הפועל ירושלים נגד הפועל חולון, חצי גמר גביע, פברואר 2018 (צילום: ניר קידר)
שחקני הפועל - אכזבה קשה (צילום: ניר קידר)

גורם בהפועל: "שנה הבאה תהיה אצלנו מהפכה סטייל מכבי"

אחרי האכזבה הקשה אתמול בחצי גמר גביע, גורמים בהפועל מסתכלים קדימה וקוראים לבעלי הקבוצה אורי אלון לעשות מהפכה: "צריך לרענן ולחדש"

פורסם בתאריך: 13.2.18 12:12

אכזבה קשה לבעלי הפועל אורי אלון, כשחקניו הודחו אמש, שני, על ידי הפועל חולון 76-67 בחצי גמר גביע המדינה.

אלון קיווה בתוך תוכו שהעונה הרעה של הפועל תקבל תפנית לפחות בזירה המקומית, אבל התקווה הזאת התנפצה לו בפנים. מספר אוהדים פנו לבעלי הפועל בסיום המשחק ובאו אליו בטענות – "איך שחררתם את ג'רלס בלי מחליף ראוי? למה לא הבאתם מאמן עם ניסיון ונשארתם עם מודי מאור?".

אורי אלון (צילום: ניר קידר)

אורי אלון (צילום: ניר קידר)

התחושה בקרב האוהדים לא שונה מאלה של אנשי הקבוצה, שמבינים כבר שלא תצא שום בשורה חיובית ויש כאלה שכבר מחכים לסוף עונה. "שתיגמר העונה הזאת כבר", אמר גורם במועדון, "אנחנו פשוט כבויים. השחקנים שלו משחקים ללא חשק, בלי חדוות משחק. הכל כבוי ונבול. זה עצוב אך זה המצב".

גורם אחר במועדון הודה שהזעזועים בקיץ יהיו קשים, ואלון כבר הבהיר שלא יקבל עוד עונת נפל כמו זו השנה. "שנה הבאה תהיה אצלנו מהפכה סטייל מכבי", אמר גורם בקבוצה שהוסיף, "דברים ישתנו בעונה הבאה. נרצה להצעיר את הקבוצה, שתהיה יותר רעבה ומחוברת לאוהדים. צריך לרענן ולחדש והקיץ יהיה סוג של עידן חדש".

 

 

מה שעוד הרתיח את האוהדים אתמול היה אי שיתופו של הקפטן יותם הלפרין. המאמן מאור חטף האשמות קשות מאוהדים, שהגיעו אליו אל מאחורי הספסל וצעקו לעברו: "הרסת אותנו", "תלך הביתה", "איך אתה לא משתף את יותם?". מאבטחים נאלצו להרחיק שני אוהדים מהאזור והחזירו אותם למושבים שלהם.

הלפרין – אחד האנשים האוהדים במערכת, וגם בסביבת הקבוצה, ונראה שאף אחד לא ממש הבין למה הוא לא שותף. "קינזי חזר וגם המאצ'אפים הגנתיים גרמו לכך שיותם לא ישחק", הסביר מאור לאחר המשחק, אבל זה לא שכנע אנשים אחרים בהפועל. "אין הסבר למה הוא לא שיחק, מלבד שיקולים מקצועיים. היתה כאן טעות לא לשתף את יותם, או לפחות לנסות אותו. הוא כבר תרם וניצח משחקים".

יותם הלפרין ומודי מאור - צוות האימון של הפועל ירושלים (צילום: אורן בן-חקון)

יותם הלפרין ומודי מאור (צילום: אורן בן-חקון)

כך או כך, האדומים אובדים עצות גם בנוגע להמשך העונה ובמועדון כבר מודים בכנות כי התקווה הולכת ואוזלת, ואליפות נשמעת כמו מדע בדיוני. "יש עוד זמן עד מאי, אבל לא צריך להיות גאונים ולהבין כי זאת לא העונה שלנו בלשון המעטה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. חגי

    חגי נתנאל
    לא יעזור שום מהפכה יש בעיה שאורי אלון וגיא הראל מבאים שחקנים בלי שום מוסג בסקוטט
    הנהלה יותר מדי טובה .

  2. יעלה

    כל הבעיות התחילו עם העובדה שלא הביאו מאמן ברמה של המאמן היוצא פיאנג'יני,
    גם השחרור של אמורה סטודמאייר ואח"כ של ג'רלס המשיכו את ההידרדרות.

  3. אריה

    מי שאשם במצב של הפועל זה גיא הראל, שיחרר שחקנים באופן לא מובן, לא מינה מאמן לאחר קאציקאריס(עם כל הכבוד מאור זה לא מאמן..), לא המשיך עם פרחובסקי, ויתר על ג'ייק כהן, שכבר היה חתום בהפועל לשלוש שנים ועוד. המפכה צריכה להתחיל בזה שגיא הראל ילך הביתה וימונה מנהל מקצועי אמיתי.

  4. נעם

    קבלת ההחלטות המקצועיות לא נכונה לוותר על פרחובסקי על ג׳ייק כהן אמרה חנן קולמן רפי מנקו מאמן כמו בראד גרינברג מצביע על חוסר הבנה ודרך מקצועית צייב להיות פה מנהל מקצועי שיתווה דרך וחשוב להחליט איזה סגנון של קבוצה הפועל רוצה להיות ובהתאם לעשות הכל והכי חשוב מערך לנוער וסקאוטינג

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר