מעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)
מעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)

מעלה אדומים: שבוע הבטיחות בדרכים בסימן 'סעו לאט יותר, לא מתים מזה'

השבוע מצוין שבוע הבטיחות בדרכים בסימן הפחתת מהירות הנסיעה והגברת הזהירות כלפי הולכי רגל. ראש העיר: "ונשמרתם לנפשותיכם זאת לא רק סיסמא, זו חובתנו להקדיש משאבים בכל יום"

פורסם בתאריך: 15.11.20 06:55

השבוע מציינים את שבוע הבטיחות בדרכים בכל הארץ, הפעם בסימן "סעו לאט יותר, לא מתים מזה", במטרה להעלות את המודעות הציבורית לנושא הבטיחות בדרכים, להגדיל את האחריות האישית והשותפות הפעילה במאבק בתאונות הדרכים ולשנות את תרבות הנהיגה בישראל עם דגש על בטיחות וסובלנות בדרך.

השנה שבוע הבטיחות מצוין עם דגש עיקרי על שני מסרים מרכזיים: הפחתת מהירות הנסיעה המסייעת במניעת תאונות דרכים קטלניות, ו-"מחויבים לאנשים שבדרך", המשותפת לנהגים ולהולכי הרגל בכבישים.



שבוע הבטיחות בדרכים מצוין במרחב הציבורי ברחבי העיר באמצעות שילוט חוצות, פרסום בעיתונים ובמדיה הדיגיטלית וגם ברשתות החברתיות. בשל מגבלות הקורונה, עיקר הפעילות השנה מתבצעת באופן מקוון, אך במוסדות החינוך יזמו רכזי זה"ב שיעורי הדרכה לילדים ולנערים על כללי ההתנהגות כהולכי רגל, רכיבה בטוחה באופניים וחגירת חגורות בטיחות במושבי הרכב במהלך הנסיעה.

במסגרת שבוע הבטיחות הדרכים, יצאה עיריית מעלה אדומים בקמפיין חוצות תחת הסיסמא "סעו לאט יותר, לא מתים מזה". במטה העירוני לבטיחות בדרכים פועלים כל השנה אך בייחוד לאורך כל השבוע הקרוב בפעילויות הסברה לנהגים, הולכי רגל, רוכבי אופניים ואופנועים על נהיגה בטוחה וזהירות בדרכים.

סגן ראש העיר, בוריס גרוסמן, מחזיק תיק התחבורה, מסר: "מלבד האחריות של גורמי הממשל השונים, על כל אחד ואחת מאתנו, כמשתמשי דרך, לקחת אחריות אישית על נושא הבטיחות בדרכים במעגלי הסביבה השונים. ככל שניקח אחריות אישית רבה יותר – כך נוכל להשפיע יותר על בטיחותנו בדרך, כנהגים, כהולכי רגל, כנוסעים ברכב וכרוכבי אופניים".

מנהל האגף לתכנון אסטרטגי של העירייה, גרשון לוקיי, מסר: "75% מהנפגעים בתאונות דרכים, תושבי מעלה אדומים, נפגעים מחוץ לעיר. כמות התאונות וחומרתן במעלה אדומים ירדה בשנים האחרונות תודות לטיפול משולב בחינוך, בהסברה, באכיפה ובתשתיות, והפעם אנו ממקדים את תשומת הלב לצורך לחזור בשלום מהכבישים שמחוץ לעיר".

ראש העיר, בני כשריאל, מסר: "ונשמרתם לנפשותיכם זאת לא רק סיסמא, זו חובתנו להקדיש משאבים בכל יום ויום על מנת למנוע את התאונה הבאה. שמירה על בטיחות בדרכים עוברת כחוט השני בעיסוק בפעילות הסברה וחינוך, אכיפה ותשתיות. אני קורא לתושבים לגלות אחריות, לנהוג בזהירות ולהיות ערניים להולכי הרגל ורוכבי האופניים".


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת14"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר