אדיס צ'קול, אווקה אשטה (צילומים: דאפי ספונר, באדיבות הפועל קטמון ירושלים)
אדיס צ'קול, אווקה אשטה (צילומים: דאפי ספונר, באדיבות הפועל קטמון ירושלים)

דעה | ישחקו הנערים לפניך: זו צריכה להיות העונה של שחקני הבית של קטמון

אדיס צ'קול, אווקה אשטה וגוני נאור חייבים לקחת את ההזדמנות בשתי ידיים ולהפוך העונה לשחקנים משמעותיים בהפועל קטמון | טור דעה

פורסם בתאריך: 4.9.19 14:26

מאז ומתמיד הליגה הלאומית היתה ידועה כליגה צפופה ובלתי צפויה. הסיבה היא (במרבית העונות בשני העשורים האחרונים) שההבדלים בין הקבוצות לא גדולים בלשון המעטה, מה שהפך את חיזוי התוצאות והעולות לקשה עד בלתי אפשרי כמו שקרה בשנה שעברה עם נס ציונה וקודם לכן עם הפועל חדרה.

זאת הסיבה שבגינה צריך לקחת את הניצחון המרשים של הפועל קטמון מול בני סכנין בפרופורציות הנכונות. אחרי הכל, קטמון של השנה, ואת זה יודעים היטב במועדון, לא נבנתה לחלק העליון של הטבלה, לפחות לא ברמת היומרות כשהיא מציגה סגל לא נוצץ, אך עם הרבה צעירים ועם כישרון לא מבוטל. כיאה לקבוצה צעירה, קטמון בלתי צפויה ולכן לצד הפסדים מרגיזים תרשום הקבוצה לא מעט ניצחונות גדולים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


הניצחון המרשים בסכנין ביום שני האחרון הגיע אחרי הפסד בית מאוד מרגיז להפועל ראשון לציון, מה שמוביל לשאלה המרכזית – מה בדיוק קטמון רוצה מעצמה השנה? באופן אישי, נראה לי שבמועדון מרוצים מאוד מהנישה הנוכחית, זו של הקבוצה חסרת הציפיות והיומרות שיכולה להפתיע בגדול. נכון, קיים גם חשש מהסתבכות בתחתית ובמאבקים נגד הירידה, אבל בקטמון מקווים שעוצמת המועדון תשחק פה תפקיד משמעותי.

בשנים האחרונות היה על המועדון נטל כבד בדמות דיבורים על צמרת וחלומות על מאבקי עלייה. דווקא העונה, כשהעול ירד מעל כתפי אנשי המועדון, עשויה קטמון להפוך להפתעה של ממש, היא יכולה להפוך לקבוצה הסימפטית והנחמדה שכולם רוצים בהצלחתה.



למרות הניצחון הגדול על סכנין, בקטמון צריכים להמשיך עם אותן מטרות ואותן ציפיות. בעיקר אמורים הדברים לגבי האוהדים.


נועם שרפלר (צילום: פרטי)

נועם שרפלר (צילום: פרטי)


בינתיים, בשל הנמכת הציפיות, האוהדים יכולים ליהנות מהפריחה של הצעירים. גיבור הניצחון בסכנין אדיס צ'קול הוא תוצר מחלקת הנוער של הפועל קטמון, והעונה הזו הוא אמור לעשות את קפיצת המדרגה. צ'קול שיחק באגף ימין והיה נהדר. השער הראשון של קטמון רשום על שמו, כשפריצה שלו הסתיימה בהכשלה ברחבה בשניות הראשונות של המשחק. 17 דקות מאוחר יותר הוא בישל את השער השני של קטמון, מה שלמעשה סגר את המשחק.

היחס לצעירים כדוגמת צ'קול צריך להיות סבלני, כי כלל לא בטוח שבכל משחק הוא ייתן תפוקה כמו במשחק מול סכנין. בקטמון שמו להם למטרה לשלב שחקני בית ועד כה נראה כי הם עומדים במטרה. פרט לצ'קול, גם אווקה אשטה (מבשל השער השלישי), הראל שלום וגוני נאור (שעלה כמחליף), היו לא רעים וביחד מדובר על ארבעה תוצרים של מחלקת הנוער האדומה שמקבלים דקות משמעותיות, וזה חשוב מאוד להתפתחות של קטמון.

צעיר אחר, שגם הוא חשוב מאוד לקטמון, הוא וויליאם אגאדה. ניתן רק לקוות שהצמד שכבש החלוץ הניגרי יחזיר אותו לעניינים אחרי חודשים ארוכים. קטמון חייבת את אגאדה במיטבו ובמועדון מקווים שהוא ישמור על עקביות.

ונקודה אחרונה לסיום: למרות הניצחון הנאה בסכנין, לזיו אריה ולצוות המקצועי אסור להסתנוור ממנו. קידום צעירים זה באמת דבר חשוב ויפה, אבל ללא חיזוק של עוד שני שחקנים משמעותיים, האדומים שחורים עשויים למצוא את עצמם מסובכים בתחתית.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר