שוק מחנה יהודה (צילום: יפעת ראובן)
שוק מחנה יהודה (צילום: יפעת ראובן)

לקראת הסגר – סוחרי השוק לנתניהו: אפשר לנו לפעול במהלך חגי תשרי

יו"ר ועד סוחרי שוק מחנה יהודה טלי פרידמן פנתה היום במכתב לראש הממשלה נתניהו: "מזכירה את הבטחתך אלינו כי לא תאפשר אפליה שכזאת במסחר בין השווקים הקמעונאים לבין רשתות המזון הפועלות באין מפריע וצומחות בשעה שאנו נחלמים על פת לחמנו"

פורסם בתאריך: 11.9.20 13:08

לקראת הטלת סגר מלא במהלך חגי תשרי – סוחרי שוק מחנה יהודה חוששים ממכה כלכלית קשה, שעלולה להוביל לחיסולם של עסקים נוספים במתחם הקניות הירושלמי. הסוחרים מבקשים מראש הממשלה בנימין נתניהו לפעול במהלך הסגר בחגי תשרי, ממש כמו שמאפשרים למרכולים ולרשתות המזון, ולמעשה לכל עסק חיוני אחר.

יו"ר ועד סוחרי שוק מחנה יהודה טלי פרידמן פנתה הבוקר, שישי, במכתב לראש הממשלה: אפשר לסוחרי השוק לפעול גם במידה ויוחלט להטיל סגר במהלך חגי תשרי.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בעקבות אישור הקבינט להטלת סגר מלא החל מהשבוע הבא ולמשך שבועיים, מציינת פרידמן במכתב כי רבים מהסוחרים הינם בעלי עסקים חיוניים, ובכך שספגו מכה אנושה בגל הקורונה הראשון ושאינם ערוכים לשירות משלוחים.


ראש הממשלה בנימין נתניהו (צילום: אמיל סלמן)

ראש הממשלה בנימין נתניהו (צילום: אמיל סלמן)


"אין זה סוד שהסוחרים ספגו מכה אנושה במהלך החודשים האחרונים", מדגישה פרידמן, "קהל היעד העיקרי שמילא את רחובות השוק – התיירים, נעלם בין לילה והותיר חלל עמוק שהוביל לכך שעסקים רבים נאלצו לסגור את שעריהם, וזאת לאחר שספגו הפסדים כלכליים כבדים שלצערי ילוו אותם שנים ארוכות קדימה. מזכירה את הבטחתך אלינו כי לא תאפשר אפליה שכזאת במסחר בין השווקים הקמעונאים לבין רשתות המזון הפועלות באין מפריע וצומחות בשעה שאנו נחלמים על פת לחמנו".


טלי פרידמן (צילום: חיים יוסף)

טלי פרידמן (צילום: חיים יוסף)


כפי פורסם ב"כל העיר", בסגר הקורונה הראשון, כזכור, בעת שמתחמי קניות רבים ברחבי הארץ הורשו לחזור לפעילות, כולל אף מתחם איקאה, שוק מחנה יהודה עדיין נותר סגור בהחלטת הממשלה שבראשות בנימין נתניהו. השוק חזר לפעילות באופן הדרגתי רק ב-7.5, כחודשיים מאז שפרץ משבר הקורונה. עד אז, לא מעט עסקים בשוק מחנה יהודה פשוט לא שרדו – סגר נוסף עלול להוות מכה קטלנית עבורם.




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. למה?

    שיפתח? שיסגור
    אם מקבלים בשוק את ראש הממשלה הכושל בבקוריו בשוק,כאילו המשיח בכבודו הגיע
    אם אנשים ממשיכים לתמוך בו ועד כמה שידוע לביבי יש רוב תומכים בשוק,וכמעט כל מערכת בחירות אחת התחנות החשובות שלו במסע התעמולה זה שוק מחנה יהודה.
    אז שיסגור את השוק,כי ביבי עושה נזק לא רק לכם,ביבי הורס את המדינה כבר יותר מ 10 שנים,ופוגע בכולנו!
    אז עד שאנשים לא יבינו שהמדינה צריכה שינוי מהותי ויסודי מהשורש וזה החלפת נציגי ה ציבור הקיימים שממטים אסון על כל המדינה.אז בכי לא יעזור
    בכל מדינה נורמלית העולם המערבי,נציגי ציבור כמו שיש לנו,היו ממזמן מושלכים לפח הזבל של ההסטוריה,רק אצלנו מרימים אותם על הכתפיים.

  2. ירושלמית

    מה אכפת לו, הוא טס לארה"ב ולא יהיה בסגר.
    לקיסר מותר הכל, כולל לבטל את הדמוקרטיה
    ולבטל את הבחירות לצמיתות.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר