אוהדי הפועל קטמון (צילום: מגד גוזני)
אוהדי הפועל קטמון (צילום: מגד גוזני)

דעה | קשה, אבל אפשרי – קטמון יכולה לנצח את מכבי פתח תקוה במשחק העונה

עם אלפי אוהדים ביציע ובעיקר עם אגאדה בכושר נהדר - האדומים יכולים לנצח את משחק העונה הראשון ולצעוק בקול גדול שהם לא הולכים להיעלם | טור דעה

פורסם בתאריך: 6.11.19 16:07

אני צופה שלקטמון יהיו לא מעט ״משחקי עונה" במהלך השנה, אבל הראשון כבר ממש מעבר לפינה – ביום שני ישחקו האדומים מול מוליכת הטבלה מכבי פתח תקוה.

קטמון לא יכולה היתה לבקש מועד טוב יותר למשחק הזה, שכן היא נמצאת במומנטום אדיר ואחרי שבעה ניצחונות רצופים היא צפויה ליהנות גם מתמיכת אלפי אוהדים ביציעים. שלא יובן – קל זה לא יהיה. מכבי פתח תקוה נמצאת במומנטום משלה, דהירה של ממש בדרך הבטוחה חזרה לליגת העל.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


הלוזונים טובים יותר, גם על הנייר וגם על המגרש בינתיים, אבל קטמון מוכיחה בינתיים שהיא קורצה השנה מחומר אחר. הרי בתחילת העונה אף אחד, כולל עבדכם הנאמן, לא ספר אותה ולפתע היא מפתיעה אפילו את עצמה. בקטמון מראים שגם בלי הצהרות ועם ההרכב הכי צעיר בליגה אפשר לעשות תוצאות טובות, לשחק יפה ולהיות בצמרת בסטייל.

המשחק ביום שני יהיה, כאמור, בין שתי קבוצות מצוינות עם כוכבים וחלוצים שכובשים לא מעט שערים. ההגנות של שתיהן יציבות, ונראה לי שהצופים הולכים ליהנות ממשחק נהדר.

אם אני צריך לנחש – נראה לי שתיקו תהיה תוצאה קלאסית והאמת גם ריאלית עבור קטמון. לשמור על רצף הניצחונות יהיה מאוד קשה, אבל עם וילי אגאדה בחוד ועם שליטה אדומה ביציעים אני גם לא אופתע אם זה יקרה.

***

השבוע "זכיתי" להיות שק חבטות של חברי נועם שרפלר ובעיקר של ידידי הוותיק חיים ברעם, שקיטלג אותי בקבוצת האנשים שלא אוהבים את קטמון ומעדיפים את בית"ר השנואה תחתיה. ולמה זה? כי בטורים האחרונים שלי, כמו גם בפרשנות בתוכנית הספורט של רדיו ירושלים, אני חווה את דעתי על כך שוילי אגאדה המוכשר יעבור בינואר הקרוב לבית"ר (ואם לא בינואר אז בסוף העונה).

עשרה שערים כבש אגאדה עד כה בליגה הלאומית, ובזמן שהוא הופך לכוכב שכולם ציפו שהוא יהיה, בית"ר מתקשה מאוד למצוא חלוץ מוביל בסגל שלה ונראה כי הצהובים יחזקו את העמדה הזו בחלון ההעברות הקרוב. כפי שכבר הוכיחו ההחתמות המפתיעות של שלום אדרי ותמיר עדי, בית"ר למרות הכסף הגדול של משה חוגג, מחפשת כל הזמן כישרונות בליגות הנמוכות. אגאדה עולה על הקריטריון הזה ואף למעלה מכך, ואני בטוח שראשי בית"ר כבר זיהו את הפוטנציאל הטמון בצירופו.


רמי מנדל

רמי מנדל


יכול להיות שבסופו של דבר אגאדה ינחת בכלל בהפועל באר שבע, מכבי חיפה או מכבי תל אביב, ויכול להיות שזה יקרה רק בסוף השנה, אבל אני בטוח שגם בקטמון מבינים ויודעים היטב שימיו של החלוץ הניגרי המצוין בקבוצה קצובים.

ברגע שגורמים בקטמון מציבים על אגאדה תג מחיר (כרגע בגובה 2 מיליון יורו), ניתן להבין שזה תרחיש שנלקח בחשבון. ולכן, אין בכלל קשר בין אהבתי או שנאתי לקטמון לבין העובדה שיש כאן הזדמנות עסקית אדירה עבור קבוצת האוהדים האדומה. למרות מחאתם של ברעם, שרפלר ועוד רבים אחרים, המהלך הזה לדעתי יקרה במהלך השנה הקרובה.



השבוע ישבתי עם חלק מאוהדי הפועל ירושלים ושאלתי אותם ״מה הם יעשו אם יוסי ליפקין יצליח לקחת את השם הפועל ירושלים מיוסי סאסי? תשובתם היתה חד משמעית וללא היסוס – אם תהיה קבוצה אחת ששמה הפועל ירושלים, היא תהיה הקבוצה שלהם. חשבתי וחשבתי והבטחתי להם שגם אני אחזור לכור מחצבתי והפועל תהייה של כולנו. אז נוכל כולנו להודות לשומרי הסף ששמרו על הקבוצה עד היום.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אדום

    אתה לא רצוי לא בקטמון ולא אם היא תהיה תחת השם הפועל ים. אתה פשוט פרסונה נון גרטה. בוז ילווה אותך טם תגיע. מי ששמר על הפועל זה בטח לא אתה. אל תבוא

  2. ראובן

    תפסיק לבלבל את המוח הפועל קטמון ירושלים יש בפנים את השם הפועל(קטמון)ירושלים אז מה הבעיה אם 30 אוהדים של המקורית לא מסכימים שישארו בבית

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר