גבר מאיים על אישה סכין (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
גבר מאיים על אישה סכין (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

מזעזע: השחית את פניה של אשתו וחתך את אוזנה באמצעות סכין

בית המשפט המחוזי בעיר גזר על גבר בן 45, המתגורר במזרח העיר, עונש של 11 שנים וחצי על שהשחית את פניה של אשתו וחתך את אוזנה, לאחר שחשד כי היא בוגדת בו

פורסם בתאריך: 18.6.17 17:59

לצד הדיווחים על הנשים שנרצחו בשבוע שעבר ברחבי הארץ, לפי החשד על ידי בני זוגן, בית המשפט המחוזי בירושלים גזר עונש של 11 שנים וחצי על גבר, בן 45, המתגורר במזרח העיר, על שהשחית את פניה של אשתו וחתך את אוזנה באמצעות סכין.

מגזר הדין עולה כי הנאשם השחית את פניה של אשתו לאחר שחשד כי היא בוגדת בו. המעשים בוצעו, לפי גזר הדין, בדצמבר 2015 לאחר שהודיעה לו בת הזוג כי בכוונתה להתגרש ממנו. לפי גזר הדין, ביום 28.12.15 בסמוך לשעה 1:00 לפנות בוקר, בעת שהאישה שהתה בבית הוריה, הוא נכנס בחשאי לבית "ובעודה ישנה החל לחתוך אותה חתכים ארוכים בפניה ובראשה באמצעות סכין חדה שהייתה בידו. הנאשם המשיך וחתך את אוזנה של המתלוננת כך שחלק מהאפרכסת נתלשה ונפלה לרצפה". בהמשך הובהלה האישה לבית החולים – שם טופלה ואושפזה. "מעשיו של הנאשם הותירו על פניה, ראשה ואזנה של המתלוננת צלקות קשות אשר השחיתו את מראה פניה", נכתב בגזר הדין.

 

***

"אל תשכחו את הפנים האלה, מוות מיותר ואולי אף ידוע מראש"  

"הייתי במצב הכי נמוך שאישה יכולה להגיע אליו, סמים ניהלו אותי"

"אנחנו מזכירים כל הזמן שנרצחה ילדה בירושלים, אסור לשכוח" 

 

***

בגזר הדין נכתב כי הנאשם, בעל עבר פלילי עשיר, שבמסגרתו 16 הרשעות קודמות ובהן "עבירות אלימות, לרבות אלימות במשפחה, עבירות רכוש ועבירות סמים". בשנת 2002, כך נכתב, נידון הנאשם לתקופת מאסר בשל עבירת אלימות כלפי בת אשתו הראשונה ובשנת 2014 אף ריצה עונש מאסר בשל עבירות אלימות כלפי בת זוגו.

לנאשם ולבת זוגו, שני ילדים משותפים וילדים נוספים מנישואין קודמים. מגזר הדין עולה עוד כי בת הזוג כבר "הוצאה למקלט לנשים מוכות יחד עם ילדיה", וזאת לאחר שהנאשם נהג כלפיה באלימות וחזר להשתמש בסמים. "מדובר בגבר בעל דפוסים התמכרותים, עברייניים ואלימים מושרשים", נכתב בגזר הדין, "החוזר ומתנהג באופן אלים וכוחני בקשרים זוגיים, כאשר הסנקציות העונשיות לא היוו גורם מרסן עבורו".

 

 

גבר מאיים על אישה סכין (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

(צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

 

בגזר הדין עוד נכתב כי הנאשם "עשה מעשה לא קל, קשה לו עם המצב, הוא מתנצל. לדבריו, הוא פעל תחת השפעת סמים ולא יכול היה לעצור בעצמו". עוד נכתב כי לאחר שפגע במתלוננת "הוא התנצל, רצה לתקן, שלח פרחים, ואמר למתלוננת שהוא אוהב אותה".

לאור המעשים והרקע של הנאשם, החליטה השופטת רבקה פרדימן-פלדמן לשלוח את הנאשם לעונש מאסר בפועל של 11 שנים וחצי,  ועוד הפעלה במצטבר של חצי שנה מאסר על תנאי, סך הכל 12 שנה. כמו כן, החליטה השופטת כי האישה תפוצה בסכום של 25,000 שקלים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר