מדף הביצים - יוחננוף סניף תלפיות (צילום: אלון שרביט)
מדף הביצים - יוחננוף סניף תלפיות (צילום: אלון שרביט)

גם בירושלים – בהלת הביצים ברשתות המזון: בחלק מהמרכולים הקנייה מוגבלת

כשהחשש סביב הצפי למחסור מוביל לבהלה אחר רכישת ביצים: ברשתות המזון ברחבי ירושלים מספרים על הזינוק בביקוש ועל הגבלה מסוימת של כמות התבניות שניתן לרכוש

פורסם בתאריך: 2.4.20 20:30

המחסור בביצים ברשתות המזון: עם התפרצות הקורונה ולקראת חג הפסח החלה הסתערות של התושבים על הסופרמרקטים, שהובילה בעיקר למחסור חמור בביצים. בשבוע האחרון כמעט ולא ניתן היה להשיגן – כתוצאה מביקוש הרב שגרם למחסור בסניפים רבים, רשתות המזון הגבילו את כמות הקנייה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 14"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בסניף יוחננוף תלפיות מוסרים כי יש ביצים שניתן לרכוש בסניף. "קיבלנו אספקה של ביצים וניתן להשיג אצלנו בסניף", מספר בשיחה עם "כל העיר" אלון שרביט, מנהל סניף יוחננוף בתלפיות. "כל פעם אנחנו מקבלים וישר מסדרים את המלאי. לגבי כמות הקנייה – אין אצלנו הגבלה של קניית תבניות ביצים ולא מתנים קניית ביצים מעל סכום מסוים, אבל במידה ואראה לקוח שרוכש 3 ארגזים למשל לא אתן לו לרכוש כי יש עוד לקוחות. אנחנו ביוחננוף תמיד באים לטובת הצרכן ולקראתו ולא מנצלים סיטואציות".


תבניות הביצים בסניף שופרסל (צילום: פרטי)

(צילום: פרטי)


גם בסניף ויקטורי מלחה מדווחים על מלאי ביצים ועלייה בביקוש. לדברי גיל סממה, מנהל אזור ברשת ויקטורי "יש ביצים בסניף ויקטורי מלחה וניתן להשיג, אנחנו אתמול קיבלנו אספקה של קרטוני ביצים ומחר שוב עתידים לקבל. אך, בשל הדאגה ללקוחות גם אצלנו יש הגבלת קנייה של שתי תבניות למשפחה. יש מצב שלא יהיה שעה או שעתיים. אך, אין מה לפחד שייגמרו הביצים לגמרי, לפעמים אנחנו ממלאים את מלאי פעמיים ביום – אפשר להירגע ולא להיכנס לפאניקה".

בחלק מסניפי רשת שופרסל דיל חלה הגבלה על צריכת קרטוני הביצים ל-2 תבניות של 12 או 18 יחידות, או לחילופין תבנית אחת המכילה 30 יחידות. בשיחה שערך "כל העיר" עם סניף שופרסל דיל ברחוב האומן 17, קניון לב תלפיות, נמסר כי "אין ביצים אצלנו, ויש מחסור. אנחנו כבר יומיים מזמינים מלאי קרטוני ביצים שאמורים להגיע".

גם בשיחה שערך "כל העיר" עם סניף רמי לוי שיווק השקמה ברחוב בית הדפוס בגבעת שאול, נמסר כי "אין ביצים כרגע בכלל, אנחנו מקבלים מאותו נציג ביצים ואין לנו בסניף בית הדפוס, יש מצב שנקבל לקראת סוף השבוע – ואנחנו מגבילים את קניית כמות הביצים שלנו לתבנית אחת בסניף".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דבורה זהבי

    זה נכון,גם אצלנו בטבריה קשה להשיג במרכולים …
    אבל יש עוד לפחות ביצים אורגניות למי שרוצה בניצת הדובדבן.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר