פארק העברית (הדמיה: יח"צ)
פארק העברית (הדמיה: יח"צ)

בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים: הקמת 'פארק העברית' לחברות ההייטק יוצאת לדרך

קבוצת שטרן ואלקטרה מערכות נבחרו לביצוע פרויקט 'פארק העברית' בקמפוס גבעת רם של האוניברסיטה העברית. העבודות בשלב א' של הפרויקט, שכולל הקמת שני בניינים, תחל מיידית. הצפי לסיום הקמת הפארק, שבו ייבנו 4 בניינים בשטח בנוי של 271,000 מ"ר, הינו בתוך פחות משנתיים

פורסם בתאריך: 22.2.22 08:01

פרויקט ענק יוצא לדרך: קבוצת שטרן, מקבוצות הבנייה המובילות בישראל, וחברת אלקטרה מערכות נבחרו על ידי חברת גב-ים (המחזיקה 66% מהפרויקט) והאוניברסיטה העברית להקמת פרויקט 'פארק העברית', שהינו אחד הפרויקטים הגדולים הנבנים כיום בישראל. כזכור, כפי שפורסם בעבר ב"כל העיר", הפרויקט המיועד לאכלוס של חברות בתחום ההייטק, יכלול ארבעה בנייני משרדים בשטח בנוי כולל של 271,000 מ"ר בין הרחובות ליבוביץ' ובלפור בכניסה לקמפוס גבעת רם של האוניברסיטה העברית.

שלב א' של פארק ההייטק החדש, שבנייתו תחל מיידית, כולל שני בנייני משרדים מעל 7 קומות מרתף בשטח בנוי כולל של כ-89 אלף מ"ר. בשלב ב', במסגרתו יבנה הבניין השלישי בשטח של כ-40 אלף מ"ר, תחל הבנייה בעוד מספר חודשים, כאשר ההיקף הכספי של שני השלבים הראשונים הנו כ-522 מיליון שקלים. בשלב ג', שנמצא בתהליך שינוי תב"ע בעיריית ירושלים, יבנה הבניין הרביעי בשטח של 142 אלף מ"ר. ל"כל העיר" נמסר כי "לוח הזמנים להשלמת הפרויקט מיום תחילת העבודה הנו 28 חודשים".

כאמור, פארק העברית מיועד לאכלוס משרדי חברות בתחום ההייטק. בפרויקט, כידוע, נחתם הסכם שכירות משמעותי ראשון לשטח של 16,000 מ"ר עם חברת לייטריקס (lightricks).

קבוצת שטרן, הנמצאת בשלבי הקמה של 20 פרויקטים נוספים ברחבי הארץ, מחזקת את היקף פעילותה בירושלים ונמצאת בשלבי סיום של הקמת בניין משרדים עבור מותג גטי (גנים טכנולוגיים ירושלים) בבעלות יזם הפרויקט, ישרס. הבניין הממוקם בהר חוצבים יתנשא לגובה 30 קומות ויהיה הגבוה בעיר.

 

 

מבעלי קבוצת שטרן: "אנו שמחים על הבחירה בקבוצת שטרן לבניית פרויקט הנחשב לאחד הגדולים הנבנים כיום בישראל. אנו ממשיכים להרחיב ולגוון את תמהיל הפרויקטים האיכותיים שאנו מקימים כיום בארץ, ביניהם פרויקט היזמות של בניין ההייטק החדשני 'שטרן VIEW' ברמת ישי, שהנו פרויקט מוביל בהקמת מרכז הייטק חדשני באזור זה".


הבית החדש שלכם מחכה בלוח הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אדי

    מי האדריכל המוכשר?
    לפי ההדמייה זה מושלם ויפייפה!
    הלוואי וכל המגדלים בירושלים יראו כמו ההדמייה הזו.
    אבל הסתכלתי על הפרויקטים אחרים של קבוצת שטרן, וכולם מכוערים להחריד, אז לא ברור מה הפער בין ההדמייה למציאות.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר