עדן שרם (צילום: באדיבות katamon.co.il)
עדן שרם (צילום: באדיבות katamon.co.il)

"עדן הוא חלוץ רחבה מעולה, מקצוען שרוצה להצליח"

הפועל קטמון ממשיכה 'להתחמש', והנשק החדש הוא החלוץ עדן שרם. הספונסר בני סיוון: "אם יש שחקנים שעלותם מעבר לתקציב, אני בעניין. עושה רושם שבונים כאן קבוצה מצוינת"

פורסם בתאריך: 12.7.18 11:52

הפועל קטמון לא עוצרת, וממשיכה להחתים שחקנים בזה אחר זה. אחרי ההחתמות הטובות של השבוע שעבר – השוער ברק לוי והקשר האחורי תמיר עדי, השבוע התחמה הפועל קטמון גם בחלוץ עדן שרם. מי שנזעקו שוב להגדיל את תמיכתם, הפעם על מנת לאפשר את החתמתו של שרם, היו הספונסרים יוסי ליפקין את בני סיוון.

בשיחה עם "ספורט כל העיר" מציין ליפקין: "יש כעת יותר כסף בקופה כי הגדלתי את התמיכה, זאת לאור ההחתמות הנכונות לדעתי".

סיוון מוסיף את הצד שלו ואומר: "אני מניח שאתן יותר ממה שאמרתי שאתן לפני שלושה שבועות. אם יש שחקנים שעלותם מעבר לתקציב, אני בעניין. עושה רושם שבונים כאן קבוצה מצוינת".

שרם, בן 25, הוא תוצר מחלקת הנוער של הפועל תל אביב, שהספיק לשחק מעט גם בקבוצה הבוגרת של המועדון. הוא שיחק גם בהפועל ראשון לציון (14 שערים בעונת 2015/16) ובית"ר ת"א/רמלה (15 שערים בעונת 2016/17). בעונה החולפת קפץ שרם כיתה ושיחק בליגת העל, תחילה במדי מכבי נתניה ומפברואר במכבי פתח תקוה. אבל זו לא היתה עונה מוצלחת מבחינתו, כשהוא הרבה לחמם את הספסל וכבש רק שער אחד בכל קבוצה.

שרם, כזכור, היה מבוקש בקטמון עוד בקיץ שעבר, ואף היה עמו סיכום עקרוני, אך ברגע האחרון הוא העדיף את ההצעה של מכבי נתניה, מה שגרם למפח נפש מצד המנהל המקצועי שי אהרון, שהיה בטוח ששרם בידיו. אהרון שכח את האירוע ההוא ולפני מספר שבועות חידש עם שרם את המגעים ואף הזמין אותו למתחם האימונים החדש במתחם הארזים. בסופו של דבר קיבלה הקבוצה את דרישותיו הגבוהות יחסית של שרם, ובעונה הבאה הוא ילבש את מדי הפועל קטמון.

הבלם דודי תירם, חברו של שרם ששיחק איתו בתחילת העונה שעברה במכבי נתניה, מספר בשיחה עם "ספורט כל העיר" כי "עדן הוא חלוץ רחבה מעולה, הוא מקצוען שרוצה להצליח. הוא יודע לשמור על הכדור, ויש לו רגל ימין חזקה. הוא בחור נעים גם חברתית".

 

תירם, ששיחק בעבר גם עם תמיר עדי, הרכש הקודם של הפועל קטמון, משבח גם את הקשר ואומר: "הוא קשר אחורי טכני מאוד, שיודע לנהל את המשחק ולשלוט בקצב. יש לו משחק מעולה ונקי בשתי הרגליים, הוא גבוה ובעל משחק ראש מצוין. קטמון הרוויחה קשר מעולה, שיודע גם לשחק בתור בלם. לדעתי תמיר עדי הוא שחקן ליגת העל לכל דבר ועניין".

בקטמון ידעו לספר השבוע שהמאמן, ליאור זדה, צפוי לשנות לפרקים את תפיסת העולם שלו לעונה הקרובה: "ליאור ישחק, לפחות בחלק מהמשחקים, בשיטת היהלום. תמיר עדי יהיה הקשר האחורי, מצד שמאל ישחק ירדן אבוחצירה ולצד ימין הוא מחפש קשר 50-50 כמו ירדן, אבל עם אוריינטציה הגנתית יותר". לתפקיד הזה במערך מייעד זדה את משה לוגסי מהפועל אשקלון, שלפי שעה מסרב לרדת בדרישותיו הכספיות.

"אנחנו בונים קבוצה לתפארת", אומר גורם בקטמון בהתייחסו לסגל המתגבש בקבוצה. "בינתיים כל שחקן שמוחתם הוא בינגו. ישנה רק מחלוקת אחת, והיא האם וויליאם אגאדה יכול לשחק עם עדן שרם. שניהם חלוצי שפיץ ושניהם לא יכולים לשחק בכנפיים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר