ליאור זדה (צילום: באדיבות האתר הרשמי של הפועל קטמון ירושלים)
ליאור זדה (צילום: באדיבות האתר הרשמי של הפועל קטמון ירושלים)

"מקווה מאוד ששתי הנקודות לא יחסרו לנו"

אכזבה בקטמון מהתיקו המאופס מול רמת השרון, שהגיע למרות יכולת עדיפה. בינתיים, ראשי המועדון החליטו כי המאמן זדה ימשיך לעוד עונה

פורסם בתאריך: 22.3.18 12:52

הפועל קטמון פספסה ביום שני בערב באצטדיון גרונדמן הזדמנות גדולה להיצמד להפועל חדרה, סגנית המובילה, ולהתייצב במרחק נקודה אחת ממנה. תיקו אפס מאכזב נגד הפועל רמת השרון הותיר את האדומים של ליאור זדה במקום הרביעי, מרחק שלוש נקודות מחדרה, אבל גם מרחק שלוש נקודות מבית"ר תל אביב רמלה שבמקום התשיעי, המוביל לפלייאוף התחתון.


 


 

האכזבה הגדולה נובעת בעיקר מהעובדה שקטמון היתה עדיפה בהרבה על היריבה, אך שחקני הקבוצה לא הצליחו לממש את היתרון לכדי כיבוש שערים. "זה היה בידיים שלנו, אבל יש ימים כאלה", אומר שחקן בקבוצה בשיחה עם "ספורט כל העיר" ומוסיף: "אני מקווה מאוד ששתי הנקודות שהשארנו שם לא יחסרו לנו בהמשך".

המאמן ליאור זדה מוסיף: "היה משחק מצוין. החמצנו הרבה, התחושה מעורבת, אבל זה כבר מאחורינו. הדרך עוד ארוכה".

את המשחק נגד רמת השרון פתח אבירם ברוכיאן, שוב, על הספסל, ומקורבו של ברוכיאן, הספונסר בני סיוון מתייחס למעמדו החדש של מי שהיה עד לא מזמן הכוכב של הקבוצה: "לאבירם הייתה תקופה מאוד לא טובה. אני ממש יכול להבין את ליאור שהושיב אותו על הספסל. אם לא היינו יודעים שהוא שחקן ברמות הגבוהות היינו אומרים זה מה יש, אבל אנחנו מכירים את היכולות שלו ויודעים למה הוא מסוגל. כששחקן בסדר גודל שלו לא תורם כלל למשחק הקבוצתי, זה די טבעי שהוא יהיה על הספסל, אבל שאף אחד לא יטעה: לאבירם יש את זה ואולי הוא יפתח כבר במשחק הבא. מה יקרה עם אבירם בשנה הבאה? לא יודע לומר".

כך או כך, למרות שעדיין לא ברור אם קטמון תישאר בלאומית או תעשה עלייה היסטורית לליגת העל, בקבוצה כבר החלו לתכנן את העונה הבאה. לפני כמה שבועות החלו ראשי המועדון לעסוק בזהות המאמן לעונה הבאה, ובהצבעה שהתקיימה בוועד המנהל הוחלט פה אחד שליאור זדה ימשיך בתפקיד. ל"ספורט כל העיר" נודע כי זדה כבר קיבל הצעה כספית, שמקובלת עליו, אולם הוא משהה את תשובתו עד שקטמון תבטיח סופית את מקומה בפלייאוף העליון. "כולם מקווים שליאור כבר יחתום, אבל כרגע הוא מסרב", מציין גורם בקטמון.

 

 

בעניין אחר. עוז צבאג, שנפצע לפני שבועיים בגיד אכילס, סיים למעשה את העונה. אחרי צילום שנעשה לו והתייעצות עם פרופ' מאיר ליברגל, הוא התבשר כי לא יצטרך לעבור ניתוח, אבל יזדקק לשיקום ארוך. "כעיקרון אוכל לחזור בשנה הבאה, אבל זה תלוי בהחלמה", אומר הקשר הוותיק.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר