הרכבים שהוצתו הלילה במושב אבן ספיר (צילום: כבאות והצלה ירושלים)
הרכבים שהוצתו סמוך לביתו של גילי גורני (צילום: כבאות והצלה ירושלים)

הצתת רכביו של מנהל אגף התברואה בעיריית ירושלים: כתב אישום יוגש נגד עובד באגף

משטרת ירושלים הגישה לפני זמן קצר הצהרת תובע נגד עובד באגף התברואה בעיריית ירושלים, שחשוד כי בחודש שעבר הוא הצית שלושה רכבים ששייכים לגילי גורני, מנהל האגף. מעצרו הוארך

פורסם בתאריך: 30.10.19 15:37

כתב אישום יוגש נגד עובד באגף התברואה בעיריית ירושלים, שחשוד כי הצית שלושה רכבים ששייכים לגילי גורני, מנהל אגף התברואה בעיריית ירושלים בחודש שעבר. העובד, כבן 36, תושב ירושלים.

משטרת ירושלים הגישה לפני זמן קצר לבית משפט השלום בעיר הצהרת תובע. "ראשיתה של חקירת המשטרה בחודש ספטמבר", מציינים במשטרת ירושלים, "כשהוזעקו השוטרים לישוב אבן ספיר בעקבות 3 כלי רכב שהוצתו, 2 מתוכם נשרפו כליל, השייכים לבכיר בעיריית ירושלים".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


החקירה הוטלה על היחידה המרכזית (ימ"ר) של משטרת ירושלים, שהחלה בשלב הסמוי תוך איסוף מגוון ממצאים וראיות שהביאו לאיתור זהותו של החשוד – תושב ירושלים כבן 36, שעובד באגף התברואה של עיריית ירושלים. על פי החשד באותו לילה הגיע העובד, כשהוא רוכב על אופנוע, הצית את הרכבים באמצעות חומר דליק ונמלט מהמקום.

"עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, עצרו חוקרי המשטרה את החשוד בתאריך 16.10.19", נמסר מהמשטרה, "והוא הובא לחקירה בחשד להצתה וקשירת קשר לביצוע פשע ומעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט. לפני זמן קצר, התקיים דיון נוסף בעניינו בבית משפט השלום, במהלכו הגישה הפרקליטות הצהרת תובע נגד החשוד ומעצרו הוארך עד לתאריך 3.11.19, בו צפויה הפרקליטות להגיש נגדו את כתב האישום".


גילי גורני, מנהל אגף התברואה החדש בעיריית ירושלים (צילום: פרטי)

גילי גורני, מנהל אגף התברואה בעיריית ירושלים (צילום: פרטי)




כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", ב-24.9.19 הוזעקו כוחות כיבוי למושב אבן ספיר הסמוך לירושלים בעקבות דיווח על מספר כלי רכב שהוצתו. בהמשך התברר כי הרכבים שייכים למנהל אגף התברואה גורני, לרעייתו ולבנו. המשטרה פתחה בחקירה במהלכה זומנו מספר עובדים מאגף התברואה לחקירה.


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר