גטי מלחה ירושלים (הדמיה: משרד יסקי מור סיון ומשרד יגאל לוי)
גטי מלחה ירושלים (הדמיה: משרד יסקי מור סיון ומשרד יגאל לוי)

תוכנית הענק להקמת מגדלי התעסוקה במלחה: אור ירוק מהוועדה המחוזית

"מוקד משיכה לאוכלוסייה צעירה ויצרנית בירושלים". הוועדה המחוזית ירושלים החליטה להפקיד את תוכנית "גטי מלחה" להקמת מתחם מסחר ותעסוקה בגן הטכנולוגי, שכוללת מגדלים בגובה 30 קומות

פורסם בתאריך: 16.12.19 20:07

התוכנית להקמת מגדלי תעסוקה בגובה 30 קומות במלחה עולה שלב – הוועדה המחוזית ירושלים בראשות עו"ד עמיר שקד החליטה להפקיד את התוכנית להקמת מתחם מסחר ותעסוקה בגן הטכנולוגי במלחה.

לפני שבועיים, כפי שפורסם ב"כל העיר" – התוכנית עלתה לדיון בוועדה המקומית לתכנון ולבנייה, שאישרה להמליץ לקדם את תוכנית 'גטי מלחה' להרחבת הגן הטכנולוגי במלחה.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


שטח התוכנית עומד על כ-17 דונם בחלק המזרחי של מתחם הגן הטכנולוגי, ובמסגרתה יוקמו שני מגדלים בני 30 קומות ותבנה דופן עירונית מסחרית אשר תחבר את הגן הטכנולוגי עם קניון מלחה מצד אחד ועם תחנת רכבת ישראל מהצד השני. בחלק הצפוני של המתחם מתוכננים לקום שני מבנים בגובה של 5 קומות עם חזית מסחרית לכיוון רחוב אגודת ספורט מכבי ולכיוון קניון מלחה. סך הכל מוצעים בתכנית 128,000 מ"ר שטחי בניה וכן וחניון בו כ-1,480 מקומות חניה.


הדמיית תוכנית המגדלים בגן הטכנולוגי במלחה (צילום הדמיה: ליסקי מור סיון אדריכלים ומתכנני ערים)

הדמיית תוכנית המגדלים בגן הטכנולוגי במלחה (הדמיה: ליסקי מור סיון אדריכלים ומתכנני ערים)


בנוסף, התוכנית, שביוזמת הרשות לפיתוח ירושלים וגט"י ונערכה ע"י משרד יסקי מור סיון ומשרד יגאל לוי, כוללת שדרה מרכזית אשר תשמש למעבר הולכי רגל אל המעברים העיליים אשר אושרו במסגרת תכנית האב לדרום מערב ירושלים ולתכנית הקו הכחול של הרכבת הקלה, ואשר יחברו למתחם הרכבת הכבדה מדרום ואל מתחם קניון ירושלים מצפון.


שירה תלמי-באבאי, מתכננת מחוז ירושלים במינהל התכנון (צילום: יח"צ)

שירה תלמי-באבאי, מתכננת מחוז ירושלים במינהל התכנון (צילום: יח"צ)


מתכננת מחוז ירושלים שירה תלמי באבאי מציינת כי "הקמת מתחם המסחר והתעשייה עתירת הידע תהווה נדבך משמעותי בהתחדשות אזור דרום מערב ירושלים ובביסוסו כרובע עירוני איכותי ומוקד משיכה לאוכלוסייה צעירה ויצרנית בירושלים לרווחת תושבי ירושלים וסביבותיה. התכנית מצטרפת לתכניות נוספות בדרום מערב העיר המקודמות כיום בהתאם לתכנית האב, ואשר במסגרתן צפויה תוספת שטחי מסחר ותעסוקה בהיקף של כמיליון מ"ר".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דרור בקל - יו"ר ועד תושבי מלחה

    איני יודע מי זה 'מערכת כל העיר' שפרסמה את הכתבנ בשירות מינהל התכנו כנרטה בתמורה לעוד כמה מודעות שיפרסמו אצךהם), וחבל שהם לא בדקו את המצב בשטח היום עם חסימה מוחלטת של הצירים במלחה – עוד לפני הרחבת הקניון והקמת המגדלים!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר