טיישון תומאס (צילום: ניר קידר)
טיישון תומאס (צילום: ניר קידר)

גורם בהפועל: "אם תומאס יושעה לתקופה ארוכה נצטרך לבטל את החוזה מולו"

ראשי הפועל ירושלים מודאגים בעקבות ההודעה שהרכש החדש נתפס על שימוש בחומרים אסורים: "אמנם מבחינה כלכלית לא ניפגע, אבל מבחינה מקצועית כן, כי נפסיד שחקן שמאוד רצינו"

פורסם בתאריך: 2.8.18 11:11

בעוד פרשיית הסמים של ריצ'רד האוול עדיין מרחפת באוויר, ראשי הפועל ירושלים הופתעו ביום שלישי האחרון מפרשיית סמים חדשה שצצה לה. המועדון קיבל הודעה מ-WADA כי טיישון תומאס, הרכש החדש של הקבוצה, נתפס אף הוא בשימוש בחומרים אסורים כשעישן קנאביס. על פי ההודעה, תומאס, שחקנה של הפועל חולון בעונה החולפת, נבדק לאחר משחק גמר הפיינל פור בין חולון למכבי תל אביב בסיום העונה שעברה, ובשלב זה, בדיוק כמו האוול, הוא מושעה עד לבירור העניין.

  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

ראשי הפועל ירושלים והצוות המקצועי של המועדון, חשוב לציין, חוששים מאוד מהממצאים ומודאגים מהאפשרות שיאבדו את תומאס, מכיוון שהוא עשוי להיות מושעה לחצי שנה, דבר שיוביל מבחינת ראשי הפועל ירושלים לביטול החוזה מולו. "אם תומאס יושעה לתקופה ארוכה נצטרך לבטל את החוזה מולו", מדגיש גורם בהפועל בשיחה עם "כל העיר". "אמנם מבחינה כלכלית לא ניפגע, אבל מבחינה מקצועית כן, כי נפסיד שחקן שמאוד רצינו".

הסיטואציה הבעייתית עם תומאס יוצרת כאב ראש לא קטן לצוות המקצועי בראשות עודד קטש. אם עד עכשיו חיפש המאמן שני שחקנים – בעמדות 2 ו-4 כדי להשלים את הסגל – כעת הוא ככל הנראה יצטרך להוסיף לחיפושים זר נוסף לעמדות הפנים (במקום תומאס).

"אין לנו הרבה ברירה אלא להתמודד גם עם הסיטואציה הזו", מציין גורם בהפועל. "נכון שזה לא נעים, אבל זה המצב. לפחות לא איבדנו החלפה של זר, כי תומאס לא היה רשום אפילו כשחקן שלנו".

בינתיים, ראשי הפועל ממשיכים במשא ומתן עם הגארד ג'אברי בראון, ששיחק בעבר בלוס אנג'לס לייקרס, ובקבוצה מקווים שהוא יחתום בימים הקרובים. הקשיים עם בראון, כך נודע ל"ספורט כל העיר", נובעים בעיקר מרצונו של השחקן למצות את אופציית האן.בי.איי, כשגם דרישותיו הכספיות, למעלה מ-300 אלף דולר, גבוהות.

במקביל לעבודה על השלמת הסגל, שוקד קטש גם על השלמת הכוורת המקצועית שלו. כידוע, עוזר המאמן הראשון יהיה בעונה הבאה יונתן אלון, כשבעמדת העוזר השני צפוי לשמש ראיין פאנון, שכבר עבד בהפועל בתקופה של סימונה פיאניג'אני, וצפוי למלא גם את תפקיד הסקאוט.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר