התפרעויות במאה שערים (צילום: מחאות החרדים הקיצוניים)
(צילום: מחאות החרדים הקיצוניים)

שוב התפרעויות במאה שערים – עימותים בין חרדים קיצוניים לשוטרים. צפו

עשרות חרדים קיצוניים מתקהלים בשעה זו בניגוד להנחיות משרד הבריאות למניעת התפשטות הקורונה ומתעמתים עם שוטרים במאה שערים - כוחות משטרת ירושלים בשכונה. צפו

פורסם בתאריך: 24.3.20 19:50

כעת: שוב התפרעויות במאה שערים – עימותים נרשמים בין חרדים קיצוניים לבין שוטרים. כוח משטרה הוזעק לשכונה בעקבות התקהלות של חרדים, בניגוד להנחיות משרד הבריאות למניעת התפשטות מחלת הקורונה. עשרות חרדים קיצוניים מתעמתים עם שוטרים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 14"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]



יש לציין כי מתחילת השבוע נרשמו התפרעויות במאה שערים. שוטרים שנכנסו לשכונה כדי לאכוף את תקנות משרד הבריאות החדשות נתקלו בהתנגדות אלימה – אבנים וחפצים נוספים הושלכו לעבר השוטרים.

בין שאר התקנות מתייחסות לסגירה של שווקים פתוחים – בהם שוק מחנה יהודה וכך גם שווקים במאה שערים וחנויות שאינן שומריות על הנחיות משרד הבריאות. "חנות שלא תעמוד בהוראות משרד הבריאות תסגר באמצעות צו". לפי הוראות משרד הבריאות: "עד 4 אנשים לכל קופה רושמת ושמירה על 2 מטרים בין אדם לאדם".

מתחילת השבוע עצרה משטרת ירושלים 3 חשודים, שנרשמו נגדם דוחות בגין התקהלות אסורה מעל 10 אנשים בסך 5,000 שקלים.

"משטרת ישראל ממשיכה כל העת במאבקה לבלימת התפשטות נגיף הקורונה בישראל", כך נמסר בתחילת השבוע מהמשטרה. "מאבק הכולל מגוון פעולות הסברה ואכיפה ברחבי העיר ירושלים ובקרב כלל האוכלוסיות השונות, הכל על מנת לשמור על בריאות האזרחים".

המשטרה קוראת לציבור "להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל. לצד ביצוע כלל המשימות המוטלות לפתחה של המשטרה בהקשר של הביטחון השוטף, אכיפת החוק ושמירת הסדר הציבורי, משטרת ישראל תמשיך לסייע למשרד הבריאות במאמץ האכיפה למניעת התפשטות הנגיף ככל שיידרש, הכול במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. עליזה

    החרדים פשוט לא מציאותיים. מזיקים לעצמם ולשאר האוכלוסיה. מצער מאוד שכוחות הבטחון שלנו נאלצים להיאבק עם יהודים, שהם בשר מבשרנו. הרבנים עדיין לא אלוהים וגם לא מדענים ואנשי רפואה.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר