יוגב אוחיון (צילום: אורן בן-חקון)
יוגב אוחיון (צילום: אורן בן-חקון)

הקללות לעבר אוחיון: הפועל יוצאת למאבק במתפרעים

בעקבות האירועים האלימים והסוערים בסיום ההפסד להרצליה, בהפועל החליטו להסיר את הככפות במאבק נגד אותם אוהדים מתפרעים. גורם בקבוצה: "הם חצו כל גבול, אמנם מדובר על מספר קטן של אוהדים, אבל צריך לעשות לזה סוף". במועדון יבדקו האם ניתן לשלול מאותם אוהדים את המנויים וינסו למנוע את כניסתם גם למשחקי החוץ של הקבוצה

פורסם בתאריך: 9.4.18 11:56

ראשי הפועל ירושלים מתכוונים להסיר את הכפפות במאבקם נגד חלק מהאוהדים שמשתייכים לארגון 'בריגדה מלחה'. כך נודע הבוקר ל"כל העיר", זאת בעקבות האירוע האלים והמביש שהתרחש בסיום ההפסד של הפועל ירושלים למכבי הרצליה אתמול (ראשון, 8.4).

בהנהלת הפועל ירושלים, כך נודע ל"כל העיר", מתכננים לשלול מאותם אוהדים את המנויים שלהם למשחקי הקבוצה, כשבנוסף תיבחן האפשרות לנסות ולמנוע מהם כניסה גם למשחקי החוץ דרך העברת מידע להנהלות הקבוצות היריבות על אותם מתפרעים.

"הם חצו כל גבול", מדגיש גורם במועדון בכעס, "אמנם מדובר על מספר קטן של אוהדים, אבל צריך לעשות לזה סוף, כי הם פשוט פוגעים ביוגב אוחיון כשהפעם הם פגעו גם באנשי המועדון".

כידוע, בסיום ההפסד להרצליה, זכה אוחיון לקריאות גנאי וקללות מצד אותם אוהדים שמשתייכים לארגון 'בריגדה מלחה', כשגם אחת מעובדת המועדון והמנכ"ל גיא הראל זכו לגידופים מצד אותם אוהדים לאחר שניסו לסייע לאוחיון.

כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר" לא אחת בחודשים האחרונים, חלק מאותם אוהדים מקרב ארגון 'בריגדה מלחה' סימן את אוחיון מפתיחת העונה, זאת לאחר שהגארד השתתף באירוע הוקרה שנערך לו ולגיא פניני על ידי ארגון אוהדי מכבי תל אביב 'גייט 11', זאת לאחר שכבר היה חתום בהפועל. בעקבות כך, מאז תחילת העונה אותם אוהדים לא מעודדים את אוחיון ובמהלך העונה הוא ספג גם קריאות גנאי וקללות.

אתמול, כאמור, נרשם שיא שלילי חדש בהתנהגות אותם אוהדים, שפרט לקריאות הגנאי כנגד אוחיון, ששבר כידוע את ידו וסיים את העונה, הם הופנו גם כלפי אנשי המועדון. בסיום המשחק נגד הרצליה עשה אוחיון את דרכו לכיוון חדרי ההלבשה. ביציאה שעוברת מעל יציע 12, שם ממוקמים חברי ארגון האוהדים 'בריגדה מלחה', החלו חלק מהאוהדים להקניט את הגארד הפצוע. "איך היד יוגב?", הם אמרו בהתרסה והוסיפו עוד קללות עסיסיות, שלא הותירו את הגארד אדיש והשיב אליהם "אלוהים רואה הכל".

בתגובה אותם אוהדים, שטוענים כי אוחיון הפנה לכיוונם אצבע משולשת, הפנו לעבר אוחיון שלל קללות ויריקות. בשלב זה ניסתה להיחלץ לעזרתו של אוחיון עובדת המועדון כדי להרגיע את הרוחות, אבל גם היא חטפה מאותם אוהדים קללות וגידופים קשים שגובלים, לדברי גורמים במועדון, בהטרדה מינית.

שניות ספורות לאחר מכן הגיע לאזור גם המנכ"ל גיא הראל והחל להתעמת עם אותם אוהדים תוך שהוא קורא להם "תסתמו את הפה. תפסיקו עם ההתנהגות הזאת. נמאס". אלא שהאוהדים ממש לא הפסיקו. להיפך. הם החלו קוראים לעבר הראל "הרסת את הפועל" והוסיפו "אם אתה גבר תעלה למעלה. אתה גיבור מלמטה".

גיא הראל (צילום: שרון בוקוב)/

גם הוא חטף – גיא הראל (צילום: שרון בוקוב)

אנשי המועדון היו מאוד נסערים מהתקרית, שאמנם לא היתה הראשונה, אך היתה הסוערת מכולם. בהפועל מציינים כי "מדובר בלא יותר משישה עד שמונה אנשים, שעושים את מירב הנזק. הם מגיעים למשחקים שתויים ולא מפסיקים להטריד את יוגב".

עוד מציינים בהפועל כי הבעלים אורי אלון מודע לבעיות שעושים אותם אוהדים ואף שוחח עם המנכ"ל הראל בנושא. בהפועל, כאמור, לא מתכוונים לוותר הפעם כשבמועדון בודקים את האפשרות לאסור את כניסת אותם אוהדים לארנה. "לגיא הראל ולשאר הנהלת הפועל נמאס מההתנהגות של אותם אנשים", מציין גורם שמעורה בפרטים. "הם הולכים על זה בכל הכוח. ישללו מאותם אנשים את המנויים ויפעלו כדי להרחיק אותם מהארנה וגם ממשחקי החוץ. מדובר בקבוצת אנרכיסטים שלא אכפת להם מכלום, ואתמול הם גם קיללו אוהדים נוספים וירקו עליהם".

 

יש לציין כי בשל ההתנהגות של אותם אוהדים מאז תחילת העונה, לפני מספר שבועות ערכו אוהדי הפועל מפגן תמיכה באוחיון, כשרבים מהם הניפו שלטים עם הכיתוב "אוהבים אותך יוגב". בנוסף, באחרונה החליטו חלק מאוהדי הפועל להקים ארגון אוהדים חדש – 'מלחה – קהילת האוהדים' שזוכה לתמיכה מצד ראשי הפועל.

במשחק נגד הרצליה חילקו אנשי ארגון האוהדים החדש שני מנשרים לאוהדים – האחד עם הסיסמה 'משפחה. קהילה. כדורסל'. והשני מפורט יותר שמסביר את המסרים הללו וקורא לכלל האוהדים להצטרף לארגון.

המנשר שחילק ארגון האוהדים החדש של הפועל ירושלים

המנשר שחילק ארגון האוהדים החדש של הפועל ירושלים (צילום: יובל אורן)

בנוסף, ארגון האוהדים החדש פרסם הודעה חריפה בעקבות האירועים במשחק נגד הרצליה: "ילד בן 10 מבקש מאבא שלו שייקח אותו הביתה מהארנה כי הוא מפחד. זאת צריכה להיות הכותרת שלנו אחרי הערב הזה. כן, אנחנו יודעים, השופטים, הקבוצה, ההחתמות, העונה כולה. שום דבר לא שווה לנו את זה אם ילדים – דור העתיד שלנו – לא ירצו לבוא לארנה. קהילת האוהדים שלנו קמה בדיוק מהסיבה הזו – ריבוי מקרי אלימות כאלה ואחרים שהולכים וגוברים במחוזותינו, ואנחנו מוציאים מכאן קריאה גדולה לכל מי שידו משגת – די לאלימות! הפועל ירושלים מאז ומעולם היתה מקור גאוותנו בעולם הספורט בגלל האנושיות והאהבה. לא ניתן לזה להיסדק בגלל כמה עשבים שוטים. נמשיך לעשות כל שביכולתנו עד שהאלימות תישאר מחוץ לכותלי הארנה. בלבם של המתחזים האלה אין אהבה ואין ניצחון. רק הידרדרות. אנחנו, הרוב המוחלט והלא דומם, דורשים ממקבלי ההחלטות בהנהלה לפעול ביד קשה נגד האוהדים האלימים שפוגעים אנושות באווירה במשחקיה של הפועל ופוגמים בשמו של קהל האוהדים הטוב וההגון בארץ. אוהדי הפועל ירושלים באים מאהבה. נקודה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר