אוהדי קטמון (צילום: מגד גוזני)
אוהדי קטמון (צילום: מגד גוזני)

דעה | שנה רזה: לקטמון מצפה עונה נינוחה – בלי התרגשויות וגם בלי חששות

זיו אריה ושי אהרון בנו קבוצה כישרונית וצעירה, אך קשה לדעת איך היא תתחבר. על כן, לחלומות על גדולה אין ביסוס וכיסוי | טור דעה

פורסם בתאריך: 14.8.19 19:20

רבים מאוהדי הפועל קטמון צופים לקבוצה שנה רזה, בינונית, בלי התרגשויות גדולות ובלי חששות מוגזמים. הציפיות הללו הן דווקא מאוזנות, אבל כמה תגובות שקראתי באינטרנט חושפות עצבנות רבה, הנובעת גם מחלומות גדוּלה שאין להם כיסוי במציאות.

לקטמון יש קבוצה לא רעה, אבל טרם התברר כיצד הדברים יתחברו במהלך העונה. ייתכן מאוד שהשחקנים הצעירים וגם החדשים יפתיעו מאוד לטובה. אבל אין לצפות מקטמון לנצח בכל משחק. השחקנים זקוקים לתמיכה גורפת, שכבר אפיינה את יציעי קטמון בעבר הלא רחוק.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


האגודה, חשוב לציין ולהדגיש בכל הזדמנות, ביססה את מעמדה כשנייה בעיר, וברגע זה אין להעלות על הדעת תחרות כלשהי נגד בית"ר. יואב דוגה דיבר לפני שנים רבות על הגמוניה אדומה בעיר, אך מאז השאיפה הזאת הפכה למשהו מופשט, שאולי יתקיים ביום מן הימים אבל לא בקדנציה שלנו.

משחקי גביע הטוטו אינם קובעים דבר, אם כי זכינו בגביע בשנה שעברה. אחרי חמישה-שישה משחקי ליגה לאומית נוכל פחות או יותר להבין לאן מועדות פנינו.



"חיים, מה יהיה עם"

אני רגיל לשמוע את השאלה הזאת דווקא על אודות הפועל המקורית ואפילו על הפועל קטמון, אבל השבוע עצרה מונית ליד הקיוסק ברחוב רמב"ם והנהג פלט את השאלה הנצחית – רק שהפעם על בית"ר.

לדעתי, לאותו נהג אוהד בית"ר יש סיכויים לשאוב נחת מקבוצתו הטכנית, זאת במידה שהמאמן רוני לוי ישכיל לכוון את משחקה ליעד האמיתי – הבקעת שערים רבים וריצה מלהיבה בצמרת. לכן חסכתי מהנהג הנחמד את תשובתי הקבועה לשאלות על בית"ר, ולא הטחתי בפניו שבית"ר איננה מעניינת אותי. אחרי הכול היא גורם מרכזי בכדורגל העירוני ולא עולה על דעתי להתעלם מכך.

היכולת של בית"ר נגד מ.ס אשדוד בגביע הטוטו היתה גרועה, אבל אין להסיק מסקנות מהמשחקים שקודמים לפתיחת הליגה.

אני מציע לא לפגוע במיכאל אוחנה ולצפות ממנו להיות קוסם. הוא שחקן מוכשר אבל אין לדעת אם יבשיל לשחקן מוביל בליגת העל.


חיים ברעם (צילום: ארנון בוסאני)

חיים ברעם (צילום: ארנון בוסאני)


ליברפול, יתרון פיזי

נוריץ' סיטי הנחמדה לא למדה את לקחי המונדיאל. בצד טכניקה וסגנון יפה יש לתגבר את הקבוצה בשחקנים חזקים וגבוהים שיוכלו להתמודד עם קבוצות כמו ליברפול.

מוחמד סאלח התגבר על הכישלון של מצרים באליפות אפריקה ובינתיים הוא מפגין יכולת וביטחון עצמי. כל חבריו לקבוצה הם מהירים וחזקים, והניצחון של ליברפול על נוריץ' (1:4) היה מוחץ. לדעתי נוריץ' חייבת להתחזק תרתי משמע, אבל בכל מקרה יש לה יכולות והיא תוכל להתמקם במרכז טבלת הפרמיירליג. בינתיים מוקדם מדי להסיק מסקנות. הליגה האנגלית תישאר מהירה וסוערת, ויש לה גם שחקנים טכניים משובחים.

ניצחון החוץ של מנצ'סטר סיטי במזרח לונדון היה משכנע הרבה יותר. מול יריבה לא קלה כמו וסטהאם יונייטד ראינו משחק קליל של סיטי (אין דבר כזה, "הסיטי"), וחניכיו של פפ גאוורדיולה היו ראויים בהחלט לניצחונם המוחץ. ראחים סטרלינג, לונדוני שצמח בליברפול, הוא עתה השחקן האנגלי הטוב ביותר בליגה. כאוהד ותיק מאוד של וסטהאם התעצבתי מאוד אל לבי אחרי תבוסה של 5:0 כבר במשחק הפתיחה של הליגה האנגלית. עם זאת, סיטי אותתה שתיאבק שוב נגד ליברפול על הבכורה והקרב הזה צפוי להיות, שוב, מרתק.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר