רוי מליקה, ויליאם אגאדה (צילומים: גיא יצחקי, באדיבות הפועל קטמון ירושלים)
רוי מליקה, ויליאם אגאדה (צילומים: גיא יצחקי, באדיבות הפועל קטמון ירושלים)

דעה | שער ניצחון כבר יש: הצירוף של רוי מליקה משמעותי לקטמון

חלוץ הרכש החדש כבש הביא שלוש נקודות חשובות עם שער בכורה, ושיתוף הפעולה שלו עם אגאדה עשוי להכריע יריבות רבות בליגה הלאומית | טור דעה

פורסם בתאריך: 7.10.19 18:50

כמעט 2,000 צופים נקהלו בטדי ביום שישי ונהנו מאוד מהמשחק של הפועל קטמון ירושלים נגד הפועל עפולה. זו לא היתה חוויה קלה. שער הניצחון הנפלא של קטמון הובקע רק לקראת סיום המשחק והביצוע של הרכש החדש רוי מליקה, נצר למשפחת כדורגלנים מכובדת, היה מיוחד, תקיף וסופני מבחינת היריבה. עפולה שיחקה היטב, ולא נפלה מקטמון בשום היבט של המאבק. ההגנה של קטמון והשוער אדאביו אדליי היו פשוט מעולים, חרף העובדה שלעפולה היה יתרון פיזי לא מבוטל. הנערים שיחקו לפנינו וקצרו פרי הילולים. הלחימה שבלטה כל כך במשחקים האחרונים הביאה לקטמון את היתרון גם הפעם. וילי אגאדה הבקיע שוב; הוא באמת מכונת שערים ושחקן נחוש מאוד ויש לו נתונים טכניים ופיזיים עצומים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


יש להניח ששחקני הקישור הצעירים יתחזקו מבחינה גופנית במהלך העונה, ואז תוכל קטמון להיות אחת הקבוצות המובילות בליגה. מליקה הוא שחקן חיזוק מעולה, ולדעתי ישפר גם את ביצועיו של אגאדה. תמיד אהבתי שני חלוצים מרכזיים בכל קבוצה, והחזון הזה אולי הולך ומתממש. אדליי, כאמור, הוא מעולה בין הקורות ונגד עפולה גם משחק הרחבה שלו היה סביר. הרבה מגורלה של קטמון בעונה הנוכחית תלוי בו. בינתיים נראה שיש לקבוצה על מי לסמוך.

הקהל היה גדול יחסית ומגוון וכלל נשים רבות וילדים שהתרוצצו ביציעים והוסיפו לאירוע חיים וחן. אחרי שעפולה השוותה משער עצמי היה מקום לחשש מהפסד אבל קטמון התאוששה ומרכז השדה שלט במשחק בפעם הראשונה. היה משהו מענג במשחק הזה, גם משום שעפולה תרמה לו רבות. אין צורך לומר ששער ניצחון בדקות האחרונות מוסיף המון למצב הרוח.

***

בית"ר בהחלט הפתיעה במשחק החוץ החשוב נגד מכבי נתניה. בהמשך עוד יהיו הצלחות מפתיעות וגם תבוסות מחפירות. זה אולי יביא את בית"ר לפלייאוף העליון.

התרשמתי מהתנועה המהירה של כל השחקנים ומהרצון שלהם לנצח. מובן שהם נעזרו בכ-3,000 האוהדים שלהם שעלו על גל הבליץ הבית"רי בעיקר במחצית הראשונה. הם יש באמת לבית"ר יתרון במשחקי החוץ? אינני בטוח, שכן ממד האהדה לקבוצה כמעט שווה בטדי ובחוץ. אבל ברור שסגנון המתפרצות של בית"ר מקנה לה יתרון בעיקר במשחקי החוץ. בית"ר חייבת להילחם בבית בדיוק כמו בחוץ, ולהתאים את הטקטיקה שלה ליכולתן של היריבות. כאמור, יש לה מקום בצמרת הבינונית של הליגה ולשם היא גם תגיע.


חיים ברעם (צילום: ארנון בוסאני)

חיים ברעם (צילום: ארנון בוסאני)


***

הפסד הבית של מנצ'סטר סיטי נגד וולבס הפתיע מאוד, שכן סיטי נחשבת עכשיו קבוצה הכי טובה באירופה. גם באיירן מינכן הפסידה במשחק בית להופנהיים הנחותה ממנה בשנות אור. מזה אנחנו מסיקים שגם בכירות הכדורגל האירופי מתקשות לעמוד בלחץ הכפול של המשחקים באירופה ובליגה המקומית שלהם. קשה להסיק מזה מסקנות מעשיות כבר בשלב הזה של העונה אבל ברור שהכדורגל הטוב מפסיד כתוצאה מהעומס. טוטנהאם הוטספר לקתה פעמיים: גם הובסה 7:2 בביתה נגד באיירן וגם הפסידה בליגה 3:0 נגד ברייטון הצנועה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר