ערן לוי (צילום: ניר קידר)
מחמיץ ומאכזב - ערן לוי (צילום: ניר קידר)

דעה | ההשפעה של ערן לוי על קטמון שלילית ומזיקה לקבוצה

על יוסי מזרחי לקבל החלטה - ערן לוי צריך לסיים את דרכו בקטמון; כדי שהעונה לא תיגמר סופית - האדומים חייבים לנצח את נס ציונה בראשון הקרוב | טור דעה

פורסם בתאריך: 28.4.19 10:18

אתחיל מהסוף. דבר אחד אי אפשר לפספס וזה את מהלכיו והתנהגותו של מי שהיה אמור להיות מלך הביצה המקומית – ערן לוי.

קטמון תשחק במסגרת לאומית – פלייאוף עליון מול סקציה נס ציונה ביום ראשון הקרוב, 28.4.19, בשעה 19:00, באצטדיון הברפלד, ראשל״צ והיא חייבת לחזור עם ניצחון, זו כנראה הזדמנות האחרונה.

בחזרה ללוי – הוא צריך לסיים את דרכו בקטמון עכשיו. לקטמון נותרו ארבעה משחקים שכל אחד מהם הוא קריטי לקרבות העלייה, ואם הם רוצים לעבור אותם בשלום, הם צריכים להדיח את לוי לא מההרכב אלא מסגל הקבוצה. שיישב ביציע, שיישב בבית. זה לא משנה כלל, הפצצה המתקתקת הזו רק פוגעת במועדון, הוא בהחלט לא עונה על רוח הקבוצה, עליו עומלים בקטמון רבות. קשה לי להאמין שיש מי מבין אנשי המועדון שלא חלם שרק בינואר האחרון, אז חתם הקשר השנוי במחלוקת, יוליך את האדומים לליגת העל. ההחתמה נחשבה ל"נוצצת" או "שוברת שוויון", אבל לוי הוא שחקן אולטרה-אגו שלא בריא לקבוצה, ולא למתרחש בחדר ההלבשה, כשהוא מנסה למתג את עצמו כ"בלתי נגיע". כלומר שחקן שהוא מעל הקבוצה, כזה שאם אפילו מאמן קשוח ומנוסה כמו יוסי מזרחי שעבר כבר את כל סוגי השחקנים, צריך לחשוב פעמיים אם בכלל להוציא אותו, ואם כן שיחשוב טוב-טוב שוב לפני שיקבל החלטה שכזו, שכמובן צריכה להיות מאושרת על ידו, כאילו היה אחד מבעלי הקבוצה.


נועם שרפלר (צילום: פרטי)

נועם שרפלר (צילום: פרטי)


אז לא, זה לא צריך להיות כך. מזרחי לא צריך לחשוב פעמיים, ושיקוליו צריכים להיות טהורים ונקיים. מבחינה מקצועית ללוי לא היה מקום אחרי שקיבל צ'אנסים רבים, הוא לא הצליח להוכיח שהוא ראוי לחולצת ההרכב. כעת, הדברים יהיו קלים יותר עבור מזרחי, קשה לי לראות את לוי פותח בהרכב, אבל זו בעיקר הזדמנות מצוינת עבורו להקפיא אותו עד לסיום העונה. ויסלחו לי הספונסרים הנכבדים בני סיוון ויוסי ליפקין, שהשקיעו מכספם האישי כדי להנחית את הטאלנט, אבל אם קטמון עוד רוצה להראות קבוצה הגיע הזמן לקבל החלטות קשות כי אין יותר מדי מקום למשחקים, והנזק שגורם לוי גדול יותר מתרומתו.

מבחינה מקצועית, מאז הגעתו של לוי נראה כי קטמון פשוט מנסה להתאים את עצמה עבורו – כמו למשל הזזתו של וויליאם אגדה לכל מיני תפקידים, מלבד החלוץ המרכזי. נניח שיתקיים תרחיש שכרגע נראה לא הכי סביר והקשר שמושך הכי הרבה אש יעלה את קטמון בארבעת המחזורים ליגה זה פשוט לא יהיה שווה את זה, הוא פשוט לא צריך להיות חלק מהערכים אליהם שואפים בקטמון, שלא צריכה לסבול יותר מהנוכחות השלילית שלו על המגרש ומשפת הגוף שמשדרת שהוא כאן בשביל עצמו, ולא בשביל הקבוצה. נקסט.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ערן לוי הבייתה

    בפעם הראשונה שאני מסכים עם שונא קטמון שרפלר

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר