המרכז הרפואי שערי צדק (צילום: שערי צדק)
המרכז הרפואי שערי צדק (צילום: שערי צדק)

בעקבות העומס בבתי החולים: אושרה הרחבת חדר המיון בשערי צדק

חדר המיון של בית החולים שערי צדק יורחב כדי לכלול חדרי טיפול וקבלה נוספים לחולים, במטרה להתמודד עם העומס העולה במערכת הבריאות בעקבות משבר הקורונה

פורסם בתאריך: 24.9.20 18:21

הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה בירושלים, בראשותו של מ"מ ראש העיר אליעזר ראוכברגר (דגל התורה), אישרה היום בתהליך חירום מזורז את הרחבתו של חדר המיון בבית החולים "שערי צדק", זאת עקב עומס שנוצר על מערכת הבריאות בשל משבר הקורונה והעלייה בתחלואה.

תוספת הבנייה שאושרה למטרת הרחבת חדר המיון של שערי צדק כוללת בנייה של אולם המתנה, חדרי בדיקות חדשים, חלל ייעודי קבלת חולים, חניות נוספות לאמבולנסים וחללים פונקציונליים נוספים המשמשים את חדר המיון, על שטח כולל של 1,000 מ"ר נוספים, זאת במטרה להגדיל את יכולת הקליטה והטיפול בחולים על ידי בית החולים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת9"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


התוכנית אושרה בישיבה מיוחדת וחריגה של רשות הרישוי העירונית שנוהלה על ידי ראוכברגר, בה השתתפו גם בכירים מבית החולים שערי צדק.

למעשה, הבקשה להרחבת חדר המיון של שערי צדק הוגשה רק לפני שלושה שבעות. מלשכת של ראוכברגר נמסר כי "צוות אגף הרישוי בעירייה הונחה לתת לו תשומת לב נוספת ולזרז באופן מיטבי ככל האפשר את אישורו ויישומו, נוכח העובדה שירושלים, כמו מדינת ישראל כולה, מצויה בשעת חירום עקב ריבוי חולי קורונה. כעת לאחר אישורו, הבינוי החדש בתוכנית יתבצע ברחבת הכניסה הגדולה לחדר המיון הקיים".


מ"מ ראש העיר אליעזר ראוכברגר, בדיון בוועדה עם מהנדס העיר והצוות המקצועי בעירייה (קרדיט: דוברות 'שערי צדק')

מ"מ ראש העיר אליעזר ראוכברגר, בדיון בוועדה עם מהנדס העיר והצוות המקצועי בעירייה (צילום: דוברות 'שערי צדק')


ראוכברגר מוסר כי "במצב הקיים כולם צריכים לעשות כל שניתן ולהטות שכם לסייע להתמודד עם התחלואה הרבה, וזה מה שעשינו. בשל מצב החירום הלאומי החלטתי להביא בהליך מזורז ונדיר את בקשת בית החולים שערי צדק לאישור כדי לסייע במאבק נגד נגיף הקורונה. ראש העיר, משה ליאון, עושה כל שביכולתו בהתמודדות עם נגיף הקורונה, ובמצב הקיים כולם צריכים לעשות כל שניתן ולהטות שכם לסייע להתמודד עם התחלואה הרבה, וזה מה שעשינו. אני גם משבח את הצוות המקצועי באגף הרישוי וביתר האגפים שיצאו מגדרם כדי לסייע ולזרז הליכים".



שלומי הלר (צילום: פרטי)

שלומי הלר (צילום: פרטי)



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר