בדיקות קורונה בהדסה (צילום: דוברות הדסה)
בדיקות קורונה בהדסה (צילום: דוברות הדסה)

הדסה: החזרנו את קיבולת אלפי הבדיקות ליום במעבדות הקורונה

על רקע התפרצות הקורונה במוסדות החינוך בירושלים - המרכז הרפואי הדסה מודיע כי פעילות המעבדות בבית החולים עומדת על כ-3,000 דגימות ליום

פורסם בתאריך: 4.6.20 17:53

המרכז הרפואי הדסה מודיע לפני זמן קצר כי הנהלת בית החולים החליטה להחזיר את קיבולת אלפי הבדיקות ליום במעבדות הקורונה.

ההחלטה התקבלה בעקבות התפרצות הקורונה במוסדות החינוך בירושלים, כשהמוקד הוא תיכון הגמנסיה העברית ברחביה. בהדסה מציינים כי "בשל הכמות ההולכת וגדלה של בדיקות מעבדה לנשאות קורונה, וכן פניות מצד קופות החולים בעיר בבקשות סיוע בבדיקות שהן דוגמות, נרתמה הדסה למאמץ הלאומי והגדילה את פעילות מערך מעבדות הקורונה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בדיקות קורונה בהדסה (צילום: דוברות הדסה)

בדיקות קורונה בהדסה (צילום: דוברות הדסה)


כפי שפורסם מוקדם יותר היום, חמישי, ב"כל העיר" מספר הנדבקים בקורונה במוסדות החינוך בירושלים עומד על 190. סך הכל 18 בתי ספר וגנים בעיר נסגרו לאחר שהתגלו בהם חולים בנגיף.

"בימים האחרונים, מאז התפרצות הקורונה בגמנסיה רחביה בירושלים", מספרים בהדסה, "מבצעות המעבדות מאות של בדיקות ביום עבור כל קופה, ובנוסף מבצעות מאות בדיקות שנדגמות על ידי מד"א, דגימות מפעילות פרו בונו שהדסה מבצעת בתיאום עם מוסדות חיוניים, ובדיקות של חולים חשודים מהמיון וכו׳. מספר הבדיקות היומי טיפס לכאלף ליום, ובסך הכל הגדלנו את פעילות המעבדות בהדסה עם יכולת מרשימה של בדיקת 3,000 דגימות ליום".

מנכ"ל הדסה פרופ' זאב רוטשטיין מוסר כי "כמו תמיד ובעיקר בעת האחרונה, הדסה מתגייסת וניצבת בחזית המלחמה בקורונה, ומסייעת לכל גורם המבקש לקבל את שירותי הדגימה והבדיקה במעבדות. בתחילת השבוע דגמנו בהדסה את כל צוות מורי הגמנסיה בירושלים, ובימים האחרונים גם את נבדקי קופות החולים, כשהצוותים שלנו שבו לפעול באינטנסיביות על מנת להקל על ההתנהלות והביצוע של אלפי בדיקות ביום".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר