אימון פתיחת עונה הפועל יוסי מזרחי (צילום: באדיבות הפועל ירושלים)
אימון פתיחת עונה הפועל יוסי מזרחי (צילום: באדיבות הפועל ירושלים)

דעה | קטמון חייבת לחזור לסגנון ההתקפי ולזנוח את הכדורגל ההגנתי

לא רק לוזריות: הפועל קטמון איבדה את הדרך, וכדי לחזור להוות פקטור ולבנות אמון בקרב האוהדים, היא צריכה לשנות את סגנון המשחק | טור דעה

פורסם בתאריך: 3.5.19 08:41

הפועל קטמון שבה לעטות על עצמה, ועל אוהדיה, את גלימת הלוזר המסורתית. ביום ראשון האחרון הפועל קטמון לא הצליחה לעבור גם את מכשול נס-ציונה, ובכך, ככל הנראה, סתמה את הגולל על חלומות העלייה.

האגודה תצטרך להשקיע המון בבניית אמון וביצירת קשר מחודש עם האוהדים הרבים, שנחלו אכזבה גדולה בחודשים האחרונים.

אני, באופן אישי, מקווה שקטמון תשנה את פילוסופיית המשחק שלה ותחזור לדגול בסגנון התקפי ויפה, שהוא לדעתי גם יותר יעיל. יהיה מעניין גם בעונה הבאה. למרות ששוב נהיה בליגה הלאומית.


תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר" [email protected]




שתי הקבוצות הזניחות של השנה נפגשו בשבת בקרית שמונה. לבית"ר יש המון קהל, אבל קבוצה מאכזבת. לקרית שמונה אין בכלל קהל ואיזי שירצקי מכלה שם את זקנתו במרירות רבה ומוצדקת. לאף אחד לא היה אכפת מי ינצח, גם לא לשחקנים וטוב שהמשטרה שם עסוקה כל כך, אחרת היתה עוצרת את רוב השחקנים בעוון שוטטות. להנהלה מצפה המון עבודה בעונה הקרובה ויש להניח שיוסי בניון ואלי אוחנה ימצאו דרך לעבוד ביחד.

קרית שמונה איננה ראויה לקבוצה בליגת העל. בכך היא שונה לגמרי מבית"ר. למרבה האירוניה רוב אוהדי הכדורגל בעיר הצפונית הם בית"רים. כספו של שירצקי חולל נס זמני בקרית שמונה אבל אין בו כדי לשנות באורח מבני את המפה החברתית שם. לכן קרית שמונה תרד מליגת העל ובמוקדם או במאוחר תהיה עוד קבוצה אלמונית בליגות הנמוכות. בית"ר לעומת זאת לא תעבור במהרה עוד עונה איומה כמו הנוכחית. אינני יודע אם היא תחולל גדולות ונצורות, אבל שיפור בוא יבוא.


חיים ברעם (צילום: ארנון בוסאני)

חיים ברעם (צילום: ארנון בוסאני)


בארסה זכתה בקלילות בתואר אלופת ספרד, ואולי תופתעו – אבל בכלל לא אכפת לי אם היא תזכה או לא תזכה גם בצ'מפיונס-ליג. רבים שואלים אם את עצמם אם ניתן היה לזכות באליפות הספרדית גם בלי לאו מסי. התשובה לדעתי היא שלילית. במשחקים שבהם ישב מסי פצוע ליד הקווים, בארסה היתה בינונית ואפורה. יש להניח שבעונה הבאה יגיעו גם ארתור וקוטיניו הברזילאים לבשלות מלאה. הייתי משאיל את סרג'י בוסקטס לעונה אחת למנצ'סטר סיטי של פפ, כדי שגם האנגלים יבינו את גדולתו של הקשר האחורי הכי טוב בעולם.

ומסי? הוא לא מספיק להבקיע, לנווט, למסור, לכדרר ולהוכיח בכל משחק שאין לו אף מתחרה בעולם.

המרוץ לאליפות הליגה האנגלית הוא מופלא באיכותו. מנצ'סטר סיטי וליברפול מציגות לא רק דרמה, אלא גם כדורגל איכותי. בדרבי של מנצ'סטר במחזור האחרון, שלטה סיטי ללא עוררין והניצחון שלה, כמו גם החזרה למקום הראשון, היה מוצדק.

המתח יימשך עד לשריקת הסיום של המשחק האחרון, אלא אם כן סיטי או ליברפול ימעדו נגד יריבות מהתחתית. סיטי טובה יותר מליברפול, אבל גם ההתקדמות של יורגן קלופ וחניכיו היא מזהירה ממש. הכדורגל האמיתי מנצח גם באנגליה וגם בספרד, ואני מקווה שזה יקרה גם בצ'מפיונס ליג.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר