעט לראות את הפרקט תחת הדרכתו של סימונה פיאניג'אני.

"אני מתרגש לחזור לארנה", מציין רוזפלט בראיון ל"ספורט כל העיר", "אשמח מאוד לפגוש את החברים מהפועל ואת האוהדים הנפלאים".

אבל כמעט ולא שיחקת בשנה שעברה, זה לא תסכל אותך?
"אין שחקן שלא רוצה ולא מצפה לשחק. זו היתה סיטואציה קשה, אבל היה לי כבוד לשחק עם שחקנים גדולים, להיות במערכת כמו הפועל ותמיד הייתי מכין את עצמי לאפשרות שאשחק אפילו דקה. בקבוצה כמו הפועל, שבה יש המון שחקנים, לא כולם משחקים את הדקות שהם רוצים. זה קשה, אבל זה היה המצב ולא היה לי הרבה מה לעשות עם זה. ניסיתי כל הזמן להישאר חיובי".

 

ניסית לדבר עם המאמן פיאניג'אני?
"הבנתי שאין ממש הרבה מה לעשות. שאלתי את עצמי כל הזמן למה הוא לא נותן לי לשחק ומה אני יכול לעשות טוב יותר? אבל זה היה המצב. הוכחתי את עצמי בעבר בליגה הישראלית ובוודאי שיכולתי לתרום, גם במשחק הגמר יכולתי לעזור. בסוף העונה, בזמן חגיגות האליפות, המאמן ניגש אליי ואמר לי שהוא מתנצל על איך שהעניינים התפתחו. הוא הודה לי על כך שהייתי סבלני וגם על כל דקה שנתתי. הוא אמר גם שזה לא היה לו פשוט לא לתת לי לשחק. הערכתי את זה מאוד".

אייזיק רוזפלט (צילום: באדיבות מנהלת הליגה)

אייזיק רוזפלט (צילום: באדיבות מנהלת הליגה)

איזה משחק צפוי ביום ראשון?
"הולך להיות משחק מאוד מעניין. שתי הקבוצות צריכות את הניצחון לאחר שהפסידו בשני המשחקים האחרונים. המטרה שלנו היא לנצח את המשחק כי אנחנו נלחמים על מקום בפלייאוף. אריק גריפין שהצטרף לאחרונה הוא הוא תוספת כוח נהדרת עבורנו ואנחנו מצפים שהוא יעזור לנו המון מתחת לסל. אני מקווה שניב ברקוביץ' יחזור ויעבה את הסגל הקצר שלנו".

במשחק נגד אילת צפוי להגיע לארנה גם הסנטר אמארה סטודמאייר שנמצא בישראל. "עדיין קשה לי להאמין ששחקן כמו אמארה סטודמאייר היה בהפועל ירושלים", מתייחס רוזפלט לחברו מהעונה שעברה. "למרות הרזומה שלו הוא היה מדהים בחדר הלבשה. הוא דוגמא ומופת, אחד שרק להסתכל עליו ולהעריץ. מדהים לראות אגדת אן.בי.איי מתנהלת ומתנהגת כך. היה לי כבוד ענק לשחק איתו".

אתם עדיין בקשר?
"כן בהחלט. אני נורא מתרגש ומחכה כבר לראות אותו. בשיחות איתו הוא אמור שהוא מתגעגע לכולם. אני מקווה מאוד שאחרי המשחק נוכל לשבת ולדבר".

הפועל עשתה טעות כשוויתרה עליו?
"אני לא רוצה להיכנס לעניין של טעות או לא. אני כן אומר שהוא תוספת גדולה לכל קבוצה שבה הוא משחק. הוא בוודאי היה יכול לעזור להפועל, אבל בקבוצה קיבלו את ההחלטות שלהם וצריך לכבד אותם".

ומה דעתך על מה שקרה עם ג'רלס?
"העזיבה שלו היתה מכה קשה עבור הפועל. אני לא רוצה להיכנס לקטע של ההנהלה וההחלטה שלהם, כי זה מה שהם החליטו. מבחינה מקצועית, ג'רלס הוא ווינר. היתה עליו הרבה ביקורת ודיברו כל הזמן שהוא מכדרר המון, אבל בסופו של דבר הוא היה מגיע למשחקים הגדולים, הוא הביא לקבוצה תארים והיה עושה עבודה נהדרת. אולי הוא עוד יחזור להפועל כי למדתי בחיים שהכל יכול לקרות".

הפועל נראית פחות טוב השנה, אתה יכול לנסות להסביר מדוע?
"אני אזכיר לכולם שבשנה שעברה היינו במאזן 13-13 בליגה, כולם ירדו עלינו והיו בפאניקה. בסוף עשינו פיניש מצוין וזכינו באליפות. אני חושב שגם הפועל של השנה קבוצה טובה שיכולה לזכות בתארים. הפועל היא קבוצה גדולה ששואפת גבוה ויודעת להגיע למעמדים גדולים".

לסיום, מה תיקח אותך מהעונה בהפועל?
"החוויה הגדולה היתה הקמפיין ביורוקאפ. זה היה מדהים. מה שראיתי שם אנצור לכל חיי. אם טראוויס פטרסון לא היה נפצע נגד ולנסיה, היינו עוברים אותם ועולים לגמר עם יתרון ביתיות נגד מאלגה. היתה לנו קבוצה מיוחדת".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר