שחקני הפועל קטמון במחנה האימון בפולין (צילום:Maciej Sztajnert, באדיבות צוות המדיה של הפועל קטמון ירושלים)
שחקני הפועל קטמון במחנה האימון בפולין (צילום:Maciej Sztajnert, באדיבות צוות המדיה של הפועל קטמון ירושלים)

בקטמון מרוצים: "המחנה מצוין. כולם התחברו וזה חשוב מאוד"

שחקני קטמון ישובו הערב (שישי) ממחנה האימונים בפולין, אותו מגדירים במועדון כמצוין. המגן ינון אליהו צפוי לחתום. אהרון וזדה שוחחו עם השחקנים על היעדים ודיברו גם על עליית ליגה

פורסם בתאריך: 27.7.18 00:13

שחקני הפועל קטמון אמורים לשוב הערב (שישי, 27.7) ארצה בתום שבוע עמוס וצפוף במתחם האימונים בעיר שיידליצה שבמזרח פולין. השחקנים התאמנו פעמיים ביום, ובין לבין נהנו מטיפולי פיזיותרפיה ומשאר מתקני המתחם.

"היה מחנה מצוין", קובע בנחרצות מנכ"ל הפועל קטמון אורי שרצקי. "השחקנים עבדו קשה מאוד והקצב היה טוב. משטח הדשא שעליו מתנהלים האימונים משובח, החדרים טובים והאוכל מעולה. גם הצעירים משתלבים היטב. מעולם לא יצאנו עם שבעה שחקני נוער. בסך הכול יש כ-15 שחקנים חדשים, וכולם התחברו יפה וזה חשוב לנו מאוד".

צוות המדיה של הפועל קטמון, שנמצא עם הקבוצה בפולין: "האווירה במחנה חיובית מאוד, השחקנים מתגבשים ומשתעשעים. הוותיקים דואגים לאקלם את החדשים".

ביום שישי שעבר קיימה הקבוצה אסיפה ראשונה במלון, שם שמעו מהמנהל המקצועי שי אהרון ומהמאמן ליאור זדה, על היעדים לעונה החדשה. לדברי שחקנים בקטמון, הפעם, בניגוד לשנים קודמות, צמד המילים עליית ליגה הדהד באולם כמה פעמים, מה שמראה על הכוונות והיומרות של הצוות המקצועי של הקבוצה.

בשבת שעברה קיימה קטמון משחק אימון ראשון במחנה האימונים, נגד קבוצת הצעירים עד גיל 23 של לגיה ורשה. קטמון ניצחה בתוצאה המרשימה של 0:3, אך במועדון לא הסתנוורו מהתוצאה הגבוהה: "הקבוצה הצעירה של לגיה היתה חלשה למדי, וזה בדיוק מה שהיינו צריכים – לאו דווקא לטובת הביטחון של השחקנים, יותר כדי לנסות את שיטת היהלום שליאור רוצה להריץ".

מי שנראה במחנה כמניה בטוחה הוא החלוץ הניגרי וויליאם אגאדה, שממנו מצפים לכבוש העונה בין 12 ל-15 שערים. "ווילי מצוין", סיפר השבוע שחקן בהפועל קטמון  "הוא ילד רעב, ורואים שחשוב לו מאוד להצליח בליגה של הגדולים".

מנגד, מי שהתגובות לגביו צוננות בהרבה הוא קשר הכנף הניגרי יוסף סוליימן, שלא מצליח להבריק. אם סוליימן ייחתך, תחתים הפועל קטמון במקומו קשר כנף זר או ישראלי. בקבוצה עדיין מעוניינים בקשר אמצע, כשעל הפרק נמצאים משה לוגסי או יובל שבתאי, ובבלם הצעיר נועם גמון מעפולה. בקטמון אופטימיים לגבי החתמה אחרת, של המגן הימני ינון אליהו, שגם יצא עם הקבוצה לפולין. בקבוצה מחכים למינוי יו"ר ומאמן בהפועל עכו, קבוצתו הקודמת של המגן, כדי להתדיין איתם על שחרורו.

הפועל קטמון תפתח באופן רשמי את העונה ביום חמישי הקרוב, 2.8, במשחק במסגרת גביע הטוטו נגד הפועל אשקלון בחוץ. שלושה ימים לאחר מכן, ב-5.8, תקיים קטמון את אירוע הפתיחה המסורתי של המועדון.

המנכ"ל שרצקי, שהעביר את הקבוצה בבקרה והפקיד את חוזיהם של השחקנים ערב היציאה לפולין: "יש לנו הפעם חמישה משחקי גביע הטוטו עד לליגה, וזה המון".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר