אורי אלון (צילום: אורן בן-חקון)
אורי אלון (צילום: אורן בן-חקון)

דעה | מיוחד ליום העצמאות: הסיבות שבגינן אורי אלון לא יתכבד בהדלקת משואה

לצד קפיצת המדרגה שעשתה הפועל ירושלים בתקופתו, קשה לשכוח את הנטישה, את התנועה המגונה לעבר אוהדי חולון ואת חוסר ההצלחה לייצר שקט עם הבריגדה | טור דעה

פורסם בתאריך: 5.5.19 08:41

רגע לפני שכולם יתקבצו בשבוע הבא מול המסך הקטן כדי לחזות בפתיחת חגיגות יום העצמאות ובישראל גדלה בשנה, עם כל הזיקוקים, הדגלנים והנואמים, הגיע הזמן לסכם ולבחור את כל אלו שממש לא הייתם רוצים לראות מדליקים משואות. אפילו לא מציתות. בטח לא השנה.


תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר" [email protected]


אורי אלון – הבעלים הקודם של הפועל ירושלים ניסה לעשות הכל נכון, אבל התנהג בסוף דרכו בקבוצה כאחרון החובבנים. אז נכון, תחת בעלותו הפועל קפצה מדרגה מבחינה ניהולית, הוא לקח שתי אליפויות היסטוריות והגיע לחצי גמר היורוקאפ. אבל אז הוא החליט לזרוק הכל, למרות שהצהיר כי הוא הגיע "לירושלים לטווח ארוך”, וש”כדי ליצור הצלחה צריך המשכיות”.



בדרך היתה גם תנועה מגונה לאוהדי חולון שהקניטו אותו, התנהגות פרחחית לכל הדעות. העזיבה הותירה את האדומים עם הנהלה לחוצה, אוהדים עצבניים וישראלים שבחלק מהמשחקים נראים כמו חבר’ה שהגיעו מהליגה למקומות עבודה.

אלי טביב – מה כבר אפשר להגיד על הבוס לשעבר של הצהובים-שחורים שלא נאמר? הוא החריב במו ידיו את העונה הנוכחית של בית”ר עד כדי סכנת ירידת ליגה, לא מתבייש לומר בשידור חי בערוץ הספורט שהוא לקח חלק בניהול המקצועי למרות שנאסר עליו לעשות כן, וכמעט להוציא אל הפועל החלטה הזויה – להוסיף את המילה “טראמפ” לשם המועדון. אוי לבושה.

מאור בוזגלו – כן נשאר או לא נשאר בקבוצה, אצל הבוזגלוס המטרה תמיד היתה להפעיל לחץ על הבעלים בסיום העונה כדי לדאוג לשדרוג בשכר או לתוספת תנאים. “הפועל ת”א רוצה מאוד לצרף את מאור בוזגלו בעונה הבאה”, זעקה אחת הכותרות ואחרת הבהירה: “מסתמן שמאור בוזגלו לא ימשיך בבית”ר בשנה הבאה”. האב יעקב הוסיף שמן למדורה: “נמתין לסוף החודש ונקבל החלטות. אין מועדון בישראל שלא רוצה את מאור”. כולם, כולם עומדים בתור. גם מכבי חיפה והפועל באר שבע, לא?

ערן לוי – הקשר שהגיע לקטמון בקול תרועה רמה באמצע העונה, מצליח לעשות הכל כדי להשאיר את הקבוצה האדומה בליגה הלאומית. ההחתמה שנחשבה נוצצת ומבריקה התבררה כטעות מביכה. ומה אומר על זה יוסי מזרחי? “כשמאבדים את הסדר ומאבדים את הראש, זאת התוצאה”, אמר המאמן.


אלון סין משה (צילום: פרטי)

אלון סין משה (צילום: פרטי)


אוהדי הפועל קטמון – “בירידה מכר הדשא נזרקו לעברי ולעבר עוזר שופט מספר 2 כוסות קפה (אחת אף פגעה בו) וגרעינים, ואוהדים אף ירקו לעברנו.. כאשר התחלנו בנסיעה אל מחוץ למתחם האצטדיון הופיעו כעשרה גברים והחלו לקלל תוך שהם מונעים מהרכב להתקדם. לפתע הם החלו לדפוק על הרכב, לירוק עליו ולבעוט בו, והשיא היה כאשר שני בחורים צעירים אף פתחו את דלתות המונית במטרה לפגוע בנו ואחד מהם ניגש עם אגרוף מונף לעבר נהג המונית”, כך נכתב בדו”ח השופט במשחק מול בית”ר תל אביב\רמלה בתחילת החודש. רדיוס לבית”ר?

משפחת סאסי – הפועל ירושלים ירדה רשמית לליגה ב’. שזה נחמד, כי היא עדיין מעל לליגה ג’. סוג של הישג. משפחת סאסי ממשיכה לשמור על זכות השתיקה. לא נשכח ולא נסלח.

תגובות

4 תגובות
4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תמיד אני תמה איזה הכשרה נדרשת מעיתונאי, בטח במקומון. דברי הבל כאלה לא קראתי כבר שנים. נסה כתב יקר לעבור לטור דעה בעלון השכונתי

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אין תגובות כי אתם מוחקים כל מה שלא מוצא חן בעיני הכתב וזה רוב התגובות

  3. רון

    כתב סלא מבין כלום. מה צריך בשביל להיות כתב? קרוא וכתוב?

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר